Mark skrev:jDu ska inte bo på stengatorna, typ briljant, smaragd.
Däremot musik såsom klarinett och mandolin.
Antenngatorna är bra, såsom modulatorsgatan, bildradiogatan.
Hehe!! det var svar det!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Mark skrev:jDu ska inte bo på stengatorna, typ briljant, smaragd.
Mark skrev:jo, men han/hon som lägger ut lägenheterna jobbar ju inte på nätterna. Jag har märkt att dom tittar fram vid 09-12 snåret. Allra mest vid 10-11. står det <50 anmälda till objektet så sök, annars är det ju nästan så att de kvittar. Ligg på som en igel!!! Tror att lyorna ligger uppe lite mer än bara 24h. Men dom kan ju ha ändrat det i veckan. Sen kollar du bara av din mail, snart har du ett som heter "Erbjudande"![]()
Jag skrev kontrakt igår på min 2:a. Hade samma dag tackat nej till en lgh i länsmansgården. och fick dan efter ett annat erbjudande om en lgh på Djävlusön (Hisingen för er som inte kan Ghettobosska).
Du ska inte bo på stengatorna, typ briljant, smaragd.
Högsbo är bra, alltihop.
högsbohöjd med, kanske dyrt bara (kanske asså)
Detta är generaliseringar. Finns bra stengator oxå, såsom smyckegatan tex men dom flesta är inte nåra höjdarområden. Kom nu inte med klagomål och sån skit. det här är den bittra sanningen! Jag kör fan taxi och är uppväxt där! Basta!
Fler frågor?
juha01 skrev:Hur är det där med biskopsgården? Likaså hammarkullen. Är det så illa som det verkar?? Jag fick för mig att gamlestan var ghetto, men det är bara en som har blivit skjuten i benet sen i somras...![]()
RWD skrev:Biskopsgården verkar inte vara så hemskt som ryktet säger. Statistiken enligt GP var inte så skrämmande jämfört med andra områden tycker jag.
Jag har bott i södra biskopsgården i knappt ett år och känner mig trygg samt har fått ha bil och MC ifred (hittills).
Men det kanske skiljer sig mellan södra-, norra biskopsgården och länsmansgården.
Anki72 skrev:Tacka vet jag Kikås i Mölndal.![]()
Tydligen orkar inte "packet" upp för Mölndals Kråka. Har bott här i två år nu och fått ha bil, hoj, moppe och källarförråd ifred.![]()
LO_R1 skrev:Va fan ska du lämna fjoll-träsk och flytta till sveriges framsida?
Jag tycker verkligen du ska kolla upp angered i så fall!![]()
Appselut!Gixxer-Anders skrev:Då var jakten igång då!
Letar bostadsrätt för fullt nu. Områden jag letar i är:
Guldheden, Linnéstan och Haga. Låter funkis va?
ec2bme skrev:Lycka till och varmt välkommen till "bästkusten".
Mark skrev:Appselut!
om du tar områdena i ordningen Linne, haga, guldheden har du dom i "finast" först ordning. Men de visste du säkert redan.
Mark skrev:om du tar områdena i ordningen Linne, haga, guldheden har du dom i "finast" först ordning.
Nu är jag ju inte nån mäklare, men har ju horat taxi här i stan. Kan tänka mig att de är likvärdigt med Guldheden, men själv anser jag nog att Masthugget är mer centralt. Men de är nog mest en smaksak, beroende på var i stan man hänger mest. De är ju nära till olika delar av centrala stan bara.Gixxer-Anders skrev:Vart hamnar Masthugget i ordningen då?![]()
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |