Bröllopsdags....

Nicotin

Guest
Jaha bara ngr timmar kvar nu...


Skiiit ska gifta mig om ngr timmar och här sitter jag, trött och skitbakis efter gårkvällens rullade på medis :fyllisar :yoparty

Och så kommer det förmodligen vara sketvarmt idag med....


Jaja...

Önska mig lycka till så hoppas jag att min bakfylla går över snart... :huvet

Höres och synes, be safe
 

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Ort
08 en stund till
Hoj
KTM LC4
Bushojjen skrev:
2288048 Jaha bara ngr timmar kvar nu...


Skiiit ska gifta mig om ngr timmar och här sitter jag, trött och skitbakis efter gårkvällens rullade på medis :fyllisar :yoparty

Och så kommer det förmodligen vara sketvarmt idag med....


Jaja...

Önska mig lycka till så hoppas jag att min bakfylla går över snart... :huvet

Höres och synes, be safe

GL.. Du lär behöva det.. Skriv av dig här sen när hon satt på brevbäraren!
 

Ludde-man

örrnnn öööörrrrrrnnnnn ööööööörrrnnnnnnn
Gick med
15 Nov 2004
Ort
Stockholm
Hoj
/Honda cbr 1000 rr -08/GSXR1000 -03 rosa edition/Yamaha RX1 skoter-06/mini cross 125cc/KTM 640 -05

Nicotin

Guest
Biturbo skrev:
2288075 GL.. Du lär behöva det.. Skriv av dig här sen när hon satt på brevbäraren!


Hahahah njaee hon har väl siktet inställt på min bror el så...

Bartendern är ett annat hett mål....:)
 

ghandi

Beaten like a redheaded stepchild
Gick med
21 Aug 2005
Ort
Skellefteå
Hoj
Kawasaki z1000 -03, H-D Sportster Sport -98, Suzuki gp 125 x2
Jag beklagar sorgen......

:D
 

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Versys -08
Bushojjen skrev:
2288048 Jaha bara ngr timmar kvar nu...


Skiiit ska gifta mig om ngr timmar och här sitter jag, trött och skitbakis efter gårkvällens rullade på medis :fyllisar :yoparty


Lycka till som fan! Säg rätt nu! J-A-! ...och ännu viktigare, säg rätt namn!


...därmot förstår jag inte hur man kommer på tanken att dra ut och kröka kvällen innan sitt eget bröllop. Men så är jag rätt vek oxå! :hihi

- "åh, älskling, du är så fin på vårt bröllopskort... Blek och glåmig, röda ögon och påsar under ögonen! Tur att fotografen hann fota innan du kalvade över släpet på min brudklänning! ...jag är desssutom så stolt över dig som lyckades hålla dig upprätt genom hela cermonin. Jag såg hur du kväljdes och darrade och kallsvettades. Sen att du luktade gammalt finkel när prästen gav oss tillåtelse att kyssas är ju bara något som gör det hela så mycket mer speciellt och minnesvärt.. Det där med spritfest igårkväll med dina kompisar var ju en toppenidé!!"
:rolleyes: :hihi
 

Morgue

Den är liten men luktar som en stor...
Gick med
26 Apr 2006
Ort
Björklinge... ja, jag vet.
Hoj
Kawasaki tengai 650 bruksare och en SV1000 som väntar på inspiration...
korvgubbe skrev:
2288293
- "åh, älskling, du är så fin på vårt bröllopskort... Blek och glåmig, röda ögon och påsar under ögonen! Tur att fotografen hann fota innan du kalvade över släpet på min brudklänning! ...jag är desssutom så stolt över dig som lyckades hålla dig upprätt genom hela cermonin. Jag såg hur du kväljdes och darrade och kallsvettades. Sen att du luktade gammalt finkel när prästen gav oss tillåtelse att kyssas är ju bara något som gör det hela så mycket mer speciellt och minnesvärt.. Det där med spritfest igårkväll med dina kompisar var ju en toppenidé!!"
:rolleyes: :hihi

Hahaha!!! Suveränt skrivet. Fan nu måste jag tvätta bort kaffefläckarna från skärmen... och skrivbordet.

By the way, stort grattis! Jag firar 5 årsjubileum som äkta hälft nästa lördag, det är inte så illa som de ogifta tror, lycka till!
 

DaLorD

...alla borde ha en...
Gick med
28 May 2004
Ort
Linköping
Hoj
GSXR1000 K7
Jag har aldrig fattat mig på Bröllops-grejen... kan iofs bero på att jag ej är kristen...

Jag som inte är det tycker iaf att det skulle kännas halvskumt att stå där och lova en präst en massa saker som man kanske inte kan hålla.. Kan man inte bara typ ställa till med en brakfest och säga att "vi hör ihop nu... titta vi har ringar o allt.."

Likadant med dop tycker jag.... varför ska man tvinga in sitt barn i svenska kyrkan??? kan individen inte få bestämma själv när den blir större??

När jag var på dop häromdagen tyckte jag att det var lite väl mycket gud-snack... och att det var just därför man hade dop... det skumma är att föräldrarna inte ens är kristna utan är väl bara i kyrkan under just sånna förhållanden... Bättre att ha nån tillställning hemma i trädgården av nått slag...


mina 5






Oj vad anti jag lät..... grattis ändå liksom...
 

Nicotin

Guest
hej alla...

Hej alla och tack....

Vi hade inget kyrkligt bröllop, vi hade hyrt ett slott utaför sthlm där festen och övernatting fanns.
Och så även vigseln...

Var kanoners..
Allt rockade helt enkelt ! :yoparty
 

MikkE

Guest
Bushojjen skrev:
2290860 Hej alla och tack....

Vi hade inget kyrkligt bröllop, vi hade hyrt ett slott utaför sthlm där festen och övernatting fanns.
Och så även vigseln...

Var kanoners..
Allt rockade helt enkelt ! :yoparty
Grattis!! :tummenupp
 

ozeo

Lcc= lögdö county choppers
Gick med
12 Sep 2004
Ort
bergeforsen
Hoj
xs400 the dragbike. typ1 66. typ2 early bay dh. xr600 "motard"
seriöst o surfa sporthoj samma dag man gifter sig..min chey skulle inte förlåta det :tungan
sitter nog nog mycke här :hihi
 
Nyheter
Sherco 2025 – Första intrycket.

Fotograf: Dan Gustavsson (G...

Shercos nya enduroprogram för 2025!

Igår kväll presenterades Sh...

Bilder Custom Bike Show

När alla bilder till report...

Marc Márquez har skrivit på för Ducatis fabriksteam

Nu står det klart att Marc ...

ISR Brakes sålt

För några år sedan bestämde...

Honda laddar fullt på eldrivna fordon

I samband med 2024 års Busi...

Marc Márquez flyttar till Ducatis fabriksteam

Marc Márquez ersätter Enea ...

Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Top