Bröllopsdags....

• Thread starter Thread starter Nicotin
  • Start date Start date

Nicotin

Guest
Jaha bara ngr timmar kvar nu...

Skiiit ska gifta mig om ngr timmar och här sitter jag, trött och skitbakis efter gårkvällens rullade på medis :fyllisar :yoparty

Och så kommer det förmodligen vara sketvarmt idag med....

Jaja...

Önska mig lycka till så hoppas jag att min bakfylla går över snart... :huvet

Höres och synes, be safe

Bushojjen skrev:
2288048 Jaha bara ngr timmar kvar nu...

Skiiit ska gifta mig om ngr timmar och här sitter jag, trött och skitbakis efter gårkvällens rullade på medis :fyllisar :yoparty

Och så kommer det förmodligen vara sketvarmt idag med....

Jaja...

Önska mig lycka till så hoppas jag att min bakfylla går över snart... :huvet

Höres och synes, be safe

GL.. Du lär behöva det.. Skriv av dig här sen när hon satt på brevbäraren!

Biturbo skrev:
2288075 GL.. Du lär behöva det.. Skriv av dig här sen när hon satt på brevbäraren!

Hahahah njaee hon har väl siktet inställt på min bror el så...

Bartendern är ett annat hett mål....:)

Jag beklagar sorgen......

:D

Bushojjen skrev:
2288048 Jaha bara ngr timmar kvar nu...

Lycka till som fan! Säg rätt nu! J-A-! ...och ännu viktigare, säg rätt namn!

...därmot förstår jag inte hur man kommer på tanken att dra ut och kröka kvällen innan sitt eget bröllop. Men så är jag rätt vek oxå! :hihi

- "åh, älskling, du är så fin på vårt bröllopskort... Blek och glåmig, röda ögon och påsar under ögonen! Tur att fotografen hann fota innan du kalvade över släpet på min brudklänning! ...jag är desssutom så stolt över dig som lyckades hålla dig upprätt genom hela cermonin. Jag såg hur du kväljdes och darrade och kallsvettades. Sen att du luktade gammalt finkel när prästen gav oss tillåtelse att kyssas är ju bara något som gör det hela så mycket mer speciellt och minnesvärt.. Det där med spritfest igårkväll med dina kompisar var ju en toppenidé!!"
:rolleyes: :hihi

korvgubbe skrev:
2288293
- "åh, älskling, du är så fin på vårt bröllopskort... Blek och glåmig, röda ögon och påsar under ögonen! Tur att fotografen hann fota innan du kalvade över släpet på min brudklänning! ...jag är desssutom så stolt över dig som lyckades hålla dig upprätt genom hela cermonin. Jag såg hur du kväljdes och darrade och kallsvettades. Sen att du luktade gammalt finkel när prästen gav oss tillåtelse att kyssas är ju bara något som gör det hela så mycket mer speciellt och minnesvärt.. Det där med spritfest igårkväll med dina kompisar var ju en toppenidé!!"
:rolleyes: :hihi

Hahaha!!! Suveränt skrivet. Fan nu måste jag tvätta bort kaffefläckarna från skärmen... och skrivbordet.

By the way, stort grattis! Jag firar 5 årsjubileum som äkta hälft nästa lördag, det är inte så illa som de ogifta tror, lycka till!

Jag har aldrig fattat mig på Bröllops-grejen... kan iofs bero på att jag ej är kristen...

Jag som inte är det tycker iaf att det skulle kännas halvskumt att stå där och lova en präst en massa saker som man kanske inte kan hålla.. Kan man inte bara typ ställa till med en brakfest och säga att "vi hör ihop nu... titta vi har ringar o allt.."

Likadant med dop tycker jag.... varför ska man tvinga in sitt barn i svenska kyrkan??? kan individen inte få bestämma själv när den blir större??

När jag var på dop häromdagen tyckte jag att det var lite väl mycket gud-snack... och att det var just därför man hade dop... det skumma är att föräldrarna inte ens är kristna utan är väl bara i kyrkan under just sånna förhållanden... Bättre att ha nån tillställning hemma i trädgården av nått slag...

mina 5

Oj vad anti jag lät..... grattis ändå liksom...

hej alla...

Hej alla och tack....

Vi hade inget kyrkligt bröllop, vi hade hyrt ett slott utaför sthlm där festen och övernatting fanns.
Och så även vigseln...

Var kanoners..
Allt rockade helt enkelt ! :yoparty

Bushojjen skrev:
2290860 Hej alla och tack....

Vi hade inget kyrkligt bröllop, vi hade hyrt ett slott utaför sthlm där festen och övernatting fanns.
Och så även vigseln...

Var kanoners..
Allt rockade helt enkelt ! :yoparty
Grattis!! :tummenupp

seriöst o surfa sporthoj samma dag man gifter sig..min chey skulle inte förlåta det :tungan
sitter nog nog mycke här :hihi

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...