Bröderna skinställ strikes again

skit de här joina team cobra kai,,,,,,,,,,,,,,vi spottar tjejerna i ansiktet och när dom ber om mer skrattar vi åt dom. fika o film muahaha vi skrattar åt det ser vi en fikare på stan kör vi på dom sen skrattar vi.
vi skjuter fyrvberkerier ur röven och hetsa a-lagarna på stan att slås mot varandra.

vi e för fina för detta tönterie vill ni va coooola lämna det sandlådelekande och smurf te drickande kom till oss där vi fiser varandra i huvudet och skrattar när nån ramlar.

ibland smyger vi in på kaffer och förgiftar kaffet också coolt.

obs santaja står högst upp på vår most wanted lista ser vi henne så burnar vi henne i ansiktet evt kastar en katt på henne.

fuck the world fuck the law teammmmmmmmmmmm cobra kaiiiiiii maddafacker

Åh nej. Cåbja Bojje é tebaks. Nu blir jag lite rädd:krama

Sedan när behöver man ÄGA en hoj för att vara medlem här? Såvitt jag vet så räcker det med ett genuint hojintresse :krama

Då får jag lov att fråga hur genuint ditt intresse verkligen är i och med att du inte ens äger en hoj?.

"Men inlägg som "... ursäkta, men fan va löjligt.. " är ditt sätt att kommunicera på ett positivt sätt då"

Är inte här inne för att kommunicera på ett positivt sätt , är här inne för att utbyta fakta. Sen att jag inte visste att folket här inne tills mestadels är intresserade utav att sitta och fika på shell istället för att köra hoj som en maddorfakkor är ju tyvärr bara beklagligt i mina ögon, för det är väl fortfarande ett hoj forum? för hojåkare? så ut med dessa utan hoj till att börja med!

@Silverwolf, hur gammal va du sa du?

och charmo du kan köra upp något. ditt inlägg är inte ens värt att kommentera då du fortfarande bara ältar gamla argument. tänker totalignorera ditt svammel hädanefter
Förstår de.. Sanningen svider ju.. _för er utan hoj_.. som jobbar hela försäsongen för att få plats på någons bönpall i sommar..

Då får jag lov att fråga hur genuint ditt intresse verkligen är i och med att du inte ens äger en hoj?.

"Men inlägg som "... ursäkta, men fan va löjligt.. " är ditt sätt att kommunicera på ett positivt sätt då"

Är inte här inne för att kommunicera på ett positivt sätt , är här inne för att utbyta fakta. Sen att jag inte visste att folket här inne tills mestadels är intresserade utav att sitta och fika på shell istället för att köra hoj som en maddorfakkor är ju tyvärr bara beklagligt i mina ögon, för det är väl fortfarande ett hoj forum? för hojåkare? så ut med dessa utan hoj till att börja med!

@Silverwolf, hur gammal va du sa du?

Lugn pojken, lugn.
Vi vet att du är stor, stark och bäst. Du behöver inte bevisa det här :krama

seså nu tycker jag alla har haft sitt roliga på denna tråd vilket är min och Ripsters tråd. vill folk tjafsa så fine by me, men gör det i en annan tråd.

Så jag skulle vilja någon av våra Moderators att ta bort alla inlägg utom dom 3 första inläggen.

Men att ta på sig skinnställ och springa runt och muppa sig är väl fan inget att syssla med? tycker moderator ska ta bort hela tråden istället.

Tycker att de som är intresserade ska skriva i tråden. ALLT annat som är OT borde ICKE diskuteras här! Har nu någon ett intresse för att springa runt på stan i skinnställ så får de väl göra det. Alla har vi olika intressen eller hur? Inte fan är man mer eller mindre löjlig för det?

De som inte är hoj intresserade tänker säkert nån gång "fan va löjligt"

Så BACK TO TOPIC!!!

charmo, både jag och pb har redan kört x antal gånger i år.. hur många gånger ligger du på ?, man känner sig levande när isfläcken dyker upp i kurvan och framhjulet släpper.. hardcore !!

men för att återgå till topic
alla som vill delta är välkomna. ni som inte vill behöver varken delta ELLER titta på resultatet UTAN att behöva komma med drypande kommentarer då vi gör detta som en kul grej i brist på plusgrader och varm asfalt.

ps. håller med Daspb snälla sluta gnälla i den här tråden iaf pls.

Sa väl inget om tonen här, säger bara att det verkar som det blivit någon jevla fritidsgård här inne för muppar som inte ens äger någon egen hoj. Sen att så fort det uppstår en liten dispyt här inne , så ställer alla desperata killarna sig till tjejens försvar är ju bara ett tecken på att du ska vara på en datingsite och inte jag.

hahahahahahahaha :4skrika:4skrika:4skrika:4skrika:4skrika

henke ska antagligen hjälpa mig me bilen så får se om jag hinner..,men kommer gärna med idéer och kollar på resultatet sen..måste få garva lite :D

Intresselista:

1.DasPB
2.Satanja
3.Bjurling
4.Tootas
5.Sofiiiii (om hon hinner)
6.
7.

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!