Bröderna skinställ strikes again

tack för påhälsningen nu i eftermiddags, var lite smått deprimerad över att inte kunna vara med i filmen sen poff står ni där helt plötsligt och jag kunde vara med ändå :D

KÄRLEK !!

För att dissa charmo och få tråden tillbaka till sitt ursprungliga ämne; vad fasen är det ni ska göra?? Spela in en film? :va

Den går på bio nu... Så jag antar att vi på SH kan få se förhandsvisningen av 2an :-D

det e ju självklart att alla på SH har förhandsvisning
om allt går enligt planerna så hoppas jag att den kommer ut någongång ikväll, men jag kan ju inte lova nått :D

Du har ju sett den, övervakningskameran ut i biltvätten.
Biltvätten på Shell stängd pga filminspelning:D

hahahaha nja... den va inte stängd på grund av de...
tvätten gick sönder innan på dagen när ja skulle tvätta min bil så fick handtvätta bil för att få bort vaxet o schampot:mad:

Anthony o Rasmus va snäll som tvätta av den till mig:krama

Då bröderna skinnställ fått fler brödrar och systrar så har det blivit familjen skinnställ.

Så här kan livet se ut för familjen skinnställ en solig lördag. Det är bara till att njuta!!!!!

[YOUTUBE-ID]<object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/6m9N_GvUndw&hl=sv_SE&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/6m9N_GvUndw&hl=sv_SE&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>[/YOUTUBE-ID]

Fan man vågar ju inte visa sig på stan med skinställ och hjälm till sommare det kan ju vara risk för att man åker in på psyket då:confused::)

Ungarna som jag jagade tyckte det var skitkul och ville bli jagade hela tiden:D

Och vi fick en hel del blickar när vi gick vid gröningen med full mundering på:tummenupp

Fan man vågar ju inte visa sig på stan med skinställ och hjälm till sommare det kan ju vara risk för att man åker in på psyket då:confused::)
Tror det är dags att dra upp en "codex" för vad man får och inte får göra när man har R o H tröjan på sig... :näsblod

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!