Bröderna skinställ strikes again

hahah, sjukt kul med barnen! :D

Sjukt fet film, ni vet verkligen hur ni ska skämma ut er. Antar att min åsikt inte räknas som vanligt, men det va inte långt ifrån att fjärrkontrollen åkte rakt igenom tvn när jag såg detta glötteri. Har man som innan gått i tankarna att köpa en r.o.h tröja, så är dom tankarna definitivt bortsuddade nu.

Sjukt fet film, ni vet verkligen hur ni ska skämma ut er. Antar att min åsikt inte räknas som vanligt, men det va inte långt ifrån att fjärrkontrollen åkte rakt igenom tvn när jag såg detta glötteri. Har man som innan gått i tankarna att köpa en r.o.h tröja, så är dom tankarna definitivt bortsuddade nu.

du har inte tillåtelse att bära en roh-tröja :arsele

Nu fattar jag ingenting???? Var är kopplingen mellan dig och en RoH tröja:va

du har inte tillåtelse att bära en roh-tröja
Det gör inget, för det vill jag inte ha längre heller. Sen förstår jag inte vad du gör på ett hojforum, utan egen hoj så kan man ju ifrågasätta ditt såkallade "genuina intresse"

Det gör inget, för det vill jag inte ha längre heller. Sen förstår jag inte vad du gör på ett hojforum, utan egen hoj så kan man ju ifrågasätta ditt såkallade "genuina intresse"

Du har verkligen hakat upp dig på det där. Men vet du vad, det finns en bra lösning som gynnar oss båda. Köp du en hoj åt mig vetja! :tuttar

du har inte tillåtelse att bära en roh-tröja :arsele
Fast å andra sidan, vem har det? Eller snarare, vem har rätt att bestämma vem som har rätt att bära en RoH tröja?
När vi hade ett privat forum så låg bedömningen hos ww då han var den som kunde ge folk access till den delen och i den privata låg tröjtråden.

Sen får jag hålla med charmtrollet lite, jag är inte säker på att jag vill förknippas med vilka tokigheter som helst.
Nu var ju detta bara lite halvtokigt men nån stans går i alla fall min gräns.
Om nån, iklädd RoH-tröja, skulle få för sig att börna satan på Kullagatan en lördagförmiddag för att sedan wheela ut till Drottninggatan och på vägen ge fingret till allt och alla så vill i alla fall inte jag förknippas med RoH mer. Man får alltså fundera en gång extra på vad det är man gör när man har ett plagg på sig som relaterar till en grupp. Man representerar ju gruppen, inte enbart sig själv.

Den rädda tanten kunde ha varit min granne och vad säger hon om mig när jag kliver ut till garaget i min tröja...?

:va Inget o skämmas för,,även cykelbanor o 30vägar svänger ju :yoparty :D
:brinnerup

fast å andra sidan, vem har det? Eller snarare, vem har rätt att bestämma vem som har rätt att bära en roh tröja?
När vi hade ett privat forum så låg bedömningen hos ww då han var den som kunde ge folk access till den delen och i den privata låg tröjtråden.

Sen får jag hålla med charmtrollet lite, jag är inte säker på att jag vill förknippas med vilka tokigheter som helst.
Om nån, iklädd roh-tröja, skulle få för sig att börna satan på kullagatan en lördagförmiddag för att sedan wheela ut till drottninggatan och på vägen ge fingret till allt och alla så vill i alla fall inte jag förknippas med roh mer. Man får alltså fundera en gång extra på vad det är man gör när man har ett plagg på sig som relaterar till en grupp. Man representerar ju gruppen, inte enbart sig själv.

Den rädda tanten kunde ha varit min granne och vad säger hon om mig när jag kliver ut till garaget i min tröja...?

vinkelslip...

Last edited:
Fast å andra sidan, vem har det? Eller snarare, vem har rätt att bestämma vem som har rätt att bära en RoH tröja?

Om nån, iklädd RoH-tröja, skulle få för sig att börna satan på Kullagatan en lördagförmiddag för att sedan wheela ut till Drottninggatan och på vägen ge fingret till allt och alla så vill i alla fall inte jag förknippas med RoH mer. Man får alltså fundera en gång extra på vad det är man gör när man har ett plagg på sig som relaterar till en grupp. Man representerar ju gruppen, inte enbart sig själv.

Ja och det därför jag inte har någon tröja :glömdet:)

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT