Bröderna skinställ strikes again

Ripster

Crash boom bang
Gick med
13 Aug 2009
Hoj
Japanese steeeeeel
då var det dags igen på lördag (6:e) har Anthony och Rasmus tänkt göra nästa film. Alla som vill får mer än gärna vara med ( obs om ni inte har filmat med oss tidigare bör ni inse att alla hästar får helt enkelt INTE vara hemma)
vad handlar den om: ... eehh vet inte än.:va

alla som vill vara med måste vara iförda i komplett skinställ och hjälm med mörkt/spegel visir.
Personer av den kvinnliga könet får lov att dyka upp i hotpants och för litet linne.

tid:14 ish till ?
plats. samling typ shell och sen kör vi till olika platser som vi vill filma på.

SILENCE!!!.....and (BLACK)TION!

Kommer från hon som inte ens har en egen hoj, håll dig till något allmänt chattforum istället, detta forumet har ju bara blivit så löjligt på senaste.

Ingen som tvingar dig att vara här:va Gillar du inte tonen här, kan du ju alltid surfa in på ngn datingsite eller ngt liknande:arsele

Ingen som tvingar dig att vara här:va Gillar du inte tonen här, kan du ju alltid surfa in på ngn datingsite eller ngt liknande:arsele

Sa väl inget om tonen här, säger bara att det verkar som det blivit någon jevla fritidsgård här inne för muppar som inte ens äger någon egen hoj. Sen att så fort det uppstår en liten dispyt här inne , så ställer alla desperata killarna sig till tjejens försvar är ju bara ett tecken på att du ska vara på en datingsite och inte jag.

Sa väl inget om tonen här, säger bara att det verkar som det blivit någon jevla fritidsgård här inne för muppar som inte ens äger någon egen hoj. Sen att så fort det uppstår en liten dispyt här inne , så ställer alla desperata killarna sig till tjejens försvar är ju bara ett tecken på att du ska vara på en datingsite och inte jag.

Jag är inte ett dugg desperat, gift, och mer än dubbelt så gammal som t ex Satanja.
Men förklara för mig varför man är mupp, för att man inte har egen hoj:va
Har inte lyckats läsa mig till på ngt ställe att det är ett kriterie för att få vara medlem på SH?
Och vad gäller fritidsgård, RoH är ett gott gäng. De é vinter lille vän. Enbart trevlig att det finns folk som vill kommunicera på ett positivt sätt, trots att vi inte har kunnat köra på länge.
Men du é nog bara understimulerad. O lite avundsjuk för att du inte får vara med o fika:tummenupp

Jag är inte ett dugg desperat, gift, och mer än dubbelt så gammal som t ex Satanja.
Men förklara för mig varför man är mupp, för att man inte har egen hoj:va
Har inte lyckats läsa mig till på ngt ställe att det är ett kriterie för att få vara medlem på SH?
Och vad gäller fritidsgård, RoH är ett gott gäng. De é vinter lille vän. Enbart trevlig att det finns folk som vill kommunicera på ett positivt sätt, trots att vi inte har kunnat köra på länge.
Men du é nog bara understimulerad. O lite avundsjuk för att du inte får vara med o fika:tummenupp

Jag är ledsen, men det är såpass mycket stavfel i ditt inlägg så jag kan knappt tolka det. Inlägg som "din mamma är löjlig" är i mina ögon inte till att kommunicera på ett positivt sätt. Sen angående det här med att fika hela jävla tiden, det är ju inte bara på vinterhalvåret det snackas om fikor hit och dit, finns fler som jag , som sitter hemma i soffan och knyter näven i byxfickan varje gång man läser om kommande fikor eller torsdagsöl. Så nej jag är varken understimulerad eller avundsjuk för att jag inte får vara med er att fika, vänner har jag utanför internet tro det eller ej.

Jag är ledsen, men det är såpass mycket stavfel i ditt inlägg så jag kan knappt tolka det. Inlägg som "din mamma är löjlig" är i mina ögon inte till att kommunicera på ett positivt sätt. Sen angående det här med att fika hela jävla tiden, det är ju inte bara på vinterhalvåret det snackas om fikor hit och dit, finns fler som jag , som sitter hemma i soffan och knyter näven i byxfickan varje gång man läser om kommande fikor eller torsdagsöl. Så nej jag är varken understimulerad eller avundsjuk för att jag inte får vara med er att fika, vänner har jag utanför internet tro det eller ej.

Ah grabben. Ny vit jeg att du schämta. Kala folk ytan huj fyla ord. Dy vara medlem på SH inan korkort, och Köpa SH tröjja oxå inan korkort:krama

Sedan när behöver man ÄGA en hoj för att vara medlem här? Såvitt jag vet så räcker det med ett genuint hojintresse :krama

Inlägg som "din mamma är löjlig" är i mina ögon inte till att kommunicera på ett positivt sätt.

Men inlägg som "... ursäkta, men fan va löjligt.. " är ditt sätt att kommunicera på ett positivt sätt då:tummenupp

Sen angående det här med att fika hela jävla tiden, det är ju inte bara på vinterhalvåret det snackas om fikor hit och dit, finns fler som jag , som sitter hemma i soffan och knyter näven i byxfickan varje gång man läser om kommande fikor eller torsdagsöl. Så nej jag är varken understimulerad eller avundsjuk för att jag inte får vara med er att fika, vänner har jag utanför internet tro det eller ej.

Då tycker jag att du börjar umgås lite mer med dem istället för att sitta här och sabba stämningen :arsele

För övrigt är jag sjukt trött på puckon som är här för att slänga in dumma kommentarer titt som tätt. Det har blivit för många och för mycket på senaste tiden och jag är nog inte ensam om att tycka det. Visst, vissa saker kan vara roliga, men för helvete SKÄRP ER. Det finns gränser. :mad:

skit de här joina team cobra kai,,,,,,,,,,,,,,vi spottar tjejerna i ansiktet och när dom ber om mer skrattar vi åt dom. fika o film muahaha vi skrattar åt det ser vi en fikare på stan kör vi på dom sen skrattar vi.
vi skjuter fyrvberkerier ur röven och hetsa a-lagarna på stan att slås mot varandra.

vi e för fina för detta tönterie vill ni va coooola lämna det sandlådelekande och smurf te drickande kom till oss där vi fiser varandra i huvudet och skrattar när nån ramlar.

ibland smyger vi in på kaffer och förgiftar kaffet också coolt.

obs santaja står högst upp på vår most wanted lista ser vi henne så burnar vi henne i ansiktet evt kastar en katt på henne.

fuck the world fuck the law teammmmmmmmmmmm cobra kaiiiiiii maddafacker

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...