Bränn däck... LÖRDAG 23/10!!!

Ja man får tacka för kvällen grabbar :) Ser fram emot bildbeviset... Bara offroadåkningen är bortklippt :Bugar

Rasade ut en del gummi som satt mellan skinnstället och stövlarna, men det är nog bara ett tecken på en bra kväll.

Nu är det lördagkväll :fyllisar

Men kanske inte lika kul att tvätta hojen.
Sitter ju ganska mycket fastbänt gummi över HELA hojen...

MEN FAN VA KUL DET VA...

Ska nog köpa ett extra däck till nästa år...

TomTroll skrev:
Ja man får tacka för kvällen grabbar :) Ser fram emot bildbeviset... Bara offroadåkningen är bortklippt :Bugar

Rasade ut en del gummi som satt mellan skinnstället och stövlarna, men det är nog bara ett tecken på en bra kväll.

Nu är det lördagkväll :fyllisar
Det blev för mörkt för att se avåkningen... Men jag har en del bra film här faktiskt... Jag ska börja redigera det på tisdag eller onsdag...

Firefly skrev:
Det blev för mörkt för att se avåkningen... Men jag har en del bra film här faktiskt... Jag ska börja redigera det på tisdag eller onsdag...

Hur går det? Får vi se något klipp snart? :)

Annars tror jag det är dags för en teaser eller någon hygglig skärmdump . Det släpps alltid sådana strax innan storfilmspremiärer :D

Nu blir det faktiskt en sväng med mc'n till Uddevalla igen!

När film?
E du ledig i helgen Flygis?
Efter idag e jag hel ledig fram till tävlingen om fyra veckor.
För utom mina tre träningspass om dan.
Kanske tvätta, putsa mecka...

Wolfskin skrev:
När film?
E du ledig i helgen Flygis?
Efter idag e jag hel ledig fram till tävlingen om fyra veckor.
För utom mina tre träningspass om dan.
Kanske tvätta, putsa mecka...
En skärmdump ska jag nog kunna lira ut ikväll... Men jag jobbar på filmen. Den ska läggas in i sammandragsfilmen som inte är riktigt klar ännu....

Här är ett par skärmdumpar...

Men Poffer. Det var visst lite film innan som jag också la beslag på... (offroadbilden...)

Bifogat

• burn.jpg
    burn.jpg
    46.2 KB · Visningar: 72
  • keith1.jpg
    keith1.jpg
    49.4 KB · Visningar: 62
  • poff.jpg
    poff.jpg
    62.7 KB · Visningar: 55
Firefly skrev:
Här är ett par skärmdumpar...

Men Poffer. Det var visst lite film innan som jag också la beslag på... (offroadbilden...)

Ser najs ut! :yoparty Jepp, jag vet. Vi var o testade polarens KTM 520 precis när han köpt den. Hade tänkt använda det till våran film, men du kan ju använda några klipp om du vill. Var väl inga direkt fräcka på det bandet ändå har jag för mig. Var mer bara lite "testande" :)

Jag jobbar på det...
Jag har inte 100% fritid så jag kan redigera dygnet om... :7peta

Jag har annat att göra också... Men så snart det är klart och första skivan är bränd, då säger jag till... :tomten

Edit: Stavfel.

Last edited:
Firefly skrev:
Jag jobbar på det...
Jag har inte 100% fritid så jag kan redigera dyngnet om... :7peta

Jag har annat att göra också... Men så snart det är klart och första skivan är bränd, då säger jag till... :tomten
Gött det!!!

Hur går det med filmen?
Om du inte ska lägga ut den så kan du väl fixa en kopia på highlights -04 åt mig. :tomten

Wolfskin skrev:
Hur går det med filmen?
Om du inte ska lägga ut den så kan du väl fixa en kopia på highlights -04 åt mig. :tomten
Jag kommer nog inte lägga ut den. Den kommer nog bara vara med på DVD:n... När nu den blir klar...:rolleyes: Det strular lite... :4skrika :censored :huvet

Wolfskin skrev:
Ok, vad händer till helgen???
Ledig?
Upptagen lördag. Annars är det väl inget. Ska spela massa Need for Speed Underground 2! Skitcoolt. Mycket bättre än förstas undergroundspelet...

Firefly skrev:
Upptagen lördag. Annars är det väl inget. Ska spela massa Need for Speed Underground 2! Skitcoolt. Mycket bättre än förstas undergroundspelet...

Jepp, det är liiiire värt! :banana :yoparty Hur långt har du kommit då?

Poffer skrev:
Jepp, det är liiiire värt! :banana :yoparty Hur långt har du kommit då?
Jag är inne på mitt andra sponsorkontrakt.
Och så har jag låst upp steg 1 på alla trimm.
Kör 240SX gul, med stripes, hydrualik, nos, neon, vingar, kjolpaket, splithuv, spinnersfälgar m.m...

Nu har jag äntligen fått överfört filmen från våran lilla kundvagnsrunda på torp, och en från en "kraschsite"... Så det är ytterligare två filmsekvenser på x antal minuter som måste klippas in i filmen...

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon