Bränn däck... LÖRDAG 23/10!!!

Firefly skrev:
Nu har jag äntligen fått överfört filmen från våran lilla kundvagnsrunda på torp

Den har jag aldrig hört talas om, kommer att vänta ännu otåligare på filmen nu :tomten
 
Poffer skrev:
Den har jag aldrig hört talas om, kommer att vänta ännu otåligare på filmen nu :tomten
FAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jag hade ju klippt klart filmen nu!!!!!!!!!! Så läser jag ditt inlägg och kommer på att jag glömt kundvagnsklippet!!!!!!
NEJ!!!! Jag orkar inte!!!
 
Firefly skrev:
FAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jag hade ju klippt klart filmen nu!!!!!!!!!! Så läser jag ditt inlägg och kommer på att jag glömt kundvagnsklippet!!!!!!
NEJ!!!! Jag orkar inte!!!

Ajdå! Inte helt lätt att kunna trycka in ett clip bara sådär :näsblod
 
Firefly skrev:
FAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jag hade ju klippt klart filmen nu!!!!!!!!!! Så läser jag ditt inlägg och kommer på att jag glömt kundvagnsklippet!!!!!!
NEJ!!!! Jag orkar inte!!!

Har du varit å nallat på spriten nu igen...
 
crash test doll skrev:
OM du inte tar med den så kommer ju inte jag med i eftertexten juh..... :4skrika (gryyymt beskrivande smiley)
Äh, jag orkar inte klippa in det. Du får en egen liten kortfilm istället...
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top