Bränn däck... LÖRDAG 23/10!!!

Firefly

Sporthojsnörd
Gick med
13 Aug 2003
Hoj
Tokgul Fireblade 954 *SÅLD*
Imorgon har vi fixat en kamera. Wolfskin ska bränna sönder sitt däck. :brinnerup

Om det regnar hittar vi första bästa tunnel eller liknande. :näsblod

SÅ Alla som vill bränna slut sitt dassiga bakdäck häng nu på på LÖRDAG!!! Och ta gärna med en eller två till... (digitalfilmkamera) Det kan vara kul med fler vinklar än en...

Vilka ska med? PM:a mig med mobilnummer så ringer jag ihop de som vill med imorgon...

:banana

Last edited:
Firefly skrev:
Imorgon har vi fixat en kamera. Wolfskin ska bränna sönder sitt däck. :brinnerup

Om det regnar hittar vi första bästa tunnel eller liknande. :näsblod

SÅ Alla som vill bränna slut sitt dassiga bakdäck häng nu på imorgon!!! Och ta gärna med en eller två till... (digitalfilmkamera) Det kan vara kul med fler vinklar än en...

Vilka ska med? PM:a mig med mobilnummer så ringer jag ihop de som vill med imorgon...

:banana

Synd att man har ett ganska fräscht bakdäck då! :gnissla Skulle ju kunna komma o bidraga med kamera. Beror på när under dagen ni tänkt filma?

Jag e på!

Slå mig en pling så kommer jag som en gazzzell!

Jag tror bestämt att jag skulle få låna Keiths hoj närmare jul, men jag antar att jag kan bränna hans däck imorgon om det e så...!

Har ju tyvärr ingen hoj, men jag har ett par inlines med ganska dåliga hjul bak... :4skrika

crash test doll skrev:
Slå mig en pling så kommer jag som en gazzzell!

Jag tror bestämt att jag skulle få låna Keiths hoj närmare jul, men jag antar att jag kan bränna hans däck imorgon om det e så...!

Har ju tyvärr ingen hoj, men jag har ett par inlines med ganska dåliga hjul bak... :4skrika
Fan vi tar å kopplar modellflygplans motorer till dina inlines.
Fett ös...

Firefly skrev:
Vi möts vid shell uppe vid kuröd/blomsterlandet klockan 18:00!

Jag är gött sugen på att hänta på. Ser dock att regnet öser ner där ute :( Vet inte om jag är så sugen på det om regnet öser ner. Men om det är uppehåll eller mindre regn runt 17-18 tiden så kommer jag, med kamera.

Är man totalt ute och vyklar om man vill bränna däck men betalar skatt i Trollhättan?

Jaja, skall försöka komma förbi. Kan ju passa på att köpa blommor istället om man blir utvisad :) Eller tanka så man tar sig tillbaka kanske :)

TomTroll skrev:
Är man totalt ute och vyklar om man vill bränna däck men betalar skatt i Trollhättan?

Jaja, skall försöka komma förbi. Kan ju passa på att köpa blommor istället om man blir utvisad :) Eller tanka så man tar sig tillbaka kanske :)
Klart du ska komma...

Poffer skrev:
Jag är gött sugen på att hänta på. Ser dock att regnet öser ner där ute :( Vet inte om jag är så sugen på det om regnet öser ner. Men om det är uppehåll eller mindre regn runt 17-18 tiden så kommer jag, med kamera.
Du måste ju komma. Jag räknar med din kamera...

Blev ju bra tillslut. Hur funkade kameran? Blev det väldigt mörkt?

Poffer skrev:
Blev ju bra tillslut. Hur funkade kameran? Blev det väldigt mörkt?
Har inte hunnit kolla det ännu... Har brottom till en fest. Får kolla imorgon.... Men det var kul som fasen!

Firefly skrev:
Har inte hunnit kolla det ännu... Har brottom till en fest. Får kolla imorgon.... Men det var kul som fasen!
Okaj, jo det har jag med :fyllisar Jepp, var riktigt sköj! :yoparty

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...