Bott

Du är väl medveten om att du aldrig kan kalla ditt team för ett lågbudgetteam, inte med den hojen :D

Det beror väl lite på vad man har för financiella förutsättningar?:gnissla

Känner jag emullo rätt så känns inköpet av hojen knappt värre än en blöt kväll på krogen.
O blir det kris med stålar så är det ju bara att ringa pappa.

När ska vi bytlåna hojar med varandra?

Vet inte, förslag ? :)

Det beror väl lite på vad man har för financiella förutsättningar?

Känner jag emullo rätt så känns inköpet av hojen knappt värre än en blöt kväll på krogen.
O blir det kris med stålar så är det ju bara att ringa pappa.

Hej Pappa. :)
Ringer dig ikväll..

Hur mycket far man modifiera? En Superduke med clip-on och lämplig kraschkapa fran annan modell bör ju kunna bli lite fräck?

jag har lagt ett bud på denna, får se om jag är med också...

suzuki_TL1000RR_said_img05.jpg

Bara jag som kommer köra en Ducati 748S original? :gnissla

Hur mycket far man modifiera? En Superduke med clip-on och lämplig kraschkapa fran annan modell bör ju kunna bli lite fräck?

Det är nog ganska så fritt vad det gäller moddningar, reglementet ligger uppe på http://www.nordicbott.net

jag har lagt ett bud på denna, får se om jag är med också...

:tummenupp :tummenupp :tummenupp

Jepp, ser riktigt bra ut. Har dock inte koll på vem många av förarna är... Lär väl ge sig på första rejset :)

Ska också bli spännande att se hur kass min gamla Aprilia är. Förhoppningsvis är den inte alltför trött och då ska man väl kunna bjuda upp till fight...

Tror den kommer att funka bra, det är väl mest på de stora banorna som vi med äldre hojar har mest handikapp :gnissla

Last edited:
Men ni med helsystem o grejer - är det inte så att det är 95db som gäller i BoTT liksom i långloppen? Isf blir det till att köra med orginalburkar för oss allihop! :va

2788895 Men ni med helsystem o grejer - är det inte så att det är 95db som gäller i BoTT liksom i långloppen? Isf blir det till att köra med orginalburkar för oss allihop! :va
ojdå! Mitt Akrapovic Aprilia Racing helsystem (Evo6) låter nog lite mer än så... ugh! Får se om jag kan hitta några db-killers. Har ju 60 mm utblås = finns inga db-killers så stora!!! Hjälp?

Hm, hoppas det blir fler 748S, så jag har någon att fightas med. :gnissla Den förare hittills som ska köra en likadan, sätter i en 996 motor i sin 748S! what a... :mad: Det är inte riktigt rättvist! :huvet

tycker jag! :D

2788917 Hm, hoppas det blir fler 748S, så jag har någon att fightas med. :gnissla Den förare hittills som ska köra en likadan, sätter i en 996 motor i sin 748S! what a... :mad: Det är inte riktigt rättvist! :huvet

tycker jag! :D
det är bara att bromsa senare om han är före dig på raken. så det är lugnt

ojdå! Mitt Akrapovic Aprilia Racing helsystem (Evo6) låter nog lite mer än så... ugh! Får se om jag kan hitta några db-killers. Har ju 60 mm utblås = finns inga db-killers så stora!!! Hjälp?

Tror inte det finns en chans att man klarar ljudgränsen med DB-killers. Orginalsystem som gäller, som i ERF! Min kawa lät 97db på falken med orginalsystem och den var inte särskilt ljudlig!

Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...