emullo
Du är väl medveten om att du aldrig kan kalla ditt team för ett lågbudgetteam, inte med den hojen![]()
Spruckenbudgetteam kanske..
Helsystemet kom i fredags oxå, blir ingen middag på ett tag nu.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Du är väl medveten om att du aldrig kan kalla ditt team för ett lågbudgetteam, inte med den hojen![]()
Spruckenbudgetteam kanske..![]()
1810 mm![]()
När ska vi bytlåna hojar med varandra?
Det beror väl lite på vad man har för financiella förutsättningar?
Känner jag emullo rätt så känns inköpet av hojen knappt värre än en blöt kväll på krogen.
O blir det kris med stålar så är det ju bara att ringa pappa.
Vet inte, förslag ?![]()

Hur mycket far man modifiera? En Superduke med clip-on och lämplig kraschkapa fran annan modell bör ju kunna bli lite fräck?
jag har lagt ett bud på denna, får se om jag är med också...
Jepp, ser riktigt bra ut. Har dock inte koll på vem många av förarna är... Lär väl ge sig på första rejset
Ska också bli spännande att se hur kass min gamla Aprilia är. Förhoppningsvis är den inte alltför trött och då ska man väl kunna bjuda upp till fight...

Blodpudding är underskattat, funkar fint 7 dagar i veckan bara man villSpruckenbudgetteam kanske..![]()
Jag hävdar fortfarande att jag är för kort för min viktOm de kallar dig tjockis måste jag nog passa mig snart...

ojdå! Mitt Akrapovic Aprilia Racing helsystem (Evo6) låter nog lite mer än så... ugh! Får se om jag kan hitta några db-killers. Har ju 60 mm utblås = finns inga db-killers så stora!!! Hjälp?2788895Men ni med helsystem o grejer - är det inte så att det är 95db som gäller i BoTT liksom i långloppen? Isf blir det till att köra med orginalburkar för oss allihop!![]()
Den förare hittills som ska köra en likadan, sätter i en 996 motor i sin 748S! what a...
det är bara att bromsa senare om han är före dig på raken. så det är lugnt2788917Hm, hoppas det blir fler 748S, så jag har någon att fightas med.Den förare hittills som ska köra en likadan, sätter i en 996 motor i sin 748S! what a...
Det är inte riktigt rättvist!
![]()
tycker jag!![]()
det är bara att bromsa senare om han är före dig på raken. så det är lugnt
Blodpudding är underskattat, funkar fint 7 dagar i veckan bara man vill![]()
jag har lagt ett bud på denna, får se om jag är med också...

ojdå! Mitt Akrapovic Aprilia Racing helsystem (Evo6) låter nog lite mer än så... ugh! Får se om jag kan hitta några db-killers. Har ju 60 mm utblås = finns inga db-killers så stora!!! Hjälp?
|
|
Motorsportsalongen i Örebro!
Jag tog en snabb avstickare... |
|
|
Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort
Det är ingen lätt uppgift H... |
|
|
KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”
Rajiv Bajaj, 58, VD för den... |