BoTT-hets før Falken 1. aug

Klart du ska MEDDELA regeringen att hon kommer bli utan dig en kväll eller två :tummenupp

Hva i helv.. har skjedd - Regeringwhat:arsele Når gutta er på tur, da er man på tur så lenge og hvor man vil:tummenupp (jævlig enkelt å være tøff iom at kona ikke leser SH:))

:tummenupp:tummenupp

Inga problem, regeringen är givmild. Men det är bättre att ha frågat än att bara göra, så tror dom att dom får vara med och bestämma :tuttar :rolleyes: .

Kansje Team Bad Bull skulle blitt med på noen Bott-løp denne sesongen også...
Her er noen bilder av hva vi kjører med.....

CIMG0176.jpg

CIMG0186.jpg

CIMG0170.jpg

CIMG0172.jpg

Ja si det,vi kan ikke skylde på sykla ihvertfall.....

Fornøyd med din elller?

Dere burde stille uansett, bedre racingmiljø har jeg aldri opplevd:tummenupp Eneste serien hvor det sosial går foran selve racinga!

Når det gjelder sykkelen har jeg slitt veldig med å finne ut av den, mye mer anderledes enn jeg trodde ift Duccen. Men etter masse justeringer og geometrijobbing har vi kommet frem til noe nå. Den er også litt dau på toppen ift Duccen:rolleyes: Noe vi skal jobbe med fremover. Men for et chassie og noen svingegenskaper:tummenupp

tack så jätte mkt

blir nog jättetufft att få till det med mina sunkiga tider ja kör runt på där....peppebus e nog favoriten till 7e platsen, lodnert tar 5e plats, michael persson 4a, martin 3a,geir 8a.jag 16e, torparen 18e osv osv osv :D:tummenupp:krama
Oj oj oj vilken tur du har som slipper mig, du behöver alla poäng du kan få... nu när jag fått till chassit, lycka till:tummenupp

blir nog jättetufft att få till det med mina sunkiga tider ja kör runt på där....peppebus e nog favoriten till 7e platsen, lodnert tar 5e plats, michael persson 4a, martin 3a,geir 8a.jag 16e, torparen 18e osv osv osv :D:tummenupp:krama

Då lägger jag mig på en 6:e då :tummenupp . Kom igår tillbaka efter en hård vecka i grekland så vi får väll se hur det ligger till med raceformen :gnissla.

blir nog jättetufft att få till det med mina sunkiga tider ja kör runt på där

Å vad är en "sunkig tid" ?
Plassen vann förra året på 46,6 sist i listan körde på 52,4

Faaan då... nu blev jag nevös ju...:jisses
Verkar bli trångt om man kör 49-50-51 tider, 12st med det som resultat:brinnerup
//
Benny

snabbaste tid

min snabbaste tid e 51,4 men det skall fan under 50 om ja skall vara nöjd men sen vet man inget ang hojen :huvet

8??? jeg kjørte dårlig på k.torp, men hva f.. tar du meg for????

Då jag har generalras på motorn så slipper ni mig på falken:mad:

Hva med lilleracern??

Last edited:
Back