BoTT-hets før Falken 1. aug

Tar tilbake "min" tråd

Nå må det bli slutt på dette kosepjeskefjasesnakket i denne tråden:mad: Dette er en skitsnakketråd:arsele

Etter å ha kjørt Falken idag er jeg overbevist, pallen blir full av nordmenn den 1. august:tummenupp:banana:banana:banana og jeg er en av dem:yoparty

Nå må det bli slutt på dette kosepjeskefjasesnakket i denne tråden:mad: Dette er en skitsnakketråd:arsele

Etter å ha kjørt Falken idag er jeg overbevist, pallen blir full av nordmenn den 1. august:tummenupp:banana:banana:banana og jeg er en av dem:yoparty

Var det inte du som inte snackade så mycket :va .

Nä men du ser stark ut. 46.8 är ju riktigt bra tid :tummenupp .

Vad heter Öhlins-styrdämparen som går att byta ut mot våran skitstyrdämpare? Hade den skruvad i botten igår på sista passen men det blev ju knappt någon skillnad :mad: .

Last edited:

Vad heter Öhlins-styrdämparen som går att byta ut mot våran skitstyrdämpare? Hade den skruvad i botten igår på sista passen men det blev ju knappt någon skillnad :mad: .

Inget fel på din styrdämpare, men dom får inte göra dom hårdare för Tyska TUV...

Man bytar en liten ventil i dämparen så blir den hårdare....

Blir billigare än att köpa en ny dämpare....

// Mathias

Jeg snakker alltid MYE, uansett om det går bra eller dårlig:tummenupp Når det gjelder styredemperen så har jeg bare varenummeret fra den norske leverandøren:rolleyes:

Har jo sagt det tidligere, innerst inne er jeg jævlig dyktig:) Har bare aldri fått det fram:huvet NB! #66 Persson og #25 Custe kjørte også jævlig bra igår:Bugar

Ja innerst inne är vi alla VALE 46 :D
Bara lyfta på hatten, imponerande! :tummenupp

Ja innerst inne är vi alla VALE 46 :D
Bara lyfta på hatten, imponerande! :tummenupp

Laptimertider teller IKKE, så lenge det ikke er på mylaps så har det ikke skjedd:brinnerup Men det gikk veldig bra igår, så fadesen fra de siste racene ifjor og Knutstorp i år skal IKKE skje igjen:yoparty Og nå får vi gjøre alvor av seriøs partyvirksomhet, august i Falkenberg må jo være bra:banana

Laptimertider teller IKKE, så lenge det ikke er på mylaps så har det ikke skjedd:brinnerup Men det gikk veldig bra igår, så fadesen fra de siste racene ifjor og Knutstorp i år skal IKKE skje igjen:yoparty Og nå får vi gjøre alvor av seriøs partyvirksomhet, august i Falkenberg må jo være bra:banana

Huvudet på spiken min vän!!!

No mercy!! :yoparty

Jag kommer eventuellt att hänga ett par dagar också efter racet.. kanske ska satsa på lördag kväll.. tänkte att vi kunde fira min första seger för i år, hahaha!! :gnissla:D

Huvudet på spiken min vän!!!

No mercy!! :yoparty

Jag kommer eventuellt att hänga ett par dagar också efter racet.. kanske ska satsa på lördag kväll.. tänkte att vi kunde fira min första seger för i år, hahaha!! :gnissla:D

Eller min:tuttar Uansett var på Skrea strand for noen år siden, og da var det avslutning i beachwolley-SM - den beste, sykeste, råeste fylleorgien i Skandinavia ever:öl:bow

Om jag får fritt från regeringen (hmm eller jag menar att jag ska bara meddela regeringen att jag inte kommer hem på lördag) så vill jag också fira era segrar :D .

Å min laptimer var inte ens på igår :) men trots konstant vobbel på accelerationsställena så räknar jag kallt med att jag körde 47.2 :D .

Om jag får fritt från regeringen (hmm eller jag menar att jag ska bara meddela regeringen att jag inte kommer hem på lördag) så vill jag också fira era segrar :D .

Å min laptimer var inte ens på igår :) men trots konstant vobbel på accelerationsställena så räknar jag kallt med att jag körde 47.2 :D .

Jeg skrev jo det at du kjørte jævlig bra:confused: Men du må jo ikke avsløre for mye:rolleyes:

NB! Har du fjernet effektsperra for 1 til 3 gir?

I´ll be there:krama

Last edited:
Back