Kolla med Stall Stum, ligger ca 800m efter banan. 0702 27 96 75
Vi brukar hyra av henne när vi körde ERF.
//
Benny
aha, stugor? Finns dusch, toa mm? Hur många i varje stuga??

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kolla med Stall Stum, ligger ca 800m efter banan. 0702 27 96 75
Vi brukar hyra av henne när vi körde ERF.
//
Benny
Nå må det bli slutt på dette kosepjeskefjasesnakket i denne trådenDette er en skitsnakketråd
Etter å ha kjørt Falken idag er jeg overbevist, pallen blir full av nordmenn den 1. augustog jeg er en av dem
![]()
Var det inte du som inte snackade så mycket.
Nä men du ser stark ut. 46.8 är ju riktigt bra tid.
Vad heter Öhlins-styrdämparen som går att byta ut mot våran skitstyrdämpare? Hade den skruvad i botten igår på sista passen men det blev ju knappt någon skillnad.
Var det inte du som inte snackade så mycket.
Nä men du ser stark ut. 46.8 är ju riktigt bra tid.
Vad heter Öhlins-styrdämparen som går att byta ut mot våran skitstyrdämpare? Hade den skruvad i botten igår på sista passen men det blev ju knappt någon skillnad.
Inget fel på din styrdämpare, men dom får inte göra dom hårdare för Tyska TUV...
Man bytar en liten ventil i dämparen så blir den hårdare....
Blir billigare än att köpa en ny dämpare....
// Mathias
Jasså, det låter ju bra! Är det något som ni kan fixa?
Jeg snakker alltid MYE, uansett om det går bra eller dårligNår det gjelder styredemperen så har jeg bare varenummeret fra den norske leverandøren
![]()
46,8? Inte illa![]()
Har jo sagt det tidligere, innerst inne er jeg jævlig dyktigHar bare aldri fått det fram
NB! #66 Persson og #25 Custe kjørte også jævlig bra igår
![]()
Ja innerst inne är vi alla VALE 46
Bara lyfta på hatten, imponerande!![]()
Laptimertider teller IKKE, så lenge det ikke er på mylaps så har det ikke skjeddMen det gikk veldig bra igår, så fadesen fra de siste racene ifjor og Knutstorp i år skal IKKE skje igjen
Og nå får vi gjøre alvor av seriøs partyvirksomhet, august i Falkenberg må jo være bra
![]()
Huvudet på spiken min vän!!!
No mercy!!
Jag kommer eventuellt att hänga ett par dagar också efter racet.. kanske ska satsa på lördag kväll.. tänkte att vi kunde fira min första seger för i år, hahaha!!![]()
Eller minUansett var på Skrea strand for noen år siden, og da var det avslutning i beachwolley-SM - den beste, sykeste, råeste fylleorgien i Skandinavia ever
![]()
Om jag får fritt från regeringen (hmm eller jag menar att jag ska bara meddela regeringen att jag inte kommer hem på lördag) så vill jag också fira era segrar.
Å min laptimer var inte ens på igårmen trots konstant vobbel på accelerationsställena så räknar jag kallt med att jag körde 47.2
.
Lets do it!![]()
Jeg skrev jo det at du kjørte jævlig braMen du må jo ikke avsløre for mye
NB! Har du fjernet effektsperra for 1 til 3 gir?
I´ll be there![]()
Hittade tråden på ett forum http://www.ktmforum.co.uk/showthread.php?t=26341 men vad jag kunde förstå så behöver man inte göra detta om man har lagt in "akra-mappen" i boxen. Har du akra-mappen?
Jepp, har vel det! men de på KTM her sa at jeg burde gjøre det![]()
Okej. Men det skadar ju inte att göra det även om det inte behövs. Fasen då kommer det ju gå ännu fortare för dig på Falken.
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |