BoTT-hets før Falken 1. aug

Ni kommer att bli jävligt överraskade, lita på det.
:7petaSom jeg nevnte i innledningen ingen hemmligheter, kun falske eller ekte rykter i denne tråden:) Og idag var jeg med en kompis som kjøpte den råeste 1098R´en som er bygget i Skandinavia. Han kommer ikke til Falken, men kanskje til avslutningen på Anderstorp - og han er en toppfører:arsele

Har precis lyckats starta upp Duccen igen. Bytt kylare o motorkåpa m.m. m.m. Lagom blåslagen o strulande kroppsdelar. Inget gips som tur va.

Avåkningzonerna är inte bra på Kinnekulle, speciellt inte om man lyckas tappa höger bromsok, strax innan en bromsning i över 200km/h :näsblod

Men skam den som ger sig:)
Nu står hon här med nya kläder och delar. Vi ses imorgon kväll :tummenupp

... tur att det finns tabletter :yoparty

skit pommfritt

vilken grej....tur du klara dig ok peppebus:tummenupp den banan e en av de härligaste men man skall inte direkt vurpa på den:va nu har man packat in allt i skåpbussen o e fitt for fite :rolleyes::yoparty nya däck men o lite mindre olja i motorn så får man hålla tummarna på att inte min tunga älskling ger upp :tummenupp

en kall öl kan vi klämma på kvällen imorgon juuuuu :banana

Har precis lyckats starta upp Duccen igen. Bytt kylare o motorkåpa m.m. m.m. Lagom blåslagen o strulande kroppsdelar. Inget gips som tur va.

Avåkningzonerna är inte bra på Kinnekulle, speciellt inte om man lyckas tappa höger bromsok, strax innan en bromsning i över 200km/h :näsblod

Men skam den som ger sig:)
Nu står hon här med nya kläder och delar. Vi ses imorgon kväll :tummenupp

... tur att det finns tabletter :yoparty

Fy fasen, skönt att du klarade dig bra :tummenupp . Vi ses imorgon! Får vi ställa oss i boxen vi ska ha redan på träningen imorgon eller är det bara till lördagen?

Om ni är osäkra på var skåpet skall stå. Ingen fara det skall jag visa er!! För nu jäklar är det slut med att vara snäll. Övertygad att det blir en lätt sak att plocka godiset från ungtupparna. :arsele:mad:

hoppas på bra race, kommer kolla på era race :=)
Bra:tummenupp Skal du kjøre NEC?

Om ni är osäkra på var skåpet skall stå. Ingen fara det skall jag visa er!! För nu jäklar är det slut med att vara snäll. Övertygad att det blir en lätt sak att plocka godiset från ungtupparna. :arsele:mad:

Nu jävlar e gubben på gång - igjen:yoparty

Last edited:
Back