Borgerlighetens misslyckanden

Det har aldrig hänt att högerfolk utnyttjat och via oaktsamhet försämrat våra gemensamma resurser innan så förstår att du är förvirrad.

Ok om du säger det så(jag skämtade lite halvt om halvt).

Moderaterna bygger ju ett väldigt prisvärt sjukhus i Stockholm, det borde väga upp.

Ja att politiker tar idiotiska beslut är inget nytt, därför ska de ta så få beslut som möjligt. Men det är väl ändå en viss skillnad mot exemplen ovan där det handlar om ren självisk djävulskap - där man tror man kan komma undan med att leva rövare för sin egen vinning och låta någon annan betala.

Det har aldrig hänt att högerfolk utnyttjat och via oaktsamhet försämrat våra gemensamma resurser innan så förstår att du är förvirrad.

Moderaterna bygger ju ett väldigt prisvärt sjukhus i Stockholm, det borde väga upp.

Inte bara i Stockholm, Karolinska Sjukhuset i Solna är också en väldigt prisvärd omfördelning av skattepengar till politiker och dess vänner, konsulter och privata företag! :tummenupp

Eländigt vänsterfolk hade kanske hellre använt det till Socialbidrag och andra som inte tjänar så mycket men nu gick det till bättre behövande! Vi behöver ju vinst i välfärden! :tungan

Finns källor i originalet på fejan. Men tyvärr är flera mindre trovärdiga då det är skvallerpress (aftonbladet/expressen) men det finns andra också. Och det är rätt många olika länkar.

Har du tillgång till originalet på fejjan?
Isåfall får du hemskt gärna dela med dig av länkarna, det är inte alla som har facebook vettu... :7peta

Har du tillgång till originalet på fejjan?
Isåfall får du hemskt gärna dela med dig av länkarna, det är inte alla som har facebook vettu... :7peta

Jag ska fixa. Tar lite tid, för länktexten var trunkerad, och försökte man kopiera själva länkarna var det en miljard bokstäver som ska identifiera länken för facebook. Återkommer.

Stort tack för att du tog dig tiden att sammanställa länkarna!
Mycket intressant läsning :tummenupp

Stort tack för att du tog dig tiden att sammanställa länkarna!
Mycket intressant läsning :tummenupp

Intressant? Tycker han är pinsam, får sånna jävla "pest eller kolera" vibbar av samtliga val runt om i världen.
Vart fan är alla ideologer och tänkare som egentligen borde vara politiker? (på båda sidor)

De som enbart röstar på nya moderaterna för någon procent mindre skatt på sina <40k i månaden förlorar i det långa loppet på det. Tjänsternas fördyring äter upp den lilla skattelättnaden direKt. Särskilt om du har barn.

Vart fan är alla ideologer och tänkare som egentligen borde vara politiker? (på båda sidor)

Sidor? Är det inte likes på fejjan som avgör ett val? Blir man för obekväm för nomenklaturan blir man icke-existerande, typ Palme. Själv hoppades jag på att SD (trots andra åsikter) skulle få mandat att rensa ut slöfockar och parasiter från riksdag och regering.

Toblerone, skatteplanering i paradis eller fusk med ersättningar, spelar ingen roll hur litet eller stort - det är "tanken" bakom det hela som är det värsta.

Jag lär nog fanken kompa resten av dagen nu när det verkar bli årets sista sommardag och blåsa bort lite adrenalin och kortisol.

Intressant? Tycker han är pinsam, får sånna jävla "pest eller kolera" vibbar av samtliga val runt om i världen.

De som enbart röstar på nya moderaterna för någon procent mindre skatt på sina <40k i månaden förlorar i det långa loppet på det. Tjänsternas fördyring äter upp den lilla skattelättnaden direKt. Särskilt om du har barn.
Det intressanta är att Kristersson är en riktig orm, precis som jag har misstänkt hela tiden :tummenupp

Det intressanta är att Kristersson är en riktig orm, precis som jag har misstänkt hela tiden :tummenupp

Är det inte så att 99% av våra heltidspolitiker är ormar? Så att en som har gjort en lång karriär inom politiken och nu nått partiledarposten inte skulle vara orm är väl högst osannolikt?

Är det inte så att 99% av våra heltidspolitiker är ormar? Så att en som har gjort en lång karriär inom politiken och nu nått partiledarposten inte skulle vara orm är väl högst osannolikt?
Nej, det verkar vara ngt slags prerekvisit. För övrigt tippar jag att lööf blir nästa statsminister, då är det kört på riktigt.

Skickat från min Pixel via Tapatalk

Nej, det verkar vara ngt slags prerekvisit. För övrigt tippar jag att lööf blir nästa statsminister, då är det kört på riktigt.

:tummenupp
Ett treprocentspartis partiledare börjar ta plats i debatter utan att egentligen säga någonting nytt och får 8% i valet! :va

Men ge henne ansvar och det kommer att bli samma som med miljöpartiet, så jag vill också att hon ska bli statsminister! :tungan :banana:banana:banana

:tummenupp
Ett treprocentspartis partiledare börjar ta plats i debatter utan att egentligen säga någonting nytt och får 8% i valet! :va

Men ge henne ansvar och det kommer att bli samma som med miljöpartiet, så jag vill också att hon ska bli statsminister! :tungan :banana:banana:banana
Detär ju bilderberg-skuggfigurernas val, precis som rövhatten som fick gå nu..

Lööf utpekas som hemlig medlem i globalistisk elitgrupp
Publicerad 27 september 2018 kl 13.30
INRIKES. Centerpartiets ledare Annie Lööf är medlem i den globalistiska elitorganisationen Trilaterala kommissionen. Det hävdar MP-veteranerna Birger Schlaug och MaLou Lindholm på Expressen Debatt på torsdagen. Detta är inte lämpligt för ett statsråd eller en möjlig statsminister, menar de

Sa ju precis det..?
Lööf utpekas som hemlig medlem i globalistisk elitgrupp
Publicerad 27 september 2018 kl 13.30
INRIKES. Centerpartiets ledare Annie Lööf är medlem i den globalistiska elitorganisationen Trilaterala kommissionen. Det hävdar MP-veteranerna Birger Schlaug och MaLou Lindholm på Expressen Debatt på torsdagen. Detta är inte lämpligt för ett statsråd eller en möjlig statsminister, menar de

Ja att hon å svetsaren och Bo Kaspers kärring mm gått på ljusskygga möten med bilderberg visste jag.
Fast den här grejan var nog ny för dom flesta. Bra grävt av de gröna

Fast där har Miljöpartiet rökt något udda....

I listan över deltagare har vi ju bla de rödgrönas Urban Ahlin och just avgångne ministern Anna Ekström.

Man kan tycka vad man vill om elitistiska organisationer utan insyn men man får allt vara konsekvent....

https://www.konkret.media/info/2018/09/24/korruption-nks-harvan/

Nya Karolinska. Sveriges stolthet.
Vad som är så revolutionerande med huset vet jag inte riktigt, men nåt måste det vara med tanke på vad kåken kostat (och den har långt ifrån kostat klart ska ni veta).
Det är iallafall en sak som NKS lyckats med alldeles särdeles väl; att flytta pengar från skattebetalares fickor till privata intressen och (blå) politiker.
Men det var väl så här ni ville ha det, borgare?

*Jag har ingen koll på Konkret.media, alltså hemsidan som artikeln ligger på.

*/ ?>
Nyheter
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Back