kQx
Ny medlem
twinner skrev:Blev hans morsa sur?
FY satan så dum fråga, tror du hans morsa blev sur för att han nästan slagit ihjäl sig? idioti.
Och ja, han började wobbla i 100 km/h..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
twinner skrev:Blev hans morsa sur?
kQx skrev:FY satan så dum fråga, tror du hans morsa blev sur för att han nästan slagit ihjäl sig? idioti.
Och ja, han började wobbla i 100 km/h..
twinner skrev:Frågade mest pg.a att nån skrev att det var mamman som ägde hojen.
Vidare är det ju självklart bra att han klarade sig.
kQx skrev:Så om du skulle låna din morsas bil tex, så kör du av vägen och hamnar på sjukan med diverse skador.. Tror du att din mamma kommer och skäller ut dig då?
"vad i helvete har du gjort ungjävel?"
kQx skrev:Så om du skulle låna din morsas bil tex, så kör du av vägen och hamnar på sjukan med diverse skador.. Tror du att din mamma kommer och skäller ut dig då?
"vad i helvete har du gjort ungjävel?"
hehe ja, man kan ju undra vad hon sa när hennes R6 var mostwinner skrev:Blev hans morsa sur?
Webspy skrev:Körde om en motard, kom in med för hög hastighet - bromsade omkull... trist.
Nilles skrev:Det va ju rätt så nära dig det hände, lutar man lite över skarvarna som är precis vid vattnet och backen upp så brukar styret bli lite oroligt.
/Johan
Jag hade vobbel på min thundercat förrförra hösten. Det är säkert några här inne som minns just den grejen. Men det var ju mitt eget fel då jag åkte på bakhjulet och närmade mig vägens kant. Jag förutsätter att jag redan hade börjat styra innan jag satte ner framhjulet i 140km/h. Då slog styret från vänster till höger hela vägen till styrstoppet ca:5ggr, och sedan redde det ut sig själv. Jag hann inte ens reagera, men jag hade jäkligt ont i armarna kommande dagarna. Dock så hade den hojen aldrig några tendenser till att vobbla, oavsett hastighet eller gupp i vägen.Poacher skrev:jo de är nervösa, men bara om hjulet lättar fram eller vägen är dålig, du får inte vobbel i 100 knyck och normal körning direkt(om hojen är ok vill säga).
Många gör dessutom misstaget att de håller stenhårt i styret, det blir bara värre.
jo jag har varit med om liknade och klarat mig med blotta förskräckelsen, det är inte direkt så man garvar när styret slår fulla utslag, jag tappade dessutom taget om styret, fattar inte att jag klarade mig.Daddy skrev:Jag hade vobbel på min thundercat förrförra hösten. Det är säkert några här inne som minns just den grejen. Men det var ju mitt eget fel då jag åkte på bakhjulet och närmade mig vägens kant. Jag förutsätter att jag redan hade börjat styra innan jag satte ner framhjulet i 140km/h. Då slog styret från vänster till höger hela vägen till styrstoppet ca:5ggr, och sedan redde det ut sig själv. Jag hann inte ens reagera, men jag hade jäkligt ont i armarna kommande dagarna. Dock så hade den hojen aldrig några tendenser till att vobbla, oavsett hastighet eller gupp i vägen.
UltraMarine skrev:Vobbla i 100km/h?? "eller hur" - inte ens en gammal XJ900 med fellastad packväska och slitna däck vobblar i den farten...
En fördel med att inte skenförsäkra är att morsan inte behöver få veta vad man råkat ut för - det dom inte vet lider dom inte av...
Min morsa ringde min mobil medans jag låg på akuten: "hej... ja... näe.... du jag är lite upptagen just nu kan jag ringa dej lite senare?"...
eisbaer skrev:Nä det tror han inte. Hans inlägg syftar till skenförsäkringen.
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner
En exklusiv motorcykel med ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Vision CE
På IAA Mobility 2025-mässan... |
![]() |
Höstrusch för våra fotografer
Inte bara sommarmånaderna, ... |
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär
Efter nästan två decennier ... |