Bokning till BKK-dagar 2005

AlexH skrev:
Jag tänkte dra med mig en kompis men hon har lite ont om money (studerar).
På tjejdagen förra året träffade jag en kille som stod flaggvakt och han berättade att han fick en gratiskörning i ersättning.
Gäller det i år oxå? :confused: Var anmälar man sig i så fall? :confused:

Jag fick en gratis körning förra året för att jag hjälpte till som flaggis en dag. Det är nog inget de kör med jämt, utan det var nog bara den gången. Som jag förstod det så kunde inte flaggisarna, som brukar vara där, komma. Men jag kan ha fel...

Kungen har nog ett bra svar på det...

AlexH skrev:
Jag tänkte dra med mig en kompis men hon har lite ont om money (studerar).
På tjejdagen förra året träffade jag en kille som stod flaggvakt och han berättade att han fick en gratiskörning i ersättning.
Gäller det i år oxå? :confused: Var anmälar man sig i så fall? :confused:

Du har PM :)

Tweetie skrev:
... Jag som tom valde försäkringsbolag till min hoj efter huruvida man får köra på smc's kurser på bana...

Bara lite nyfiken. Vilket bolag är det? Eller ännu hellre, vilka tillåter det inte!? :confused:

RacerX skrev:
Bara lite nyfiken. Vilket bolag är det? Eller ännu hellre, vilka tillåter det inte!? :confused:

Jag har Folksam just nu. If har svamlat fram och tillbaka huruvida de tillåter broms och kurvkurser. Länsförsäkringar hade jag oxå krångel med.

Så kolla noga, och be att få det skriftligt om de tillåter bkk.

Tweetie skrev:
Jag har Folksam just nu. If har svamlat fram och tillbaka huruvida de tillåter broms och kurvkurser. Länsförsäkringar hade jag oxå krångel med.

Så kolla noga, och be att få det skriftligt om de tillåter bkk.

Vad jag vet är LF och IF gröna för just BKK. Har bett Ducatista om info.

Milome skrev:
Vad jag vet är LF och IF gröna för just BKK. Har bett Ducatista om info.

Ursäkta att svaret dröjt men det var först i helgen jag fick klartecken från ansvariga på SMC Riks.

Samtliga försäkringsbolag godkänner att deras försäkringar gäller på SMC's kurser.

Dock ska alltid försäkringstagaren kontrollera att han/hennes försäkring gäller (man kan ju ha missat betala räkningen t ex). Inom kort kommer vi att publicera en sammanställning på vår hemsida SMC Skåne som man kan hänvisa till ifall man får annat svar från sitt försäkringsbolag. Det finns dessvärre handläggare på försäkringsbolagen som inte känner till godkännandet.

*Trådlyft*

Någon mer som skall köra med SMC på deras BKK nu på måndag den 30/5?
Det blir min första körning så jag startar i snigelgruppen. Som Busfrö säger i en annan tråd. Bättre omkörd än omkullkörd. :hihi

Hur är det, är alla BKK platser i år fulla?

Är sugen men det är knepigt med 1200:- just nu.

Maverick_ou812 skrev:
*Trådlyft*

Någon mer som skall köra med SMC på deras BKK nu på måndag den 30/5?
Det blir min första körning så jag startar i snigelgruppen. Som Busfrö säger i en annan tråd. Bättre omkörd än omkullkörd. :hihi

Japp, jag ska också dit och köra.

/Sportbikebabe

Jag ska vara där och se till att ni trivs:). Skulle vara föråkare, men blir lite svårt med mitt ömma nyckelben:(. Jag får väl flaggvakta, laga kaffe, baka bullar, spänna/smörja kjedjor, pumpa/släppa ut luft, serva er med vatten, massage, feeback, ljuga och försöka vara trevlig......vi ses på måndag.

Mvh//ZS

Swappe skrev:
Vad jag minns från förra gången så smiskade du på bra med den? Eller har du bytt??

Om du menar Suzukin , så har jag den kvar... Har dock köpt en BMW F650 nu... Mycket smidig och lättkörd jämfört med mina 70-talare.... tyvärr lite väl tung... 183 kg och sen har man ju runt 100Hk mindre än sportmaskinerna...

Nyheter
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka