rookie
www.mixpix.se
En bankörning á 1200 spänn gör knappast en till raceförare...dock har man jäkligt kul!!!
Men jag undrar vad som gör 2 dagars kursen nästan lika dyr som att gå alla de 3 1-dagars kurserna... 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Swappe skrev:Ibland e du så dryg...Du fattar väl vad jag menar?!![]()
![]()
sorry att jag klickade på ditt jävla inlägg för att svara! Anledningen var att du o tweetie syftade på priset och jag tog upp frågan för att påvisa för alla som läser här som kanske inte vet vad BKK är för något utan tror att det är en vanlig ban-dag..
Att JAG jämför indirekt med SRW är för att det kostar mindre att köra, men det är mer av en "bandag" än vad BKK är. Förstå skillnaden och meningen med inlägget istället för o hitta saker att hacka på!

CorbenDallas skrev:Men hallå. Gå o ät nåt eller nåt annat nervlugnande.

Swappe skrev:Trodde du var rik villaägare? Sälj V70:n o kör mer båge![]()
![]()

Kurvmakaren skrev:Skall inte du ta licens i år, förresten?
Håll spåret då så man slipper att köra över digTweetie skrev:Jag tog ju amatörlicensen förra året och är godkänd för b-licens i år! Så nu j-ar ska det köras!![]()
När är SRW klar med "the new improved"?Ser fram emot att pröva!
Tweetie skrev:Jag tog ju amatörlicensen förra året och är godkänd för b-licens i år! Så nu j-ar ska det köras!![]()
När är SRW klar med "the new improved"?Ser fram emot att pröva!
Swappe skrev:... o kör mer båge![]()
![]()
)
Men dom är ju ännu dyrareTweetie skrev:Vill understryka att jag INTE jämför SMC med Racing4fun. Det är bara att jag tyvärr måste välja bort en pga den ökade kostnaden, och jag får mer av det jag behöver på danskarnas bandagar...![]()

Tweetie skrev:Vilket jag oxå skrev....![]()
Den ökade kostnaden jag syftade på är den totala kostnaden att köra med både Racing4fun och SMC. Därför väljer jag att bara köra med danskarna. Dessutom passar körningen med danskarna bättre eftersom det är något mer racingbetonat.
Förstått????
Zilversurfer skrev:SMC INTE ämmad för Licensierade förare med RR Mc..En licensierad förare har för ambition att bli snabbare på banan. SMC´s kurs är en ubildning för att bli säkrare i trafiken....
Mvh//Dogge

Låter ju som du väljer rätt med tanke på din inriktningTweetie skrev:Jag kan faktiskt skilja på körning med SMC och Racing4fun, jag har heller inte samma mål på en bandag med SMC som med Racing4fun!![]()
Milome skrev:Det kommer en förklaring på BKK´s hemsida.....
http://www.smcskane.org/Milome skrev:...och nu ligger den där...
http://www.smcsskane.com
pjohan skrev:
GSXR1100R skrev:SMC vill inte riskera att någon kör över sina begränsningar framför kameran.
Hehehe nej det skrämmer ingen, men SMC bestämmer och så blir detPeno skrev:Du kunde visat filmsnutten på mig från förra året, och därmed övertygat dem att det inte var nån risk![]()
|
|
Nya idéer för tvåtaktsmotorn
Kawasaki har lämnat in en p... |
|
|
Nya idéer för tvåtaktsmotorn
Kawasaki har lämnat in en p... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026