Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nja, fullt så enkelt är det iofs inte. Andra fakta kan ge en annan bild.Nr:18 skrev:Mycket tyckande har krossats av Striders fakta.
ERF får anpassa sig efter Svemo, lite svårt att klaga hos den som blir utsattBingo skrev:Nja, fullt så enkelt är det iofs inte. Andra fakta kan ge en annan bild.
Riktas inte klagomålen åt fel håll förresten? Borde vi inte gnälla hos arrangörerna av ERF, istället för att gnälla på SO/Luff/SVEMO. För oavsett vad det beror på så är det ju ERF-arrangörerna som är ansvariga för detaljer som när tävlingarna går. Kalendern var ju inte särskilt optimal ens innan den senast föreslagna förändringen.
Nej, vi ska gnälla på svemo. Jag förstår inte varför man inte kan köra endurance samtidigt som det går sprintrace, antalet förare räcker med råge.Bingo skrev:Nja, fullt så enkelt är det iofs inte. Andra fakta kan ge en annan bild.
Riktas inte klagomålen åt fel håll förresten? Borde vi inte gnälla hos arrangörerna av ERF, istället för att gnälla på SO/Luff/SVEMO. För oavsett vad det beror på så är det ju ERF-arrangörerna som är ansvariga för detaljer som när tävlingarna går. Kalendern var ju inte särskilt optimal ens innan den senast föreslagna förändringen.
Hmmm... Tycker ni verkligen att programmet var bra ens innan den senaste datumändringen? Med mitt sätt att se på saken är juni och augusti betydligt bättre månader för RR än vad april och september är.Nr:18 skrev:Nej, vi ska gnälla på svemo. Jag förstår inte varför man inte kan köra endurance samtidigt som det går sprintrace, antalet förare räcker med råge.
Bingo skrev:Hmmm... Tycker ni verkligen att programmet var bra ens innan den senaste datumändringen? Med mitt sätt att se på saken är juni och augusti betydligt bättre månader för RR än vad april och september är.
ERF-organisationen vet att de får fulla startfält oavsett när de lägger tävlingarna. och då saknas egentliga incitament att läga dem på riktigt bra datum. Argumentet att vi fick en dålig deal för att motparten var elak köper ivf inte jag - det uttrycker bara egen svaghet.
Nr:18 skrev:Mycket tyckande har krossats av Striders fakta.
Det största problemet är att sista ERF:et är flyttat till 15 Oktober, vem har lust & pengar kvar då när vädret kan vara ungefär som nu.crallan skrev:Jag tror inte riktigt jag förstår problemet riktigt, Ni argumenterar MOT att man har försökt flytta tävlingar så de inte krockarFör att en tävling ni(den här biten förstår jag) ska köra går sent, som ni hellre vill ska gå tidigare Väljer ni att för att hjälpa svensk RR bojkotta en tävling som går tidigt?? En Mycket konstruktiv lösning, jag tror ni gjorde fel när ni tänkte
![]()
Jo men är det inte smartare att då försöka flytta ERFet än att bojkotta SO?GSXR1100R skrev:Det största problemet är att sista ERF:et är flyttat till 15 Oktober, vem har lust & pengar kvar då när vädret kan vara ungefär som nu.
All bantid är redan tagen av annatcrallan skrev:Jo men är det inte smartare att då försöka flytta ERFet än att bojkotta SO?
Ok, då fattar jag, om man bojkottar SO....GSXR1100R skrev:All bantid är redan tagen av annat![]()
Det gör ingetcrallan skrev:Ok, då fattar jag, om man bojkottar SO....nä, jag tror fortfarande inte jag fattar
crallan skrev:Ok, då fattar jag, om man bojkottar SO....nä, jag tror fortfarande inte jag fattar
GSXR1100R skrev:Det gör inget![]()
Nej jag fattar ingenting men det gör inget, dessutom kommer jag att ge massor av flis till Mike Luff under BWWebspy skrev:Det gör inte micke heller... han bara spelar smart.......
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |