Bojkotta Scandinavian Open?

GSXR1100R skrev:
1. ERF har inte SM status och får därför inte samma prioritet som SO/SM.
2. Läs ovanstående text.

I övrigt så får vi göra det bästa av situationen och vara lite mera konstruktiva själva, hjälp till med vad du är bäst på istället för att leta syndabockar.
Eftersom jag läst alla inlägg i tråden så är jag fullt på det klara med det och har heller inga invändningar mot förhållandet. Varför upprepar du det som redan sagts flera gånger?

Vem fan menar du letar efter syndabockar?

Bingo skrev:
.

ERF-organisationen vet att de får fulla startfält oavsett när de lägger tävlingarna. och då saknas egentliga incitament att läga dem på riktigt bra datum. Argumentet att vi fick en dålig deal för att motparten var elak köper ivf inte jag - det uttrycker bara egen svaghet.

ERF-organisationen får inte fullt startfält den 15/10, det kan jag lova. Varför tror du att SO och SM kör sina finaler i september? Det beror inte på att dom väntar bra väder på hösten...

Nr:18 skrev:
ERF-organisationen får inte fullt startfält den 15/10, det kan jag lova. Varför tror du att SO och SM kör sina finaler i september? Det beror inte på att dom väntar bra väder på hösten...
Nä, det stämmer. Men jag har svårt att tro att 15 okt kommer att ligga kvar, så jag räknar inte ens in det loppet. Jag syftar närmast på samtliga datum. Tävlingarna ligger över lag tidigt resp sent på säsongen.

Bingo skrev:
Nä, det stämmer. Men jag har svårt att tro att 15 okt kommer att ligga kvar, så jag räknar inte ens in det loppet. Jag syftar närmast på samtliga datum. Tävlingarna ligger över lag tidigt resp sent på säsongen.
Prioritering kallas det, klassa upp dig till STCC så får du fina bandagar

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...