Jag förstår ändå inte det där resonemanget att eftersom det finns något värre problem så skiter vi i alla andra problem. Vad är Srebrenica massakern jämfört med den i Birkenau? Båda är ju historia nu, skit i det - eller? Och visst kan man skita i de massakrerna, eller i bajshundarna men då måste man ju erkänna att "det där är inga problem för mig". För mig är det ett problem att folk snurrar hund, tror du de människorna är trevliga att ha som grannar? Rätt vad det är har du en hundsnurrare i porten som pysslar med andra trick t.ex. stenkastning i trapphus, brinnande bil-rally, unge-på-spisen-turnering och en hel rad andra skumma företeelser som man varken vill ska förekomma eller minst av allt äga rum i ens närhet.
Om du inte tycker det är ett problem med hund-snurrning vore ju det logiska att du skriver det, istället för att skriva att det inte är ett särskilt stort problem och samtidigt räkna upp andra problem.
Jag kan säga angående knullandet att det är väl det faktiskt största problemet, om de lät bli att knulla lite här och knulla lite där så skulle det inte bli så mycket mer HIV då injicering med hiv-infekterad spruta torde vara mindre vanligt i de flesta afrikanska länder, med undantag av Sydafrika.