Bojkotta Bulgarien!!!

Markus skrev:
Jag trodde vi pratade om mediebevakning, men jag har tydligen missförstått dig jätte, jättemycket.

Så mediebevakning är rapportering av historiska massakrer? :kocko
Jag tror inte du missförstått. Jag tror inte ens du förstått, överhuvudtaget.

Markus skrev:
Har du sett mig skriva att det var syftet med artikeln?

Det var väl det du skrev i ditt förra inlägg eller?

Markus skrev:
..Rätt vad det är har du en hundsnurrare i porten som pysslar med andra trick t.ex. stenkastning i trapphus, brinnande bil-rally, unge-på-spisen-turnering och en hel rad andra skumma företeelser som man varken vill ska förekomma eller minst av allt äga rum i ens närhet.

Ooops?

Markus skrev:
Var du med på biologin över huvudtaget? Vet du vad innebörden av en sexuellt överförbar sjukdom är?

Jodå. Men nu är det ju så att den kan vara svårt att få människor att sluta knulla.. Däremot kanske man kan utbilda dem, hjälpa med medicin, försöka kontrollera spridningen av sjukdomen m.m. Men det gör inget, jag förväntar mig inte att du ska förstå, det är ju inte ditt fel att du inte kan tänka längre än så.. :rolleyes:

Markus skrev:
UMFI (Undermålig Meningsbyggnad, Förstår Inte)
Nej det är inte lätt för dig, det här med språket..

Markus skrev:
jag är finnig studentslyngel från södra Sverige.
Varför är jag inte förvånad.. :hihi

Zee skrev:
Jodå. Men nu är det ju så att den kan vara svårt att få människor att sluta knulla..

Ja det är ju både din mamma, och pappa (biologiska alltså) båda två livs levande exempel på.

:hej

Markus skrev:
Ja det är ju både din mamma, och pappa (biologiska alltså) båda två livs levande exempel på.

Ajaj, har dina sakliga argument har tagit slut, hehehe..:dummer

Du verkar vara en mogen person markus. :crash För att vara... 14 år gammal, iaf?

Fan vad pinsamt med moppefuckon som dig, hahaha.. :slicka Jag tror bike.se lämpar sig bättre för dig, din :tomten.

:blah

Last edited:
Zee skrev:
Om du nu får en hundsnurrare till granne så är det väl hans problem (eller skyldighet) att följa lagarna i vårt land. Inte ditt problem.
Vad skönt att det inte finns så många som resonerar som du :tummenupp

Att grannen slår och sätter på sina barn gör ju inget när barnen svälter i Afrika. Det är ju grannens problem :tummenupp

sandstream skrev:
..Att grannen slår och sätter på sina barn gör ju inget när barnen svälter i Afrika. Det är ju grannens problem

Men hur hänger detta ihop egentligen?!

@ Markus: Kan inte du förklara för mig?

Eller vänta! Jag tror jag fattar nu.. Du menar att det borde vara mitt problem? Jag kanske ska spöa grannen själv? Hmm.. nej, jag tror hellre jag isf tipsar myndigheterna så att de får ta hand om det..

eller vad tycker du jag borde göra?

Last edited:
bissmark skrev:
Vad handlade tråden om från början??

att bulgarer hänger upp hundar och snurrar dom tills det sprutar bajs ur deras analöppning och ju mer bajs desto bättre år. Ergo alla Bulgarier är galningar.

Onödigt med hundarna. Jag tycker att det låter som världens partytrick.

1 Tag en polare (frivillighet inger respekt)
2 Se till att han är naken (nakenhet skall alltid premieras)
3 Se till att han har att dricka.
4 Häng upp honom i lampkronan
5 Buddyspin :banana :banana :banana

Han kan lika gärna vara en hon.

Nyheter
Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8