Zee
MotoGP URT 3 seed: 5
Markus skrev:Jag trodde vi pratade om mediebevakning, men jag har tydligen missförstått dig jätte, jättemycket.
Så mediebevakning är rapportering av historiska massakrer? :kocko
Jag tror inte du missförstått. Jag tror inte ens du förstått, överhuvudtaget.
Markus skrev:Har du sett mig skriva att det var syftet med artikeln?
Det var väl det du skrev i ditt förra inlägg eller?
Markus skrev:..Rätt vad det är har du en hundsnurrare i porten som pysslar med andra trick t.ex. stenkastning i trapphus, brinnande bil-rally, unge-på-spisen-turnering och en hel rad andra skumma företeelser som man varken vill ska förekomma eller minst av allt äga rum i ens närhet.
Ooops?
Markus skrev:Var du med på biologin över huvudtaget? Vet du vad innebörden av en sexuellt överförbar sjukdom är?
Jodå. Men nu är det ju så att den kan vara svårt att få människor att sluta knulla.. Däremot kanske man kan utbilda dem, hjälpa med medicin, försöka kontrollera spridningen av sjukdomen m.m. Men det gör inget, jag förväntar mig inte att du ska förstå, det är ju inte ditt fel att du inte kan tänka längre än så..
Nej det är inte lätt för dig, det här med språket..Markus skrev:UMFI (Undermålig Meningsbyggnad, Förstår Inte)
Varför är jag inte förvånad..Markus skrev:jag är finnig studentslyngel från södra Sverige.

För att vara... 14 år gammal, iaf?
Jag tror bike.se lämpar sig bättre för dig, din
.