captain slow
Ny medlem
har satt i slick mode nu
hur kommer abs och tracktion controlen bli anorlunda 
hur kommer abs och tracktion controlen bli anorlunda Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
hur kommer abs och tracktion controlen bli anorlunda har satt i slick mode nuhur kommer abs och tracktion controlen bli anorlunda
![]()
att det blir möjligt att wheela lite ur böjarna ska bli riktigt skönt mot när den går in direkt
men griper TC in lika fint som på Race mode ?
Om det inte regnade så förb....
Hm, tittar i min kristallkula...Vad är det Peter håller i handen? Aha, en Smartycam!![]()
Kolla in detta http://www.dashware.net om du kan exportera ut GPS filerna från din Aim pro så är du hemma.
Hör av dig om du har funderingar.![]()

Dashware stöder det mesta så upp med filmerna nu![]()

- Växthuseffekten.
- Du menar, växthuseffekten är omvänt proportionell mot väggreppet?I dag är den till stor del kontraproduktiv till bakhjulseffekten. (Jag har min filosofiska lördag idag....)

- Du menar, växthuseffekten är omvänt proportionell mot väggreppet?![]()
- Väl uttryckt.Jag skulle hellre uttrycka mig så att uppfattningen av växthuseffekten påverkan på klimatet hos allmänheten och sakkunniga i synnerhet inte helt är i linje med det lågtryck som uppvisas i detta nu och att effekten av detta faktum står i direkt motsats till den önskade friktion mellan däck och underlag som enskilda individer i detta forum värderar så högt.
|
|
Nortons comeback
Norton gör en triumferande ... |
|
Boxer, V3, V4, VR5 och 6-cyl
Teknik – nya mc-motor... |
|
|
|
Enfield presenterar sin stora twin
Efter spionbilder, hintar o... |