Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Fint
Inte alls avundsjuk. (ironi)
Hade jag haft din plånbok så hade jag kunnat stå på den istället för en pall när jag bytte batteri i brandvarnaren![]()
kanon, men saknas det inte något ??
Åfan, är förspänningens justering hydralisk. Det var ballt, trodde att var någon typ av kugg försedd vajer.
Edit: @Peter. Fegis!
Jag dörHon var för ung - det var bara därför jag ballade ur!!! (Eh, det inlägget tolkas säkert korrekt...)
Jag dör
Edit: För de som undrar, så var det en jätterolig BMW reklam för begagnade bilar.
Kan pm,a.
Nja, du kanske menar det som ligger i den lilla svarta säcken, där bara bara vredet för den hydraliska förspänningen hänger ut i en röd slang? Sen fattas det typ en hel motorcykel men det var nog inte det du menade...
Klappade ihop gaffeln direkt o släppte ned den stackars cykeln från taket, så den slapp hänga där som en gammal taklampa...
I morgon blir det till att rycka bort orginaldämparn bak!
....japp det var det jag menade, vill ju ha koll på dig så du inte ballar ur för det där därbak..*hur det nu tolkas i denna tråd*![]()
Har inte gjort det själv, men jag tror att man behöver tilta bakramen uppåt.Har du bytt än? Får man loss orginaldämparen bak utan att lossa bakram o tank?
Har du bytt än? Får man loss orginaldämparen bak utan att lossa bakram o tank?
Har någon av er använt en gopro på er bimmer? I så fall, vart fäste ni den för att få bästa bilden och vilket fäste använde ni? Bästa vore ju om man kan se instrumenten också, inte bara vägen.
Jag kollade bakhjulet idag och det verkar så enkelt som att jag drog muttern lite för hårt.
Har lite funderingar på orginaldäcken som sitter på hojen, tror det är Conti Race Attack. Funkar de däcken eller är det svårt att få upp tempen i dem? Vill ju inte byta däcken direkt när jag hämtar ut den.
Jag tillhör den lilla klicken hojåkare som inte äger någon kameraHar någon av er använt en gopro på er bimmer? I så fall, vart fäste ni den för att få bästa bilden och vilket fäste använde ni? Bästa vore ju om man kan se instrumenten också, inte bara vägen.
...SNIPP...
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka
Under 46:e Coca Cola 8-timm... |
|
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph