Oljeplugg och filter då?Om du najar bromsokenså kan du köra SM i stället.
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Oljeplugg och filter då?Om du najar bromsokenså kan du köra SM i stället.
![]()

Jag tror knappt att Peter vet vad det är. Han har förträngt sin tid som fyrtaktsförareOljeplugg och filter då?![]()
Har rensat tråden! Sluta tjafsa nu!
Har varit och bänkat på AVA MC idag! Tack till Andy och Robert!
Så, BMWn helt original utöver ett Arrow helsystem gav 182 bakhjulshästar SAE. Det är 44 mer än min Aprilia och BMWn väger ju säkert 15-20 mindre oxå. Så det känns i styret!![]()
Jag tror knappt att Peter vet vad det är. Han har förträngt sin tid som fyrtaktsförare![]()

Va! Kör du fyrtakt i smyg?Plugg har vi också faktiskt. Min fyrtaktsenduro har dessutom massor av konstiga filter.![]()
Det finns det ju säkert! Jag fick inget sådant med mig som referens. Men vet iaf att en styck 1198S gav 167 på slangen med helsystem tror jag det var. Hoppas jag minns rätt.Finns det några körningar med konkurrerande 1000-kubikare (förutom Aprilian då) i samma bänk? Vore intressant att få ta del utav.![]()
Tyvärr til salu pga för lite tid att köra. =/ Bättre o kasta in handuken fortare och erbjuda hojen till någon annan som har mer tid att rasta den.
Trodde jag skulle hinna med mer men familelivet kräver för mycket just nu.
http://www.sporthoj.com/annonser/?id=43824
Ta och ansträng dig lite till om du ska klaga och kolla upp vad du får för det priset. Motorsportfärgerna kostar extra, quickshifter likaså och andra fotpinnar och helsystemet är ju "nästan" gratis.



, med akra och bytt luftburk ger den 195hkr, viss skillnad

Skulle vilja påstå att det är rent skitsnack!Med Arrow system gäller inte BMW´s fabriksgaranti, samt du som gatåkare behöver powercommder V eller race ECU från BMW, för den går åt Helv..e för magert med helsystem, vilket skadat några motorer i england och även de första tävlingsmaskinerna.
Skulle vilja påstå att det är rent skitsnack!
Har pratat med Alpha Racing i Tyskland, som du garanterat vet vilka det är då de jobbar med BMWs WSBK-team, och det ska inte vara några som helst problem att köra med Arrow-helsystem och originalmapp.
BTW: Om någon letar efter ett street legal Akrapovic helsystem till sin S1000RR så finns det ett nytt i kartong på Blocket (OBS: Inte jag som säljer men jag vet vem som skulle ha haft systemet från början)
Gå in på alpha Tech hemsida, finns kit där. Tror dock det täcker att du byter fjädrar på standardfjädringen så funkar det för din vikt.Vad kostar ett fjädringskitt. Typ Cartridge och bakdämpare.
BMW säljer väl ett?
Men finns det även Öhlins?
Gå in på alpha Tech hemsida, finns kit där. Tror dock det täcker att du byter fjädrar på standardfjädringen så funkar det för din vikt.Vad kostar ett fjädringskitt. Typ Cartridge och bakdämpare.
BMW säljer väl ett?
Men finns det även Öhlins?
Gå in på alpha Tech hemsida, finns kit där. Tror dock det täcker att du byter fjädrar på standardfjädringen så funkar det för din vikt.
Skulle vilja påstå att det är rent skitsnack!
Har pratat med Alpha Racing i Tyskland, som du garanterat vet vilka det är då de jobbar med BMWs WSBK-team, och det ska inte vara några som helst problem att köra med Arrow-helsystem och originalmapp.
BTW: Om någon letar efter ett street legal Akrapovic helsystem till sin S1000RR så finns det ett nytt i kartong på Blocket (OBS: Inte jag som säljer men jag vet vem som skulle ha haft systemet från början)


Rubrik: Word is you can get 200 brakehorsepower from an s1000rr by bolting a race exhaust to it.
De vänder sig till en av englands bästa motorbyggare:
//Mark Brewin BSD boss and a man who can drop a GSX1000 engine in less than 30 minutes.//
Resultat inga 200 hkr då: its running to lean from 7000 and above, we
need a dynojet power commander V.
Detta står i 2 olika tidningar som gett sig på att pressa det sista ur BMW, prova också att läsa på Dan Kyle´s forum om hans kommentarer och du finner samma sak.
Samt detta:
http://www.m-tec.org/
här är ett mycket bra forum: http://s1000riders.org/forum/index.php
Tänk på att du kommer vidare till många platser från sidan , bla denna: http://s1000depot.com
Vad har BMW just nu mest problem med enl Troy Corsers senaste intervju, jo elektroniken, då de uppfunnit allt själva och "vägrar" att köpa kunskap.
Jag är ingen specialist på inställningar på BMW, men har lyckas läsa mig till en heldel, då folk inte får så mycket hjälp av BMW, utan måste utveckla själva och jag citerar bara det jag läser.
Det heter döda inte budbäraren
Sen om akrat är roadlegal har inte med ljudet att göra utan att det sitter katalysator och "valvs" monterade, annars är det samma ljudnivå. Arrow tog jag som exempel på helsystem, det gäller givetvis alla helsystem. Men akrapovic och BMW har jobbat hand i hand till och från i 5år med att utveckla även originalsystemet, så de har förmodligen bäst kännedom om vad som passar bäst till BMW.
ps. Är ju märkligt att Swedie får något av de lägsta siffror jag sett på en original BMW när han har helsystem. De kanske inte synkar ihop![]()

|
|
Återkallelse av KTM 125, 250, 390 och 990 DUKE-modeller från årsmodell 2024
Är din KTM bland dem som sk... |
|
|
Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN
Pressrelease; Visby, 2025-1... |
|
|
2026 års YAMAHA XSR900 GP
Yamahas Sport Heritage-seri... |
|
|
Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger
Yamaha Motor firar sitt 70-... |
|
Smarta garageprylar från IVON!
IVON motorcykellyft, 450 ki... |
|
|
|
Med ny V-twin och monocoque-ram
Ducati presenterar nya Hype... |
|
|
Slutstrid i MotoGP
MotoGP-säsongen börjar lida... |
|
|
CFMOTO V4 SR-RR
CFMOTO presenterade sitt pr... |
|
|
Honda V3R 900 E-Compressor
Honda V3R 900 E-Compressor ... |
|
|
Indian Concept Girder – En framtidsvision?
Indian Concept Girder är en... |