Bli inte sur nu igen

Man måste ju vara beredd att kunna backa upp vad man säger på ett forum. I synnerhet om man bara uppger ngt utan en referens.
Jag har kollat ang Leslie, det står ingen om att hon har ett land speed rekord på Stock Production 1000cc Motorcycle
Det jag undra över är ju bara om det finns ngn referen där det framgår att Leslie har kört fortare på en original1000cc Fireblade än Augustas rekord? Det står ju inte ens på hennes hemsida vad jag har kunnat se
eller: På hennes 192mph Honda CBR1000RR
This year I also rode a CBR1000 in the production class. I år åkte jag också en CBR1000 i produktionen klassen. It had few modifications because of the limitations for the class. Det hade några ändringar på grund av begränsningar för klassen. We re-geared it and put a Bazzaz tuner on it, and I was able to get the world record at 192mph! Vi re-inriktad det och sätta Bazzaz tuner på det, och jag kunde få världsrekordet på 192mph! We had very little time to prepare it. Vi hade väldigt lite tid att förbereda den. I was drilling bolts for safety wire at Bonneville during Speedweek. Jag var borrning bultar för säkerhet tråd på Bonneville under Speedweek. I had some stiff competition against Rosey Lackey on the MV Agusta, but I ended up with the record. Jag hade lite hård konkurrens mot Rosey Lackey på MV Agusta, men jag slutade med posten.
OBS! Vi talar 1000cc, inte 1078, vilket Augstan påpekar på sin engelska hemsida ,dvs att var observant på att det är 1078rr modellen som gjorde knappt 312, tror det står 193mph, ,något,hon körde 192mph. Jämnför rätt hoj!!