BMW s1000rr överskattad?

Status
Ej öppen för fler svar.
Hondan är ju en smula modifierad vad det ser ut som, har du haft den under alla modifikationer så har du fått uppleva förbättringar vartefter = nytt är kul. BMW´n gick utav bara helsike från början, en ny skorsten och sen har det stått still i utvecklingen även om den är välutvecklad från början.

Leksaker är bara kul en tid sen vill man ha förändring eller något annat, så enkelt är det.

själ eller själslös, bra eller dålig i kurvor, snabbast eller inte.
kan inte mycket om bmw'n, är väl priset o antalet hästar den har OCH att den är JÄVLIGT snygg. enl mig:D

skaffa en egen "kärring" istället för att (stalka) min dumfan, att du är ensam bitterr och utfrusen kan väl inte vi rå för, din sk liga spelar några snäpp under min så det slipper vi, ta på dej träskorna o gå ner i källaren o sup dej redigt full, det kan du behöva!!

Till sist så är det rätt svårt att bli bannad på ett forum man inte ens är medlem i (vad nu zatzy har med din sk Bmw som ingen sett att göra)

:rofl :rofl :rofl

Va´tråkig.
Sälj BMW:n så känns det kanske bättre. Bara för att BMW har bra prestanda innebär det ju inte att det passar dig. Du behöver kanske något annat än just det.

Byt! Byt till en Honda eller vad det var du gillade. Har man pyntat typ +175.000 pix skall man ju inte behöva var trumpen. Byt! (önskar att jag hade utrymme att köpa en som reservdelslager! Jag är jätte nöjd med min gubbräser)
Hoppas du hittar något du gillar bättre.:)

Med tanke på tonen på en del här...

... vet man ju inte om man skall lägga in några inlägg...

För mycket teknisk precision gör att man filtrerar bort mycket av det man är van vid - det är därför det blir tråkigt.

Varför börjar fler och fler motorjournalister tycka att Ferrari börjar blir tråkigt, medan man jublar åt Corvette C6 och Lambo Murcielago? Precis av samma anledning. Ferrari börjar bli "för" perfekt.

Min hoj rasslar, vrålar, puffar och är sjukt ärlig - den "pratar" med mig:)
Sen gör det ju inget att man käkar lite dubbelt så starka hojar på Gelleråsen heller. Mantorp skall man hålla sig ifrån, rakan räcker ju åt en 747:a...

javisst, eller tråden om en hoj som aldrig funnits i hans ägo; );););)

Har haft både Tocar och hans hoj inne på jobbet. Så att han äger en S1000RR finns det inga som helst tvivel om :tummenupp

För att tillföra något till tråden får jag säga att jag älskar S1000RR, visst, lite opersonlig, men vilken ny sporthoj är inte det? Men då tillägger jag att jag skruvar och kör BWMs hojar dagligen i yrket. Men ändå :):tummenupp

(Denna tråden är perfekt fredagsunderhållning):rolleyes:

Va´tråkig.
Sälj BMW:n så känns det kanske bättre. Bara för att BMW har bra prestanda innebär det ju inte att det passar dig. Du behöver kanske något annat än just det.

Byt! Byt till en Honda eller vad det var du gillade. Har man pyntat typ +175.000 pix skall man ju inte behöva var trumpen. Byt! (önskar att jag hade utrymme att köpa en som reservdelslager! Jag är jätte nöjd med min gubbräser)
Hoppas du hittar något du gillar bättre.:)

Hondan han äger är väl bland dom värsta. HRC rakt igenom med kolfiberfälgar, osv. :näsblod

Jag skulle också tycka BMW:n var tråkig.

Hondan han äger är väl bland dom värsta. HRC rakt igenom med kolfiberfälgar, osv. :näsblod

Jag skulle också tycka BMW:n var tråkig.

Aj aj, det låter inte illa med kolfiberfälgar. Där blev jag lite avis. Inte för att jag skulle köra fortare, utan mest för att det låter ganska läckert. - Något att drömma om!

Men visst undrar man/jag varför man tjöper en sunkig? BMW om man redan sitter på fabrikar mtrl? Låter ju som en drömposition med tillgång till fabriksmtrl och dessutom mer cash till annat kul (än man behöver). Åtminstone så mycket att det finns utrymme att vara lite putt för något som trots allt skulle göra ganska många andra glada.

Inte skall man behöva vara less på järnet när man betalt så pass mycket. Bästa rådet jag kan ge är..BYT bort BMW:n!:)

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma