BMW s1000rr överskattad?

Status
Ej öppen för fler svar.
Ha. :rolleyes:

Kom ner till en bankörning någon gång, så kan vi ju se om du kör ifrån Hund. Fem tämligen säkra kronor på att det inte kommer att vara han som försvinner i någon backspegel.

Jag har inga backspeglar :näsblod

Hur blire dåra? :va

Du har rätt, första jag borde göra är att fylla på lite olja, men nu verkar det inte bli mer bana i år och det blir lite svårt att testa. Jag ska försöka ta in lite info från andra som tävlat med hojen o se vad som verkligen behövs.

Förspänna fjädern ger inte hårdare gaffel, bara okänsligare för initial påverkan. Vill du ha hårdare gaffel byt fjäder till hårdare, bottnar den vid hård inbromsning så ändra oljenivån.

Som vanligt, ändra en sak i taget och för noggranna anteckningar på dina inställningar.

/J

Tror ni att ni är the shit för att ni kört ex antal bandagar och känner er snabba? Seriöst...

Det är verkligen kukmätartävling här på sporthoj.com.

Jag har aldrig kört en enda bandag i hela mitt liv och jag påstår inte att jag är snabbare, eller snabb överhuvud taget. Tycker bara att ni är patetiska, samma jävla skitsnack hela tiden. Det är ju också korvmojsnack när ni utmanar varandra osv.

Who gives a fuck - vilka här inne älskar att köra hoj egentligen. Att bara sitta på en hoj och köra, vare sig det är på gata på 70 väg lagligt, eller bankörning... det är ett privilegium jag aldrig kommer ta för givet. Det känns som om vissa tar det här på för stort allvar...

Tror ni att ni är the shit för att ni kört ex antal bandagar och känner er snabba? Seriöst...

Det är verkligen kukmätartävling här på sporthoj.com.

Jag har aldrig kört en enda bandag i hela mitt liv och jag påstår inte att jag är snabbare, eller snabb överhuvud taget. Tycker bara att ni är patetiska, samma jävla skitsnack hela tiden. Det är ju också korvmojsnack när ni utmanar varandra osv.

Who gives a fuck - vilka här inne älskar att köra hoj egentligen. Att bara sitta på en hoj och köra, vare sig det är på gata på 70 väg lagligt, eller bankörning... det är ett privilegium jag aldrig kommer ta för givet. Det känns som om vissa tar det här på för stort allvar...

hihi
popcorn.gif

...och den har pizzabagarn redan vunnit; han har ju en juggegurka.

Precis och jag tyckte också att S1000RR´n var överskattad så jag krashade skiten bara för att visa att jag hade råd.
Funderar på om jag ska köpa en gul S1000RR nästa år för jag har hört att de har aningen bättre mellanregister än den svarta och sen är det alltid coolt att ha den senaste årsmodellen bara för att visa att man är lite mer värd än alla andra fattiga töntar som gråter med en 3 år gammal ER6:a och suger på gårdagens milk shake på donken Sveavägen.
Måste göra ont att ha så klent med cash....hahaha...alla som kör 600 är sopor och töntar med små kukar som hoppas på att den pissiga hojen ska ge skenet av att de de facto har stora kukar.

Ifall någon undrar så har jag desutom köpt en fet V8 Jeep som är så jävla dyr att tanka att det blinkar i lokalerna för amerikas guldreserv när jag drar kortet.

Last edited:
Jag har en juggegurka också förresten

Focking respect man, sen spelar det ingen roll om den är bosnisk, serbisk eller kroatisk, den sistnämnda är dock den som inger mest respect bland champagneludren på Stureplan.

...och pisserian går bra, hör jag...

Ta din lilla ungersk-bolovianska minisalami och dra någonstans där det är mörkt och luktar orangutanganus....typ Säffle :arsele

Last edited:
Focking respect man, sen spelar det ingen roll om den är bosnisk, serbisk eller kroatisk, den sistnämnda är dock den som inger mest respect bland champagneludren på Stureplan.

Ta din lilla ungersk-bolovianska minisalami och dra någonstans där det är mörkt och luktar orangutanganus....typ Säffle :arsele

Antar att du har en kroatisk då du själv utnämner den till den bästa :)

Gissa vilken jag har då :rolleyes:

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...