Blondie Bannad o tackar för sig

• Thread starter Thread starter B2
  • Start date Start date
Status
Ej öppen för fler svar.
Strider skrev:
Kan inte Swedie's, ja på ren svenska, rövslickarklubb hålla käften för en gång skull.

Swedie klarar aldeles utmärkt på egen hand att rodda läget.

Flytta till Norge eller nåt, sista Sovjetstaten eller vad var det Rosengren sa och fick på pälsen.

Haha, du e inte lite trög du...

Alla behöver väll för fan positiv feedback för sitt slit! Vad är det för fel med att berömma Swedie!? Eller han kanske bara ska vara tacksam för att folk besöker hans site? Nä snarare tvärtom! :fatta!

\Masonit

Elgasen skrev:
Tro inte at du är ensam, Hannez mötte samma öde.

hva skjedde med ham, har ikke sett ham på flere måneder

Ravetrancer skrev:
det händer ju iofs ibland:) men bara för att testa min superduper ljudanläggning:)
Opera funkar bar med :)
Va har du för fläsk anläggning :felämne
Bara nyfiken :)

UrbanTiger skrev:
Fantasier. På Kumla har dom inga hemmabio. Bara 14" med inbyggd video utan fjärr.
Men äta gött får dom.......
Det säger du bara. Sen sitter du hemma på lördagskvällarna, dricker portvin, äter quiche och lyssnar på Bach

Såg just på ER (på Discovery). Om jag vore doktor och tar hand om er skulle jag vrida lite på sprutan extra i era öppna köttsår. :) puss

Haha.Här kommer man hem mitt i natten och till min förvåning så har tusentals med kubik vatten fallit på min kvarn.

Jag har länge varit en motståndare till dessa moppefuckohojar,jag har sagt att det är skit mm, men ingen lyssnat :mad:
Efter ca:5 öl på krogen kommer man hem till vad som kan jämföras med 2'a världskriget ( SH-MÅTT) pga dessa förbannade minifuckos.

Patetiskt hur vissa här inte fattar.Klart som fan man väljer efter vad som kan generera mest pengar/varor/spons,det är väl ingen jävla välgörenhet.

Drick lite öl för fasiken :öl

Kram på Swedie för att du håller ett andra hem öppet när man kommer hem efter puben ;) :hihi

UrbanTiger skrev:
Positiv feedback stoppar utvecklingen.
Egen fundering kring kritik:
* Konstruktiv kritik är det bästa.
* Får man för mycket positiv kritik så känner man att man inte behöver anstränga sig något för att bli bättre. Då är man ju redan bra nog.
* Får man för mycket negativ kritik så känner man sig värdelös. Då är det ingen mening att göra något, för inget man gör duger.
* Dessutom bör kritik alltid komma med en motivering. Kritik utan en motivering är som en mc utan motor - det kanske är något fint, men det rör inte särskilt mycket på sig.

För mycket negativ kritik:
"Det här är världens sämsta sida! :zpy "
Känns inte direkt positivt för den som driver sidan och dessutom inspirerar det inte till att utveckla sidan.

För mycket positiv kritik:
"Det här är världens bästa sida. :Bugar "
Kanske kul för den som driver sidan att få höra det. Men om man redan har världens bästa sida så finns det ju ingen anledning att utveckla den något mera.

Konstruktiv kritik:
"Det här är en bra sida, men den skulle bli ännu bättre av en sökfunktion i OT-forumet. :tummenupp "
eller
"Jag gillar inte riktigt den här sidan, men den kanske skulle bli lite bättre av en sökfunktion i OT-forumet. :) "

(Lite grovt tillyxakt kanske, men men...)

Swedie skrev:
Såg just på ER (på Discovery). Om jag vore doktor och tar hand om er skulle jag vrida lite på sprutan extra i era öppna köttsår. :) puss
ER är så vidsträckt, menar du OSS eller DOM, även asslickersen?? :)

Kolla din mail nu :)

Esquire skrev:
Egen fundering kring kritik:
* Konstruktiv kritik är det bästa.
* Får man för mycket positiv kritik så känner man att man inte behöver anstränga sig något för att bli bättre. Då är man ju redan bra nog.
* Får man för mycket negativ kritik så känner man sig värdelös. Då är det ingen mening att göra något, för inget man gör duger.
* Dessutom bör kritik alltid komma med en motivering. Kritik utan en motivering är som en mc utan motor - det kanske är något fint, men det rör inte särskilt mycket på sig.

För mycket negativ kritik:
"Det här är världens sämsta sida! :zpy "
Känns inte direkt positivt för den som driver sidan och dessutom inspirerar det inte till att utveckla sidan.

För mycket positiv kritik:
"Det här är världens bästa sida. :Bugar "
Kanske kul för den som driver sidan att få höra det. Men om man redan har världens bästa sida så finns det ju ingen anledning att utveckla den något mera.

Konstruktiv kritik:
"Det här är en bra sida, men den skulle bli ännu bättre av en sökfunktion i OT-forumet. :tummenupp "
eller
"Jag gillar inte riktigt den här sidan, men den kanske skulle bli lite bättre av en sökfunktion i OT-forumet. :) "

(Lite grovt tillyxakt kanske, men men...)
sök i OT , det vill alla ha, tänk så mycket serverplats vi hade sparat om man kunde söka där, då hade massa kopior på trådar försvinna....:)

Om folk sökte, vilket dom aldrig gör :)

Ravetrancer skrev:
sök i OT , det vill alla ha, tänk så mycket serverplats vi hade sparat om man kunde söka där, då hade massa kopior på trådar försvinna....:)

Om folk sökte, vilket dom aldrig gör :)
Typ. Och vill man söka i OT-delen så går det ju faktiskt att använda Google. :nicka

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey