Blondie Bannad o tackar för sig

• Thread starter Thread starter B2
  • Start date Start date
Status
Ej öppen för fler svar.
Jeuler skrev:
Kommer förbi nästa sväng med och slänger ut lite salt......
:)

"The message you have entered is too short. Please lengthen your message to at least 5 characters." :)

Någonting måste uppenbarligen vara fel. Jag kan fortfarande skriva något.

Fan, vad coolt det hade varit att bli bannad så man kunde återuppstå i ett annat o bättre liv.

rövslickare är ni allihoppa allihoppa allihoppa, rövslickare är ni allihoppa allihoppa allihoppa, en hit och en dit, rövslickare är ni allihoppa allihoppa allihoppa, rövslickare är ni allihoppa allihoppa allihoppa, en slank han dit och enslank han dit.... och enslank rakt in iröven.

rövslickare är ni allihoppa allihoppa allihoppa, rövslickare är ni allihoppa allihoppa allihoppa, en hit och en dit, rövslickare är ni allihoppa allihoppa allihoppa, rövslickare är ni allihoppa allihoppa allihoppa, en slank han dit och enslank han dit.... och enslank rakt in iröven

rövslickare är ni allihoppa allihoppa allihoppa, rövslickare är ni allihoppa allihoppa allihoppa, en hit och en dit, rövslickare är ni allihoppa allihoppa allihoppa, rövslickare är ni allihoppa allihoppa allihoppa, en slank han dit och enslank han dit.... och enslank rakt in iröven

nu har jag läst hela tråden och måste säga fan va ni jiddrar, har ni inget viktigare att göra??????

// puss på er

TERMINATOR skrev:
nu har jag läst hela tråden och måste säga fan va ni jiddrar, har ni inget viktigare att göra??????

// puss på er
Underhållning mannen, underhållning :yoparty

TERMINATOR skrev:

// puss på er

...inget viktigare? Har inte du skrivit om en fantastisk barnvisa tre gånger... Ledsen att säga det, men jag är inte imponerad av vad du har att göra...

StAnger skrev:
...inget viktigare? Har inte du skrivit om en fantastisk barnvisa tre gånger... Ledsen att säga det, men jag är inte imponerad av vad du har att göra...
jäfla metallica fan.....:)

Ravetrancer skrev:
ja e ajjän mäjdenfäään :) :yoparty :yoparty :yoparty

Det säger du bara. Sen sitter du hemma på lördagskvällarna, dricker portvin, äter quiche och lyssnar på Bach

StAnger skrev:
Det säger du bara. Sen sitter du hemma på lördagskvällarna, dricker portvin, äter quiche och lyssnar på Bach
det händer ju iofs ibland:) men bara för att testa min superduper ljudanläggning:)
Opera funkar bar med :)

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...