Pejo skrev:man ju alltid starta sporthoj.se,om nu domänen är ledig...![]()
pröva du å knattra in det å se vart du hamnar....
han håller på att ta över världen...

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Pejo skrev:man ju alltid starta sporthoj.se,om nu domänen är ledig...![]()
Strider skrev:Flytta till Norge eller nåt, sista Sovjetstaten eller vad var det Rosengren san och fick på pälsen.
Swedie skrev:Ja du, lite av vad du säger är faktiskt resonligt juh![]()
Åh! Du signade just upp dig i den där "kyss swedie i arslet"-klubbenStrider skrev:Tack du.
Jag vet att du gör så gott du kan. Men även saker som är bra kan ju bli bättre eller hur?
Det finns många saker som jag tycker är bra här inne, men jag är som du säger bättre på att ropa kritiskt ibland än att uttrycka positiva utrop över det som är bra.
Jag gillar racingforumet skarpt och de många roliga människor som ofta är där.
Jag sa inte att jag inte ville, jag erbjöd mig när det var struligt.....brinckis skrev:varför erbjöd du då dina tjänster om du ändå inte ville sälja genom sh?![]()
Du uttalar dig om Blondie som du bevisligen inte känner, aiight.Minimorran skrev:Vad vet du om jag känner någon i Melodifestivalen?
Ravetrancer skrev:Sen ang varför folk valde den högre frakten istället för pengar tillbaka.
Du har kanske väntat i 8-10veckor sen du beställde, kanske mer. Du har längtat efter din minis, tar du då pengarna tillbaka eller kanske tar du den dyrare frakten , bara du får det du väntat på....fundera själv och tänk dig in i det lite så tror jag du fattar hur jag menar
tycker att du e en tuffis som kör många olika hojar, stackars oss som bara har råd med en eller tvåSENSEI skrev:Jag heter Strider jag är från Göteborg Jag åker häftig R1.. jag vågar vara obstinat....
Swedie skrev:Åh! Du signade just upp dig i den där "kyss swedie i arslet"-klubbenFör det får du en stjäääärna på din profil för nu kommer jag särbehandla dig!!!
nädu. Du är samma gamla gubbe din jäffla kraschbenägna R1-poser.
du ser fan ut som the rude boy med den avatarenStrider skrev:Aj aj aj, var fan är banna mig själv knappen? Jag vill inte ha någon stjärna.
Craschbenägen? För att bli snabbare måste man söka gränserna eller vad säger dig din egen erfarenhet? Förmodligen är jag den snabbaste föraren i både tvåmetersklassen och 120kilosklassen. Och förmodligen inte ens hälften så modig som en ungtupp som du.
Men snälla lilla vännen..Ravetrancer skrev:tycker att du e en tuffis som kör många olika hojar, stackars oss som bara har råd med en eller två![]()
![]()
Swedie skrev:Detta var menat med humor.. Men jag tror det är dags att byta pga hur seriöst vissa tar det. =/
Du är ju för sorglig, som jag sa tidigare så har det inget med mitt företag och Swedie att göra, jag är redan störst i Sverige på det jag håller på med, nåt mer du ville säga???SENSEI skrev:Men snälla lilla vännen..
Koppla ur och nu... Ni kommer in och är spydiga och kallar folk rövslickare mm.. Har en massa obstinata inlägg i forumet..
Och får ni något mot er så blir ni sura...
Sen är ju du uppenbarligen lessen i ögat för att swedie inte valde dig som samarbetspartner... Varför skulle du annars hålla på och dissa som du gör?
Tja Göteborgare är riktigt goa gubbar de....
Strider kan nog svara för sig själv med...
SENSEI skrev:...
Strider kan nog svara för sig själv med...
Saken är ju att det stämmer också, att vi har bättre saker menar jag dåNicke skrev:Känns som att många som utnyttjat siten för business visar noll tacksamhet. Börjar sen klaga när de inte får använda den som reklamplats. Vet inte hur många pikar om hur kassa wmoto är och hur mycket bättre det hade varit att köpa av en annan leverantör (underförstått: köp hos oss). Börjar bli dödligt less på det.
Vill också tacka för en grymt bra site och förstår om Swedie vill få nåt ut av det. Är ju trots allt den enda siten i Sverige som är nåt att ha om man kör sporthoj.
Ravetrancer skrev:Saken är ju att det stämmer också, att vi har bättre saker menar jag då
Pikarna är ju grundade på fakta
TAckar oxo Swedie för siten![]()
Jupps som vildstige i sagan om ringen..Strider skrev:Jo ser du, Strider skall uttolkas "Strajder" och inte strider. Stride på engelska är något helt annat än strida på svenska.
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |