Ravetrancer
Now even more badass!!!
jag vet, det var ju meningen, för dom som inte fattar ironin.Nicke skrev:Ahhhhhhhhh - nu gjorde du det IGEN!![]()
Får skriva det jämt , annars fattar inte folk ironin

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
jag vet, det var ju meningen, för dom som inte fattar ironin.Nicke skrev:Ahhhhhhhhh - nu gjorde du det IGEN!![]()
Vad är ironi? (läs Ironi) ...Ravetrancer skrev:jag vet, det var ju meningen, för dom som inte fattar ironin.
Får skriva det jämt , annars fattar inte folk ironin![]()
fixa en ironismiley dåSwedie skrev:Vad är ironi? (läs Ironi) ...
/ironi
p.s. ironin är död eller funkar inte via internet.
Japp! Imorgon (om 12 min) ska jag jag banna alla som inte visar mig fett med respekt genom att slicka min röf.Ravetrancer skrev:många rövslickare vart det härNu kan Swedie sålla agnarna från vetet
![]()
SENSEI skrev:Jupps som vildstige i sagan om ringen..
Skillnade är att han var ödmjuk![]()
Kan du dessutom förklara för folk om att våra affärer inte har med detta att göra och att ingen e grinig på nån. Vissa tror ju fan det, trött på skitsnack om detta...Swedie skrev:Japp! Imorgon (om 12 min) ska jag jag banna alla som inte visar mig fett med respekt genom att slicka min röf.
Ravetrancer skrev:Blabla..., jag är redan störst i Sverige....
måste man ha, synd att du inte fattar vad som är ironi och inte hahahaVictor skrev:Ironin är verkligen inte död. Man får snabbt en uppfattning om vilka som inte tar så allvarligt på saker och ting och de som helt saknar självdistans.
Med meningen ovan så bevisar Ravetrancer att han har stor (hoho) självironi.
HAHA..Strider skrev:Jo, ödmjukheten är ju lätt att avgöra utav några foruminlägg eller hur?
bissmark skrev:Det här var ta mig tusan den roligaste (läs ironi) tråden jag har läst på länge. Trots att det är många som får ta en riktig känga!
daxo snabba på nu ni som vill vara kvarJohnsen skrev:Hahahaa ja e med dig ja!
Varför kan inte alla bara ställa sig upp och sjunga "we shall overcome"???
Sen lägga oss ner och slicka varandra i röfen iställer för att swedie ska få all njutning?
(Detta är endast allmänt skitsnack för att ja har jobbat 14 timmar idag och e trött)
Hej med er!
PS Detta är en jävligt bra sida som jag lärt mig mycket av, härlig röv förresten swedie!
SENSEI skrev:HAHA..
Läste din profil.. och tidigare inlägg..
Men de är ju alla skrivna med ironi.
Puss på dig
Ravetrancer skrev:Tycker folk kan få gast i denna tråd o ventilera abstinensen för vinterhelvetet gör sig påmind varje dag.
Känga folk du stört dig på lite dåd o då och glöm allt sen imorgon , så börjar vi på ny kula.
Bra att ventilera sig lite![]()
man måste förstå också att en sån här tråd är underhållande för alla på forumetNinja man skrev::corn :corn :corn
Grymt lördagsnöje i väntan på nästa saltrunda!
:corn :corn :corn
//Ninja man
kl är över 24 du hann inteR1-Night-Rider skrev:Swedie stå på dig! Din Site! Du bestämmer!![]()
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |