Det var tråkigt att höra!
Du får hitta ett bra kneg och offra allt annat i livet så du kan köra utan sponsorer, det är det enda rätta![]()
hon hade dröm sits tänk att få köra grattis så som hon har gjort och bara betalat en del av anmälnings avgiften
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Det var tråkigt att höra!
Du får hitta ett bra kneg och offra allt annat i livet så du kan köra utan sponsorer, det är det enda rätta![]()
hon hade dröm sits tänk att få köra grattis så som hon har gjort och bara betalat en del av anmälnings avgiften![]()
hon hade dröm sits tänk att få köra grattis så som hon har gjort och bara betalat en del av anmälnings avgiften![]()
LÖÖV YOU Gottis

Nu suger livet allt bra mycket. Imorse kände jag att det skulle bli en kanon dag, väskan va packad för att åka till Falkenberg direkt efter jobbet vid 22 tiden...
så vid 14 tiden idag ringer mobilen, Sponsorn meddelar att han lägger ner firman och därmed är tjejteamet inte längre sponsrat av dem.
1 tjej väljer att hoppa av och köra för ett annat team trots att iden om att köra Falkenberg som "sista race" tillsammans.
Kvar står vi andra två, den ena fattigare än den andra men med erbjudandet om att låna den forna SSR hojen och köra själva på den, men utan sponsring.
Det är med största sorg (helt ärligt) som ja kan meddela att ni som åker ner för att titta på oss tjejer, kör en bit förgäves. Vi kommer inte starta denna gången och inte någon av resterande tävlingar i år.
Livet suger, och det fett. ja kunde nästan lika gärna hamnat i rullstol, så känns det nu. Nån har tagit det roliga i livet ifrån mig, något som jag egentligen inte skulle haft utan som egentligen bara va en bonus. men ändå känns det så fruktansvärt tråkigt att inse att det som va är nu förbi...
Blomman -håller på att vissna och förmultna![]()
massa text

kutar upp till anmälnings tornet, payar vad det kostar och sen ner till besiktningen med grejerna.
QUOTE]
Var det du med det lätt diskreta röda håret som sprang upp i tornet med skinnställ på och hjälmen i högsta hugg ?
Undrade för mig själv vem det var som startade från speakertornet, hade ju sett den springande starten men den flygande har jag aldrig hört talas om![]()
Vilken cykel körde du ?
2995413Ja diskret är inte mitt ord
kutar upp till anmälnings tornet, payar vad det kostar och sen ner till besiktningen med grejerna.
QUOTE]
Var det du med det lätt diskreta röda håret som sprang upp i tornet med skinnställ på och hjälmen i högsta hugg ?
Undrade för mig själv vem det var som startade från speakertornet, hade ju sett den springande starten men den flygande har jag aldrig hört talas om![]()
Vilken cykel körde du ?
men jojomensan, visst va det jag! Körde för # 27. En svart R6 med schakrutig tank och undertail
Ni får ju hejja på mig då, ja vet inte hur ni ser ut allihopa! ni har nog lättare att känna igen mig kan ja tro![]()
Skoj som fan va det iallafall![]()
Skoj som fan va det iallafall![]()
Hahaha, ja den ja, jobbigt när dom drog iväg och ja fick maxa hojen och inse att, fan det går inte fortare än så här med en 600 från 96...2996150Verkade som om att du hade farten uppe redan på vägen ner, iaf när du hakade på den röda alfan efter vägbygget...![]()
Hahaha, ja den ja, jobbigt när dom drog iväg och ja fick maxa hojen och inse att, fan det går inte fortare än så här med en 600 från 96...
Satt du i bilen eller?![]()
|
|
Verksamheten säkrad på Gotland Ring!
Det har varit många turer k... |
|
|
Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen
Med anledning av Ducatis 10... |
|
|
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!
Just nu återhämtar vi oss p... |
|
|
Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!
Just nu är vi mitt i provkö... |
|
|
Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!
Just nu är Bike på plats på... |
|
|
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen
Screenshot I samband med... |
|
|
CTEK visar upp ny laddare och ”booster”
CTEK NXT 5 Nu börjar sol... |
|
|
Vi provkör nya H-D-modeller