Miss_Orchidee
Gudomlig sporthojare
Vet inte faktiskt.2987628Vad har hans lag för startnummer i ERF?
Jätte kul att några kommer ner och tittar! grymt

idag blir en bra dag

Hejja på oss nu!!!!

/ Blomman - Gladast i stan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vet inte faktiskt.2987628Vad har hans lag för startnummer i ERF?
Hade varit kul o ta hojjen ner o kika =P
Det ska va sol hela helgen2989408Absolut! Är det bra väder så borde man ju samlas på GP och sticka ner tillsammans. Kanske ta lite roligare vägar ner, typ via Horred.
Absolut! Är det bra väder så borde man ju samlas på GP och sticka ner tillsammans. Kanske ta lite roligare vägar ner, typ via Horred.
På tal om alternativvägar:
Efter Horred, tar man in mot Torestorp/Kungssäter då?
Bra fråga... vi lyckades komma ner mot den vägen som går till Ullared osv av misstag en gång när vi var nere i dom krokarna runt Torestorp. Men kolla på eniro eller annan kartsajt![]()
Fjärås, sen kör mot horred, när man kommer till Idala-tappen så svänger du höger mot Åsa, och sen åker du gamla vägen hela vägen ner till falkenberg, enkelt![]()
Det finns massa outforskad skog i de trakterna, bara att köra full sula rakt in i skogen och sen hoppas att sporthojsdämparna tål lite skakighet ^^2989727Jag har kollat lite och det ser ut som om att det skall gå att köra till Kungsäter och sedan ta söderut, korsa 153'an mellan Ullared och Rolfstorp nånstans för att trockla sig vidare neråt Falken, komma inkörandes på den vägen som leder ut till stora vägen precis vid banan, (den vägen man kommer om man kör e6)
Skall enirogoogla vägeländet så att vi slipper köra pöbelns planfria allfartsvägar...
![]()
...men det är för lättTanken var att ge sig ut på oforskad mark o hitta för oss otrampade apex som bara ligger där o väntar i skogen.
Det finns massa outforskad skog i de trakterna, bara att köra full sula rakt in i skogen och sen hoppas att sporthojsdämparna tål lite skakighet ^^
Dom som kör motarder kan känna sig lite gladare.
Jag kommer från Horredstrakten så jag känner till en del vägar runt där...
Om man kör från Horred mot Torestorp, söder om sjön Tolken, så finns det en krokig väg som leder ner mot landsvägen som går från Falkenberg och inåt mot Ullared och vidare. Cykelstyre vet nog mer exakt var den ligger för det var han som ledde oss på den muntra etappen![]()
Haha, ja den lilla felkörningen som blev när jag missade skylten mot Kungsäter lite.. Bara å fortsätta rakt där den skylten är (pekar in höger mot kungsäter). Sen kom T-korsningen med skyltar mot Ullared efter 6-7km lr vad det var..
Lycka till![]()
![]()
Du ska inte med förresten?
Nu suger livet allt bra mycket.![]()
Nu suger livet allt bra mycket. Imorse kände jag att det skulle bli en kanon dag, väskan va packad för att åka till Falkenberg direkt efter jobbet vid 22 tiden...
så vid 14 tiden idag ringer mobilen, Sponsorn meddelar att han lägger ner firman och därmed är tjejteamet inte längre sponsrat av dem.
1 tjej väljer att hoppa av och köra för ett annat team trots att iden om att köra Falkenberg som "sista race" tillsammans.
Kvar står vi andra två, den ena fattigare än den andra men med erbjudandet om att låna den forna SSR hojen och köra själva på den, men utan sponsring.
Det är med största sorg (helt ärligt) som ja kan meddela att ni som åker ner för att titta på oss tjejer, kör en bit förgäves. Vi kommer inte starta denna gången och inte någon av resterande tävlingar i år.
Livet suger, och det fett. ja kunde nästan lika gärna hamnat i rullstol, så känns det nu. Nån har tagit det roliga i livet ifrån mig, något som jag egentligen inte skulle haft utan som egentligen bara va en bonus. men ändå känns det så fruktansvärt tråkigt att inse att det som va är nu förbi...
Blomman -håller på att vissna och förmultna![]()
Vad har hans lag för startnummer i ERF?
Ja nu har ja fanemej bränt mig också2991165Feeen vad trist, det suger...Men deppa inte ihop totalt. Du får dra ut till havet och bada å sola istället, vädret har du ju med dej iallafall.
![]()
![]() |
Bike kör Stark Varg EX!
Under hösten kommer Bike gö... |
![]() |
Customhoj Bike Show 2026
Den 23 till 25 januari körs... |
![]() |
Racing på Kjula Dragway till helgen
Den kommande helgen (23-24 ... |
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup
Harley-Davidson och MotoGP ... |