blodbad. sjuka dom där nere...

Zee skrev:
Mmm.. Och lika intressant isf är att i stort sett varenda nation i hela världen har problem med västerlänningar?

Ang. "ragheads".. är du rasist, markus?
Rasist och rasist... Han är helt enkelt rädd för att det skall komma ett främmande, semitiskt folk och ta över hela eller delar av landet. Det börjar med massinvandring till Rosengård och slutar med att de utropar en egen stat med islam som statsreligion. De svenskar som blir kvar blir andra klassens medborgare. De övriga får bo i flyktingläger i Hallandsremsan och på Västra Laganstranden.

Well, det sammanfattar väl antisemiternas i "motståndsrörelsen" världsbild. Antisemitism och ren stupiditet är de förenande elementen i föreningen. Den drar främst till sig odugliga och bittra arbetslösa.

Nu vet du :hej

Men måste alla sånna här diskussioner sluta i
A:"Du är rasist!" B:"näe det är jag inte jag menar bara att.."?:lol

Poacher skrev:
Men måste alla sånna här diskussioner sluta i
A:"Du är rasist!" B:"näe det är jag inte jag menar bara att.."?:lol

Tycker de minst lika ofta slutar i:
A: Du är ju kommunist/stenkastare/trädkramare/reclaimare
B: Näe, det är jag inte, jag menade bara att..

korvgubbe skrev:
Tycker de minst lika ofta slutar i:
A: Du är ju kommunist/stenkastare/trädkramare/reclaimare
B: Näe, det är jag inte, jag menade bara att..
Äh, vem bryr sig om vad antisemiterna ylar om. Det ligger i deras natur att uttala sig på det viset. Antisemiter är dumma och vulgära.

Edit: och lågutbildade.

Med tanke på hur ofta man läser trådar, där inläggen består av frenetiskt quotande och saxande från andra hemsidor, där tydligen allt som skrivs är sanning, skulle det vara intressant att lyssna på en liknande diskussion i en talförd version, utan Internets alla genvägar till kunskap.

rimag skrev:
Med tanke på hur ofta man läser trådar, där inläggen består av frenetiskt quotande och saxande från andra hemsidor, där tydligen allt som skrivs är sanning, skulle det vara intressant att lyssna på en liknande diskussion i en talförd version, utan Internets alla genvägar till kunskap.

Jadu, det skulle kunna vara intressant.. Nätet har ju fler fördelar än att man kan söka information.. man har dessutom fördelen att ha tid att tänka innan man spyr ur sig något....

Nu börjar vi ju få upp stämningen i denna tråden!! :cdevil

Markus?

Zee skrev:

Ja?
Det här är väl ingen stämning alls, det är precis som vanligt. :va Korvgubbe försvarar massinvällningen med näbbar och klor, men när han sansat sig skriver han snart att han "kan tänka sig att vi behöver minska invandringen" och att "han inte skulle gråta vid ett regimskifte". Bingo börjar snacka om antisemiter för att någon ska gå i fällan, någon som inte vet att araber är semiter, så att han sedan kan glänsa med sina oanade kunskaper i allt från kolvsvarvning till problematiken i mellanöstern.

Allt är som vanligt, en alldeles vanlig måndag. Det enda som är ovanligt är att det tydligen ska ha snöat i Sverige i natt, det tror jag är ovanligt.

Markus skrev:
...massinvällningen...
Är det vad ni kallar en delvis legal, delvis illegal massinvandring av semitiska invandrare, som tänker utropa en egen stat i ett land som inte tillhör dem? Vilka motåtgärder har ni antisemiter i motståndsrörelsen tänkt ut? Stenkastning?

Edit: imorgon drar jag till Venedig några dar. Ska passa på att kolla in urghettot, stadsdelen Ghetto. Antisemiterna i motståndsrörelsen är kanske intresserade av en liten rapport därifrån? Säg till bara så fixar jag det :tummenupp

Last edited:
Bingo skrev:
Vilka motåtgärder har ni antisemiter i motståndsrörelsen tänkt ut? Stenkastning?
Stenkastning är ju väldigt ute, sedan det modet så har vi väl passerat både bronsåldern och järnåldern!? Eller iallafall vissa områden och dess befolkning! :7peta

Braxen skrev:
Stenkastning är ju väldigt ute, sedan det modet så har vi väl passerat både bronsåldern och järnåldern!? Eller iallafall vissa områden och dess befolkning! :7peta

Syftar du på Västbanken och Södermalm nu? :va

Markus skrev:
Syftar du på Västbanken och Södermalm nu? :va
Har inte hört så mycket om terrorism i Södermalm, så jag kan inte uttala mig om det området. Men det kanske bara är media som "lägger på locket" när det händer i Södermalm och hittar på att det sker "där nere" istället?! :confused:

:hihi

Markus skrev:
Ja?
Det här är väl ingen stämning alls, det är precis som vanligt. :va Korvgubbe försvarar massinvällningen med näbbar och klor, men när han sansat sig skriver han snart att han "kan tänka sig att vi behöver minska invandringen" och att "han inte skulle gråta vid ett regimskifte". Bingo börjar snacka om antisemiter för att någon ska gå i fällan, någon som inte vet att araber är semiter, så att han sedan kan glänsa med sina oanade kunskaper i allt från kolvsvarvning till problematiken i mellanöstern.

Allt är som vanligt, en alldeles vanlig måndag. Det enda som är ovanligt är att det tydligen ska ha snöat i Sverige i natt, det tror jag är ovanligt.
Kolla här. Den här affischen kan ni i "motståndsrörelsen" återanvända. Om ni inte gillar ordet jude och davidstjärnorna kan ni byta ut dem mot "semit", "arab" eller nåt annat som ni ogillar.

"Anti-semitic image, Germany, circa 1938, showing working class feeding the hungry 'Jew' who survives as a parasite."

Edit: hmm... Jag kommer inte på någon alternativ symbol till davidstjärnorna just nu men ni kan säkert hitta på någon själva. Ni verkar ha livlig fantasi.

Edit II: lockarna vid tinningarna editerar ni lätt bort i photoshop och fixar dit en trasa på huvudet istället :tummenupp

Bifogat

• nazileaflet.jpg
    nazileaflet.jpg
    61.3 KB · Visningar: 59
Last edited:
Braxen skrev:
Har inte hört så mycket om terrorism i Södermalm, så jag kan inte uttala mig om det området. Men det kanske bara är media som "lägger på locket" när det händer i Södermalm och hittar på att det sker "där nere" istället?! :confused:

:hihi
Ja, enligt "motståndsrörelsen" styrs massmedia i hemlighet av en judi... Eh semitisk-kommunistisk sammansvärjning. Läs Markus inlägg i frågan bara så ser du vad jag menar.

Jag reviderar mitt inlägg Zee, den här tråden är ju faktiskt rätt skön. Bingo går på helvarv och letar till och med rätt på sin jämnårige brors gamla teckningar för att ge liv till diskussionen. Sällan har han skådats engagera sig så i en diskussion, det måste betyda att hans moderata tår är ömma och det är festligt. :banana Oftast är det ju mest osofistikerade spydigheter och oneliners, men nu jävlar går på bonnagubben på alla cylindrar. :tummenupp

Bingo skrev:
Ja, enligt "motståndsrörelsen" styrs massmedia i hemlighet av en judi... Eh semitisk-kommunistisk sammansvärjning. Läs Markus inlägg i frågan bara så ser du vad jag menar.
SMR vet jag inget om, men andra nazister kämpar ju mot vad de kallar för "ZOG". Ser dock inte riktigt var Markus kommer in i frågan.

Bingo skrev:
Men media styrs väl egentligen av semiter, då Bonnier nästan äger allt? :7peta

Jag har inte helt fattat en sak: Vilka är det som anses som sjuka "där nere"? De som skjuter eller de som blir skjutna??? Det normala på SH är ju att det är islamisterna som är skjuka men denna gång är det väl dem som är skjutna? Skjutna OCH sjuka...

Markus skrev:
Jag reviderar mitt inlägg Zee, den här tråden är ju faktiskt rätt skön. Bingo går på helvarv och letar till och med rätt på sin jämnårige brors gamla teckningar för att ge liv till diskussionen. Sällan har han skådats engagera sig så i en diskussion, det måste betyda att hans moderata tår är ömma och det är festligt. :banana Oftast är det ju mest osofistikerade spydigheter och oneliners, men nu jävlar går på bonnagubben på alla cylindrar. :tummenupp

Jag säger ju det. :hihi

Tyvärr kan jag inte komma med ngn oneliner så här tidigt på mörna. Det krävs mer kaffe innan hjärnan igång. Mycket mer...

Nyheter
Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8