Psychobiker skrev:En pryl är värs så mycket nån vill betala för den, konstigare än så är det inte

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Psychobiker skrev:En pryl är värs så mycket nån vill betala för den, konstigare än så är det inte
skoteridioten skrev:Inget konstigt med en sexa som kostar 50' papp..
Tror däremot att vi inte får se några Rettor för de summorna i framtiden, lite skillnad på hoj där..
Edit: Du hatar moppefuckon, men du uppträder som ett själv..![]()
Elgasen skrev:Hojen nedanär dock lite dyr tycker jag...
http://www.blocket.se/view/4356799.htm?caller=sbl_s&l=0&c=1&city=0
Iaf om man kollar vad likn brukar kosta...
http://www.blocket.se/view/3999611.htm?caller=sbl_s&l=0&c=1&city=0
Men som tidigare sagt, vi lever i ett fritt land.![]()
erik skrev:...
En R1 -98 i toppskick kanske är värd liknande om 25 år...
Besserwisser skrev:Denna CBX skulle jag ledigt betala 50.000 för.
Ljudet vid fulla varv på en CBX med 6-1 Lasersystem är helt otroligt. Får man inte ståpäls då så vet jag inte när man ska få det![]()
![]()
Du var på helt rätt väg ända till den sista meningen som blev så fel så felKent W skrev:Och med det kan man konstantera att köpa en HONDA...är alltid RÄTT!
KentW
Fasen vad härligt det hade vart och ha en sådna klassiker ståendes i ett fingarage och ta ut på söndagar med udda datum och 25,6 plusgrader varje skottår.Besserwisser skrev:Denna CBX skulle jag ledigt betala 50.000 för.
Ljudet vid fulla varv på en CBX med 6-1 Lasersystem är helt otroligt. Får man inte ståpäls då så vet jag inte när man ska få det![]()
![]()
Besserwisser skrev:Denna CBX skulle jag ledigt betala 50.000 för.
![]()
Jo men 6-1 system så är man så nära ljudet från en F1-bil man kan komma på gatatobbeviking skrev:Fasen vad härligt det hade vart och ha en sådna klassiker ståendes i ett fingarage och ta ut på söndagar med udda datum och 25,6 plusgrader varje skottår.![]()
Man hade ju vart sjukt rädd för att skrota en sån maskin, brutal hoj med brutalt ljud!
//Tobbe
Folk pröjsar bra för kvalitetshojar vet du välNexor skrev:RARITET? Det är min DT också, vafan det är mina amigadisketter med! Inte fan kan man ta hutlösa priser på skrot bara för det? Jag skulle gärna vilja prata vett med dem som ringer på annonsen, om det nu är ngn. Hade jag haft pengarna tror jag de flesta vet vad jag INTE hade satsat dem på...![]()
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |