Bli av med uppbyggd stress och ilska

Lyssna på Doktor Phil, öh...Bike, gå och träna, det funkar!

Dessutom håller inte ursäkten eftersom du är skitschnygg, juh! Funkar inte gymmandet kan du få ringa och skrika lite åt mig som terapi..

Lyssna på Doktor Phil, öh...Bike, gå och träna, det funkar!

Dessutom håller inte ursäkten eftersom du är skitschnygg, juh! Funkar inte gymmandet kan du få ringa och skrika lite åt mig som terapi..

Deal..du kan hälsa frugan att jag kan klippa nu (inget avancerat men topparna typ)..om dom behöver trimmas ngn gång :)
Edit: fast jag förstår om dom inte vågar släppa in mig med en sax i ert hus efter den här tråden hähä :P

Last edited:
Deal..du kan hälsa frugan att jag kan klippa nu (inget avancerat men topparna typ)..om dom behöver trimmas ngn gång :)
Edit: fast jag förstår om dom inte vågar släppa in mig med en sax i ert hus efter den här tråden hähä :P

heheh, the demon babererska of uppsala...Sweeney Todd, eat your hearth out!:yoparty

Jag uppskattar hennes erbjudande..men jag kan icke gå till gymmet med Uppsalas och kanske nordsveriges snyggaste ben och rumpkvinna...
Folk kommer ju undra varför hon har med sig en rysk kulstöterska..:gnissla

Sött av dej Shirin att uttrycka dej så, fastän det nu inte är så. Så nu till sanningen, vad exakt är du ute efter???
Bra priser på nya klädkollektionen kanske :D

Sååå....kör vi nästa vecka då??

Last edited:
jag brukar softa i ett varmt bad, lite sjysst musik och såndär värmeljus-med-skumt-luktande-olja-ovanför och musik man tycker om. brukar alltid leda till att jag somnar i badkaret :näsblod

Sött av dej Shirin att uttrycka dej så, fastän det nu inte är så. Så nu till sanningen, vad exakt är du ute efter???
Bra priser på nya klädkollektionen kanske
:D

Faaan ;)..var det så tydligt? Jag måste ha kanonsnygga uniformer till min nya klinik ;) :fixa

Ta en tur till Gbg. Då slipper du alla gnälliga människor.

Du får garanterat ligga också ;-)

Jasså minsann ;) jag har varit i göteborg massor av ggr utan att ligga :P

Last edited:
En sak som funkar är även att gå/köra ut i skogen där igen hör en och bara vråla det högsta man kan och bara känna att man släpper ut all skit.

du e ju metalskalle, hur svårt kan det va...

missantropi är svaret, läs nu farbröderna tomas och fredriks lilla sanna berättelse om människan nedan så känner du dig normal och lugn sen...
The Mouth Licking What You've Bled

[Music:Fredrik Thordendal; Lyric:Tomas Haake]
I'M THE SHALLOW, THE SUPERFICIAL. I'M THE COMMON MAN. FAITHLESS, NARROW MINDED, INDIFFERENT, IMPASSIVE.
A SYCOPHANTIC LEECH. TANTAMOUNT TO DISINTEGRITY. I'M THE VULTURE FEEDING ON MALIGNANCY.
I'M THE SIN, THE LECHEROUS SNEERING AT PROSTRATION. I WALLOW IN DISEASE. I REJOICE AT DEGRADATION.
I YAWN AT MISERY. SPIT AT OTHERS HAPPINESS. AN ADVOCATE OF MANIPULATION. I EMBRACE THE SICKENING.
I'M THE LOST. I'M AVERAGE. I'M COMMON. I'M INFECTION. I'M HUMAN. I'M COMMON
A WORM THRIVING IN SEAS OF DISGUST. I'M COMMON. THE MOUTH LICKING WHAT YOU'VE BLED. I'M COMMON
[YOUTUBE-ID]V9wLgIC_6RE[/YOUTUBE-ID]
I'M THE PAMPERED DEGENERATE. I INDULGE MY INCLINATIONS
THE ONLY WORDS TO MY ATTENTION ARE THOSE THAT I MY SELF CREATE
DISORDER. CHAOS.
I DEBAR ALL ORDER, REPUDIATE ALL PURITY. INFATUATED BY CONTENTMENT.
I LAUGH AT LIES. COME BEHOLD THE SICKNESS IN MY COMMON HUMAN EYES.
I'M THE GREED. THE CYNIC. I'M THE INDIFFERENT GAZE.
MENDACITY, BETRAYAL; THIS IS NOT A PHASE
EBULLIENT WITH HUMAN FILTH, HERE I AM. HERE I STAY.
FLOURISHING IN OUR DISGRACE. BLESSED BE THE HUMAN WAY.

spelar för övrigt i GBG imorrn lördag, biljett just inhandlad..

Last edited:
Det räcker att jobba en dag, då får man ur sig all ilska och frustration. Hade glömt bort hur mycket korkade människor det finns och hur dumma i huvet de flesta dessutom är. Vad skönt det ska bli med semester igen. :yoparty

Bra priser på nya klädkollektionen kanske :D

Jag kan avgöra tvisten, skicka era rumpbilder till...

Sug upp det Ullis, säger Nursey att du har snygg rumpa/ben så litar hela sporthoj på hennes omdöme!

Skicka ett PM nästa gång så offrar jag mig eller skickar en kompis :tummenupp

Hahah..det är lugnt ;) jag klarar mig!

missantropi är svaret, läs nu farbröderna tomas och fredriks lilla sanna berättelse om människan nedan så känner du dig normal och lugn sen...
The Mouth Licking What You've Bled

[Music:Fredrik Thordendal; Lyric:Tomas Haake]
I'M THE SHALLOW, THE SUPERFICIAL. I'M THE COMMON MAN. FAITHLESS, NARROW MINDED, INDIFFERENT, IMPASSIVE.
A SYCOPHANTIC LEECH. TANTAMOUNT TO DISINTEGRITY. I'M THE VULTURE FEEDING ON MALIGNANCY.
I'M THE SIN, THE LECHEROUS SNEERING AT PROSTRATION. I WALLOW IN DISEASE. I REJOICE AT DEGRADATION.
I YAWN AT MISERY. SPIT AT OTHERS HAPPINESS. AN ADVOCATE OF MANIPULATION. I EMBRACE THE SICKENING.
I'M THE LOST. I'M AVERAGE. I'M COMMON. I'M INFECTION. I'M HUMAN. I'M COMMON
A WORM THRIVING IN SEAS OF DISGUST. I'M COMMON. THE MOUTH LICKING WHAT YOU'VE BLED. I'M COMMON
[YOUTUBE-ID]V9wLgIC_6RE[/YOUTUBE-ID]
I'M THE PAMPERED DEGENERATE. I INDULGE MY INCLINATIONS
THE ONLY WORDS TO MY ATTENTION ARE THOSE THAT I MY SELF CREATE
DISORDER. CHAOS.
I DEBAR ALL ORDER, REPUDIATE ALL PURITY. INFATUATED BY CONTENTMENT.
I LAUGH AT LIES. COME BEHOLD THE SICKNESS IN MY COMMON HUMAN EYES.
I'M THE GREED. THE CYNIC. I'M THE INDIFFERENT GAZE.
MENDACITY, BETRAYAL; THIS IS NOT A PHASE
EBULLIENT WITH HUMAN FILTH, HERE I AM. HERE I STAY.
FLOURISHING IN OUR DISGRACE. BLESSED BE THE HUMAN WAY.

spelar för övrigt i GBG imorrn lördag, biljett just inhandlad..

Den låten gick på repeat förut och då mådde jag bra..men den dog med min andra dator. Får la ladda ne..host..köpa den igen. Bra där..
Kom på nu att jag satt o översatte den låten åt dig för 100 år sedan :) minns du?

Last edited:
Hahah..det är lugnt ;) jag klarar mig!

Den låten gick på repeat förut och då mådde jag bra..men den dog med min andra dator. Får la ladda ne..host..köpa den igen. Bra där..
Kom på nu att jag satt o översatte den låten åt dig för 100 år sedan :) minns du?

host, jag behöva översättning, minns man inte har det inte .....

Nyheter
European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul