Bli av med uppbyggd stress och ilska

Jag brukar ta sönder nåt. CD-skivor mest. Sen går jag en runda. Eller så gömmer jag någon annans viktig pryl, till exempel nyckel. Och sen ler jag bara när den personen springer runt och letar efter saken och blir förbannad.

Jag blir sällan arg, gäller det relationer så är det sällan ens fel att två tryter så det gäller att ransaka sig själv och gå vidare.

Har haft turen att växa upp i en familj där det i princip aldrig förekom bråk men var det någon gång så att vi var oense så gick någon av oss helt enkelt ut genom dörren ...så man slapp varandra ett tag...sedan sa man förlåt och allt var glömt och förlåtet och man tragglade inte sönder saker och ting.

Är dock oturen framme "idag"så tar jag tjuren vid hornen och säger vad jag tycker till personen/företaget eller va det nu är jag blev förbannad på.

I går var det SJ som fick en :kulspruta men yeah... idag känns det betydligt bättre, då jag sa vad jag tyckte till dem igår dvs direkt. Dessutom fick jag fyra biobiljetter som kompensation då tågen varit försenade...igen...:huvet

Jag lyssnar på hög musk för att "lugna ner mig"...

Edit: Skjuta båge, kasta yxa och simma fungerar också...i alla fall för mig.

Last edited:
Så gå ut på stan och ge dig på någon stackare som är van att få ta skit, tex en postkassörska. Gå in dit och fråga varför i helvete det är så jävla dyrt att skicka brev :mad:
Postkassörska? Vad är det att avreagera sig på? De finns ju inte längre... Till och med Svensk Kassaservice håller ju på att avvecklas.

I går var det SJ som fick en :kulspruta men yeah... idag känns det betydligt bättre, då jag sa vad jag tyckte till dem igår dvs direkt. Dessutom fick jag fyra biobiljetter som kompensation då tågen varit försenade...igen...:huvet
Varför har SJ såna kroniska problem med att komma i tid egentligen?

Jag tränar själv thaiboxning och det tycker jag är ett oerhört bra sätt att få ut inre agressioner. Efter ett tränings pass är man helt tömd :P

Shirin - följ med mej & träna. Du kommer att känna dej som ny. Jag kör både core, box & nåt hoppa/studsa pass, 3 dagar i veckan, runt 18-18:30.

Kom igen nu!! :)

gå till gymmet och pumpa gärnet finns inget tillfälle när man är så stark som när man är ricktigt förbannad!
skjuta diverse vapen funkar bra de med.
om man inte har tillgång till vapen kan endel dataspel också funka alltid skönt att få skjuta lite folk här finns de då en varning där de kan gå illa vilket bara spär på ilskan.:huvet

Eller gör det vanliga en tjej brukar göra, bli ihop med någon o skäll på honom! :standard

Åkkeej... inte SEX alltså... det var ju det första man tankte pa...
Och inte självbefläckelse heller dårå.. hm. Det brukar ju lätta på ångtrycket lite iaf.
Så vad mer... tja det mesta har väl nämnts redan.
Det som funkar för mig ar iaf att göra något rent fysiskt.
Slå, skrika, fysa, gå, springa, simma, hugga ved, bryta sönder nåt, ja egentligen vad som helst bara man får ta ut sig fysiskt.
Människan är skapad för det (att röra sig) och nåt ar det som hander därinne i talgdanken.
Fan vet vad, men det funkar.

Ok att kolla mr.nicehands, bolla med stresskulor eller sitta med benen i kors och sjunga AaaOooom... KAN säkert funka.
Ett tag.
Men det ar bara självbedrägeri!
Skiten ska UT!
Och det fysiskt!
Inget annat.

Pang bom - nu går du och fysar med Ullis!

Det enda som fungerar är hård och kinky sex. du hinner med 16.45 till umeå och tillbaka med fakir planet i morgon bitti :) Eller så ringer du efter en vikarie som kan ta dina kunder i morgon. Det går ett sent på söndag också.

Hagelbrakaren. Kontoret/skolan. Skapa svensk historia.

Nog för att man känt sig som Michael Douglas i Falling down..men...sånna råd undanbedes:näsblod

Pang bom - nu går du och fysar med Ullis!

Jag uppskattar hennes erbjudande..men jag kan icke gå till gymmet med Uppsalas och kanske nordsveriges snyggaste ben och rumpkvinna...
Folk kommer ju undra varför hon har med sig en rysk kulstöterska..:gnissla

Det enda som fungerar är hård och kinky sex. du hinner med 16.45 till umeå och tillbaka med fakir planet i morgon bitti :) Eller så ringer du efter en vikarie som kan ta dina kunder i morgon. Det går ett sent på söndag också.

Bara om jag får Gorby och Piggelin med tända ljus när jag kommer..(asså..kommer in genom dörren :rodnar)

Last edited:
Mmm.... fysiskt straffa någon kär ägodel är ju en klassiker. Att med:
2 nypor händer
2 portioner ben
20 kg ilska
1 släng raseri
1 krm hjärnsläpp
...sedan blandas allt detta för att <insert kär ägodel> förvandla denna till finaste pulver medelst våld och raseri. Har dock vid ett par tillfällen, när raserit lagt sej märkt att jag saknat min stackars ägodel som fick bli mål för min aggression. Har där efter försökt byta strategi. Nu brukar den brutalaste musiken man kan uppbringa på "far åt helvete fula mupp grannjävlar nivå" ge adekvat effekt, dvs befria den värsta ilskan...

Last edited:
Skaffa ett lager med inomhusdörrar, dock inte massiva dörrar, utan dom tunna. Och då när man måste få ut aggressioner är det bara att mata slag. En välbeprövad metod :tummenupp

Skaffa ett lager med inomhusdörrar, dock inte massiva dörrar, utan dom tunna. Och då när man måste få ut aggressioner är det bara att mata slag. En välbeprövad metod :tummenupp

Jag kan faktiskt tänka mig att det skulle vara skönt. Lite destruktivism liksom. Skall skaffa innerdörrar :P
Annars får jag gå lös på alla våra produktkartonger vi har på jobbet..folk brukar hata att ta isär dom..jag kan köra lite ninja "hayyyyaaaaaaahhh" :martialar

Jag uppskattar hennes erbjudande..men jag kan icke gå till gymmet med Uppsalas och kanske nordsveriges snyggaste ben och rumpkvinna...
Folk kommer ju undra varför hon har med sig en rysk kulstöterska..:gnissla

Ahmenn... det dÄr är ju värsta bullshitet asså...
Det VET du ju!
Du är vuxen nu, take it from where You are...

Du kan inte VÄNTA tills du ser ut som Askungen INNAN du går på gym.
No pain no gain osv.
Och nu handlade det ju (faktiskt) inte om att SE UT.

Här snackar vi anger managment och att ta i så man blir så förbannad att man spyr!
Besegra sig själv, och spotta tristessen rakt i ansiktet!

Fi fan!

Det ar DET du ska gora!

Att du SEN råkar bli än mer "Belle of the Ball"
Ja det, är som det heter, en ANNAN historia det...
;)

Så kom igen nu katten.
Bit ihop.
Marsch pannkaka till gymmet.
Tävla mot dig själv, och hata den där Ullis för att hon har ett så tight arsle!

Just do it woman!

:D

Last edited:
Antingen får hunden eller kärringen en smäll, lite skrika o ett raseriutbrott på närmaste sak, ibland en kudde o ibland tyvärr nåt lite hårdare :gnissla

om du smäller till kärringen eller hunden är det du av alla i denna tråd som behöver hjälp.

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 &#8211; ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph