downtownoslo
Ny medlem
Jag brukar göra som alla andra här i Norden, supa mig jävligt aprak!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Postkassörska? Vad är det att avreagera sig på? De finns ju inte längre... Till och med Svensk Kassaservice håller ju på att avvecklas.Så gå ut på stan och ge dig på någon stackare som är van att få ta skit, tex en postkassörska. Gå in dit och fråga varför i helvete det är så jävla dyrt att skicka brev![]()
Varför har SJ såna kroniska problem med att komma i tid egentligen?I går var det SJ som fick enmen yeah... idag känns det betydligt bättre, då jag sa vad jag tyckte till dem igår dvs direkt. Dessutom fick jag fyra biobiljetter som kompensation då tågen varit försenade...igen...
![]()
Postkassörska? Vad är det att avreagera sig på? De finns ju inte längre... Till och med Svensk Kassaservice håller ju på att avvecklas.
Varför har SJ såna kroniska problem med att komma i tid egentligen?
Det enda som fungerar är hård och kinky sex,,,
Hagelbrakaren. Kontoret/skolan. Skapa svensk historia.
Pang bom - nu går du och fysar med Ullis!
Det enda som fungerar är hård och kinky sex. du hinner med 16.45 till umeå och tillbaka med fakir planet i morgon bittiEller så ringer du efter en vikarie som kan ta dina kunder i morgon. Det går ett sent på söndag också.
Skaffa ett lager med inomhusdörrar, dock inte massiva dörrar, utan dom tunna. Och då när man måste få ut aggressioner är det bara att mata slag. En välbeprövad metod![]()
Jag uppskattar hennes erbjudande..men jag kan icke gå till gymmet med Uppsalas och kanske nordsveriges snyggaste ben och rumpkvinna...
Folk kommer ju undra varför hon har med sig en rysk kulstöterska..![]()
Antingen får hunden eller kärringen en smäll, lite skrika o ett raseriutbrott på närmaste sak, ibland en kudde o ibland tyvärr nåt lite hårdare![]()
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |