Blev nästan av med hojarna idag

StiFf

Ny medlem
Gick med
16 Jun 2005
Hoj
Suzuki Gsxr 750 k2
Vissa ger aldrig upp tydligen.
Vi är tre personer som delar garage, en av dom andra var inne runt kl 14 idag och såg ingenting.
Kl 21 ikväll gick den andra ut bara för att kolla läget och då var det brytmärken på garagedörren, så han ringde mig på en gång och berättade det.
Eftersom jag jobbar natt så sa jag att jag tar hojen därifrån på vägen till jobbet, så när jag kommer dit och möter honom så är det nya brytmärken på dörren så tydligen var dom där igen utan att lyckas.
Vi plockar ut allt av värde iaf, och jag tar hojen till jobbet.
Sen ringer polaren mig igen strax efter 12 inatt, då hade han gått ut och kollat igen, då står det 4 araber med en van skumt parkerad utanför, och snuten lämnade precis parkeringen.

Glad att polaren gick ut och kollade läget bara för att, annars hade vi nog vart varsin hoj fattigare imorgon.
Jävligt synd att vi inte kom dit lite tidigare medan dom var där bara.

jaa hade jag inte vart tvungen att jobba hade det nog vart en ide att vi skulle sätta oss där inne och vänta, för vi förstod efter andra gången att dom skulle komma igen.
nu var ju tyvärr snuten där så dom kanske lägger ner det nu :/

dem lär nog komma tillbaks inom en snar framtid om dem försökte sig på samma sak 4 gånger

var redo:machinegu

ja det är jävligt frestande, men man har tyvärr annat att göra också än att sitta i garaget dygnet runt :/
polaren har ifs ett omonterat larm, kanske kan sätta det lägligt på nåt sätt så det kan känna av om nån står utanför dörren sen får han ringa fort som fan om det börjar tjuta :)

Vad hade snuten gjort på parkeringen?
Var parkeringen upplyst?
Hade de haft lite "teambuilding" med kollegan? :tuttar

Att det stod fyra araber med en van utanför bevisar väl inget mer än att det stod fyra araber med en van utanför? Om dom nu ens var araber..

I det här fallet känns det som man kan gissa sig fram rätt bra faktiskt.

Och han som ringde mig hade redan polisanmält det så dom åkte nog i närheten och såg dom där.
Exakt vad dom gjorde vet jag inte, men antagligen inte mer än att kolla upp vilka dom var.

I det här fallet känns det som man kan gissa sig fram rätt bra faktiskt.

Och han som ringde mig hade redan polisanmält det så dom åkte nog i närheten och såg dom där.
Exakt vad dom gjorde vet jag inte, men antagligen inte mer än att kolla upp vilka dom var.

OT eftersom du inte tränat på ett bra tag så borde du tagit tillfället i akt :tummenupp

racism.jpg

Jag råkar ut för folk som byter till andra trottoaren med, trots att jag är, och ser ut att vara, svensk. ;)
Iofs är det inte lika mycket nu som det var för 15-20 år sedan.

Du är inte ensam, folk byter sida när jag är ute på hundpromenad :va

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...