Jag tror avundsjuka och förakt ligger bra till som orsak/er.
Ja, men det måste ju finnas anledningar till varför vissa känner mer avundsjuka och förakt än andra.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag tror avundsjuka och förakt ligger bra till som orsak/er.
Ja, men det måste ju finnas anledningar till varför vissa känner mer avundsjuka och förakt än andra.
Hett tips:
Sura 9, vers 29 (9:29)" Striden mot dem, som ej tro på Gud och den yttersta dagen, ej helighålla vad Gud och hans apostel förklarat heligt och ej bekänna sanningens religion, nämligen dem som fått skriften, tills de villigt giva skatt och ödmjuka sig."
33:27 "Och han gav eder deras (de otrognas) land och hem, deras ägodelar och ett land, som ni aldrig beträtt i arv, ja Gud är allsmäktig."
O du profet2, sträva mot de icke troende och mot hycklarna, och var hård när du handskas med dem. Helvetet är deras öde; vilken miserabel boning!
Surah 9:73;
Att bokstavstolka koranen givet den litterära kultur som gällde när den skrevs blir iofs lite galet.. Att vissa sen är galna ger inte fog för att döma ut 1/5 av världens folk givet deras religiösa val.
Jag tror det finns nån regel mot rasism här på SH oavsätt om de gjort inbrott i nåns garage.
Mycket möjligt, det hänvisas ofta till den i de mest onödiga trådar där det pajkastas brutalt.
Förvånansvärt lugnt här tkr jag.
Går iväg och knyter handen jättehårt i fickan..
Vafan. Är det koranens fel att folk snor hojar?
Är ni helt slut i skallen?
Ni e allihopa jävligt mycket rassar här på SH, men jag har slutat reagera på det eftersom det bara är så det är.
Många gånger har ni otroligt naiva och korkade argument i stil med saker som Kissie skulle kunna vräka ur sig.
Ganska många människor är det utan att veta om det eller tänka på det. Lättare att missa om man befinner sig bland folk som tänker likadant.
Du är tyvärr inte ensam "StiFf".Kom ut idag och körde förbi min parkerade bil och sa vad i h_l_te när jag såg att hela sidan på bilen var intryckt av en smitare.Polisen hittade smitaren som visade sig ha en sk nysvensk bakgrund.Min färg satt överallt på deras bil samt en list som de fått med sig när de tydligen varit ute och försökt samla ihop bevisen på vilka de var.Gissa vem som är mer än lovligt piss of just nu.![]()
Skärp dig, Jesus är en helig figur inom Islam och både judar och kristna klassas som "troende" enligt Koranen då det de facto är samma Gud enligt Koranen.Hett tips:
Sura 9, vers 29 (9:29)" Striden mot dem, som ej tro på Gud och den yttersta dagen, ej helighålla vad Gud och hans apostel förklarat heligt och ej bekänna sanningens religion, nämligen dem som fått skriften, tills de villigt giva skatt och ödmjuka sig."
33:27 "Och han gav eder deras (de otrognas) land och hem, deras ägodelar och ett land, som ni aldrig beträtt i arv, ja Gud är allsmäktig."
O du profet2, sträva mot de icke troende och mot hycklarna, och var hård när du handskas med dem. Helvetet är deras öde; vilken miserabel boning!
Surah 9:73;
Har du inte läst Sura 666:69?Vafan. Är det koranens fel att folk snor hojar?
Är ni helt slut i skallen?
Källa på det ? ..och är det därför som det står ändlöst med skit om judarna i densamma ?Skärp dig, Jesus är en helig figur inom Islam och både judar och kristna klassas som "troende" enligt Koranen då det de facto är samma Gud enligt Koranen.
De som ska stridas mot är hedningar, vikingar och annat löst folk.
Varför inte Koranen som du nyss citerade? Eller är det måhända bara som så att du snappat upp några käcka verser på nätet utan att ha läst det som står före och efter?Källa på det ? ..och är det därför som det står ändlöst med skit om judarna i densamma ?
huh?Jo, ..förstörelselustan från överheten mot Sverige, dess befolkning, kultur & av tidigare generationer uppbyggda värden har knappast gått obemärkt förbi. Om det var det du menade, ...eller har du Vikingar och hedningar som härjar i dina kvarter?
Den bild du försöker måla upp rimmar dåligt med:Varför inte Koranen som du nyss citerade? Eller är det måhända bara som så att du snappat upp några käcka verser på nätet utan att ha läst det som står före och efter?
Men för enkelhetens skull:
en.wikipedia.org/wiki/Jesus_in_Islam
Oh snap.
Ändlöst med skit om judarna. "ok"
Vad en typ tusen år gammal sagobok eventuellt menade om någonting för lika många år sedan (vilket du verkar besitta på gudomlig kunskap om), är väl tämligen ointressant gentemot vad de menar som följer samma bok idag!?Edit: Du förstod att det var med glimtet i ögat de folken som jag menade att Koranen syftade på med icke troende va?
och kristna klassas som "troende" enligt Koranen då det de facto är samma Gud enligt Koranen.
De som ska stridas mot är hedningar, vikingar och annat löst folk.
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |