Blev kallad Nazist idag vid Ica...

Status
Ej öppen för fler svar.
Näe det var USA som gick i krig under devisen "Om du inte är med oss så är du emot oss"

Också ett demokratiälskande folk tydligen.

JA, visst är dom.. USA=:arsele

Angående tråden då, så blev en jobbarkompis utsatt för det motsatta. En gammal käring skrek "jävla svartskalle" åt honom i kön på Konsum, och då är han så helsvensk man kan bli. Han ser inte ens lite utländsk ut..

Ja tänka sig. Här var du ute på en liten tur med hojen och blev kallad nasse. Men är det så konstigt tycker du, med tanke på den bildbevisning som finns?

the-silence-of-the-quandts-im1_5965.jpg

Vafaan:gnissla Trodde bara det va på bulten man hamna på bild:confused:

:D

Borde vara lätt att urskilja något så udda som en palestinasjal som uträttar något.

Vaddå, palestinasjalarna brukar väl vara flitiga?

Dom kan ju bryta upp flera kvadratmeter gatsten på bara några minuter!

Vafaan:gnissla Trodde bara det va på bulten man hamna på bild:confused:

:D

Är det Markus du har i sidvagnen, men vem är det skjutsar?

Last edited:
Två jäkla sidor om nån som blivit kallad nasse för idioten som slängde ur sig det inte kom på nåt bättre eller hade brist på fantasi, och alla sjunger med i kören för det är så hemskt. Om du inte när nasse så varför ens bry dig eller starta en snyftar tråd?

Om nån pappskalle kallar mig för blatte/svarting/terrorist så löser jag det på plats, inte startar en tråd för att få ryggdunkar av andra.

Två jäkla sidor om nån som blivit kallad nasse för idioten som slängde ur sig det inte kom på nåt bättre eller hade brist på fantasi, och alla sjunger med i kören för det är så hemskt. Om du inte när nasse så varför ens bry dig eller starta en snyftar tråd?

Om nån pappskalle kallar mig för blatte/svarting/terrorist så löser jag det på plats, inte startar en tråd för att få ryggdunkar av andra.

Druckit tuff-välling idag?

Om du inte har palestinasjal o tycker synd om självmordsbombarna i Gaza så är du ju NAZIST!! :rolleyes:

Nu tror jag du fick det hela om bakfoten :D

Last edited:
Borde inte Palestinier vara nassevänligt inställda? ...eller skyller de på nassarna för att Israel förmodligen inte funnits om det inte vore för Auschwitz och liknande ställen?

Jag tyckte det va en ganska tragikkomisk händelse som jag ville dela med mej av:glömdet

Fråga mig inte varför men det har ofta hänt att utlänningar kommer fram när man är ute och festar och frågar (skriker) om jag är rasist. Numera brukar jag bara svara "Ja, och en stolt sådan, har du problem med det eller?" och då brukar dom dra som en avlöning. Varför dom frågar det kanske beror på mitt korta hår men det är väl själva fan i så fall att man inte ska få ha vilken frisyr vill.

Har träffat många trevliga utlänningar och känner ett flertal men nog har jag träffat fler som är otrevliga, vad det beror är inte helt lätt att svara på tyvärr.

Till TS: Varför stannade du inte och frågade vad fan han menade egentligen, det där han gjorde borde väl räknas som kränkade som minst?

Jag höll på å bli plockad av några fyllon på stan för några år sen, dom fick för sig att jag va skinnskalle. Uppenbarligen missade dom min hästsvans... :va

Har du flint OCH hästsvans???
Fet WT-varning på dig då ;)
Jerry Springer nästa eller?

Fråga mig inte varför men det har ofta hänt att utlänningar kommer fram när man är ute och festar och frågar (skriker) om jag är rasist. Numera brukar jag bara svara "Ja, och en stolt sådan, har du problem med det eller?" och då brukar dom dra som en avlöning. Varför dom frågar det kanske beror på mitt korta hår men det är väl själva fan i så fall att man inte ska få ha vilken frisyr vill.

Har träffat många trevliga utlänningar och känner ett flertal men nog har jag träffat fler som är otrevliga, vad det beror är inte helt lätt att svara på tyvärr.

Till TS: Varför stannade du inte och frågade vad fan han menade egentligen, det där han gjorde borde väl räknas som kränkade som minst?

Ja! jag har faktiskt funderat lite på det nu i efterhand! Blev ganska ställd när han börja skrika faktiskt..
Skulle man vända på det o jag som svensk hade ställt mej o skrikigt JÄVLA SVARTSKALLE till någon på stan så hade man väl blivit åtalad:gnissla

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25