Hmm,ja som rubriken lyder.. Stannade vid Ica för o köpa en stock snus.
När jag står vid hojen o håller på att ta på mej hjälmen för o åka därifrån kommer en utlänsk kille fram med en pärm i högsta hugg o säger något,
hör inte vad eftersom hjälmen e halvägs över huvudet.
jaja tänker jag o rasplar ur mej standardfrasen när jag blir attackerad av försäljare o dyligt på stan..
Tyvärr,, jag e inte intresserad!
Han nöjer sig inte med det utan viker ut pärmen över hojen o fortsätter snacka, ser att det står något om israel eller något liknande..
Säjer då, du kanske inte hörde va jag sa? JAG ÄR INTE INTRESSERAD!
Då bröt helvetet lös ögona glödde o så skrek han du e en jävla nazist... O han skrek det tre gånger medan han gick ifrån hojen
Fick ett gäng konstiga blickar från folket som gick in o ut från Ica...
Vissa av våra inflyttade medmänniskor är

När jag står vid hojen o håller på att ta på mej hjälmen för o åka därifrån kommer en utlänsk kille fram med en pärm i högsta hugg o säger något,
hör inte vad eftersom hjälmen e halvägs över huvudet.
jaja tänker jag o rasplar ur mej standardfrasen när jag blir attackerad av försäljare o dyligt på stan..
Tyvärr,, jag e inte intresserad!
Han nöjer sig inte med det utan viker ut pärmen över hojen o fortsätter snacka, ser att det står något om israel eller något liknande..
Säjer då, du kanske inte hörde va jag sa? JAG ÄR INTE INTRESSERAD!
Då bröt helvetet lös ögona glödde o så skrek han du e en jävla nazist... O han skrek det tre gånger medan han gick ifrån hojen

Fick ett gäng konstiga blickar från folket som gick in o ut från Ica...
Vissa av våra inflyttade medmänniskor är