Ett älskande folk. Du är antingen med, eller ska du dö.![]()
Näe det var USA som gick i krig under devisen "Om du inte är med oss så är du emot oss"
Också ett demokratiälskande folk tydligen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ett älskande folk. Du är antingen med, eller ska du dö.![]()
Näe det var USA som gick i krig under devisen "Om du inte är med oss så är du emot oss"
Också ett demokratiälskande folk tydligen.
Kolla efter en svartmuskig typ med en svart pärm..
Ja tänka sig. Här var du ute på en liten tur med hojen och blev kallad nasse. Men är det så konstigt tycker du, med tanke på den bildbevisning som finns?
![]()
Borde vara lätt att urskilja något så udda som en palestinasjal som uträttar något.
VafaanTrodde bara det va på bulten man hamna på bild
![]()
Åker man med en sån där så lär man slippa bilister som sprutar spolarvätska...
Borde vara lätt att urskilja något så udda som en palestinasjal som uträttar något.
Två jäkla sidor om nån som blivit kallad nasse för idioten som slängde ur sig det inte kom på nåt bättre eller hade brist på fantasi, och alla sjunger med i kören för det är så hemskt. Om du inte när nasse så varför ens bry dig eller starta en snyftar tråd?
Om nån pappskalle kallar mig för blatte/svarting/terrorist så löser jag det på plats, inte startar en tråd för att få ryggdunkar av andra.
Om du inte har palestinasjal o tycker synd om självmordsbombarna i Gaza så är du ju NAZIST!!![]()
Druckit tuff-välling idag?
Två jäkla sidor
Borde inte Palestinier vara nassevänligt inställda? ...eller skyller de på nassarna för att Israel förmodligen inte funnits om det inte vore för Auschwitz och liknande ställen?
Två jäkla sidor om nån som blivit kallad nasse för idioten som slängde ur sig det inte kom på nåt bättre eller hade brist på fantasi, och alla sjunger med i kören för det är så hemskt. Om du inte när nasse så varför ens bry dig eller starta en snyftar tråd?
Om nån pappskalle kallar mig för blatte/svarting/terrorist så löser jag det på plats, inte startar en tråd för att få ryggdunkar av andra.
Han kan ju ha varit Israel, den arge mannen.
Till TS: Varför stannade du inte och frågade vad fan han menade egentligen, det där han gjorde borde väl räknas som kränkade som minst?
Jag höll på å bli plockad av några fyllon på stan för några år sen, dom fick för sig att jag va skinnskalle. Uppenbarligen missade dom min hästsvans...![]()
Fråga mig inte varför men det har ofta hänt att utlänningar kommer fram när man är ute och festar och frågar (skriker) om jag är rasist. Numera brukar jag bara svara "Ja, och en stolt sådan, har du problem med det eller?" och då brukar dom dra som en avlöning. Varför dom frågar det kanske beror på mitt korta hår men det är väl själva fan i så fall att man inte ska få ha vilken frisyr vill.
Har träffat många trevliga utlänningar och känner ett flertal men nog har jag träffat fler som är otrevliga, vad det beror är inte helt lätt att svara på tyvärr.
Till TS: Varför stannade du inte och frågade vad fan han menade egentligen, det där han gjorde borde väl räknas som kränkade som minst?
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten
Yamaha Motor Europa NV fil ... |
![]() |
Distinguished Gentleman’s Ride -25
Under söndagen den 18 maj d... |
![]() |
Dags att boka in Gotland Ring!
Upplev magiska Gotland Ring... |