Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ok, en touringfråga: Hur sitter passageraren på en Busa? Hustrun var ju inte direkt imponerad av bönpallen på min ZX9-R, och det vore ju inte så dumt om hon satt bättre på den nya.
Ok, en touringfråga: Hur sitter passageraren på en Busa? Hustrun var ju inte direkt imponerad av bönpallen på min ZX9-R, och det vore ju inte så dumt om hon satt bättre på den nya.
Jmin sambo åkte bättre på bb. toringkörning är bbn bättre än busan
Prova vilken fru som sitter bäst på Hayabusan ;-)
Sent from Hell
Om förnuftet skulle råda så köpte du 85-årige Göte Olsson's volvo 740 gl -88 som gått 563 lugna mil till kyrkan på söndagar, bytte koppling och körde sen 35.000 relativt bekymmerslösa förnuftiga mil.
jag kan se kontaktannonsen framför mig:
Fru sökes.Röven skall vara 300X400mm vid 130` benböj,smalbenen max 300mm.Mekkunskaper ett plus.Först till kvarn.....
Knappast.Jag säger Hayabusan, den är BÄTTRE på allt...
Den som tror att alla tycker som han själv gör är heeelt ute o cyklar.Den som köper motorcyklar med förnuft, är heeelt ute o cyklar.
Knappast.
Suzukin har ett kåpglas och en körställning som blir förbannat jobbig efter en stund i hög fart.
Hondan är äldre och inte lika lätt att imponera Svennar med. Men den är snabb, har bättre bromsar, superfinish, härlig känsla i reglagen och är snäll mot föraren.
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |