Blöt träning på Knudan idag

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Bu på er som inte kom, idag fick man köra asmycket, blött & varmt som ett sköte :D

Blött som tusan var det. Jäkligt illa på Amatörfronten. Vi var 3 pers. Blev lite ensamt faktiskt, förutom på sista passet för då hade vi besök av en förvirrad B-licensförare. =)
Skoj körning annars. Missade första passet pga byte till regndäck men jag fick onekligen användning av dom senare. Blev mkt körning ändå. Sista passet kändes hur långt som helst.
Bara en avåkning också, inte så illa i regnet.

Stort minus till killen med den blåa Peggan. En som inte har alla hönsen hemma....

Ja fy fän, de måste varit blött blött...hade gärna vatt me, men hojen är inte riktigt klar ännu... :(
Hur fungerade passen nu när det bara var MC? Hur mycket fick ni köra? :confused:

Men jag har dock inte varit helt passiv idag! Har pysslat lite i PS!
Eftersom jag inte är den snabbaste ute på banan, så får jag väl ta å klå de andra i depån istället! :rolleyes:

Lacken kommer på lördag om allt går som det skall, men startnummret är inte bekräftat än, förhoppningsvis blir det 26...

Vad tycks? Hade gärnat lackat tanken också, men de blir lite knas när jag skall byta upp mig och sälja hojen... :va

edit. Storbildsbolaget som sponsor är inte hundra än... :mattias
h%f6ger.jpg

Last edited:
McFille skrev:
Ja fy fän, de måste varit blött blött...hade gärna vatt me, men hojen är inte riktigt klar ännu... :(
Hur fungerade passen nu när det bara var MC? Hur mycket fick ni köra? :confused:

Men jag har dock inte varit helt passiv idag! Har pysslat lite i PS!
Eftersom jag inte är den snabbaste ute på banan, så får jag väl ta å klå de andra i depån istället! :rolleyes:

Lacken kommer på lördag om allt går som det skall, men startnummret är inte bekräftat än, förhoppningsvis blir det 26...

Vad tycks? Hade gärnat lackat tanken också, men de blir lite knas när jag skall byta upp mig och sälja hojen... :va

edit. Storbildsbolaget som sponsor är inte hundra än... :mattias
h%f6ger.jpg
PS istället för träning :va

Nån som vet vem killen var som smög runt banan med kameran i högsta hugg???

GSXR1100R skrev:
Bu på er som inte kom, idag fick man köra asmycket, blött & varmt som ett sköte :D

Det var nyttigt med regnträning. Tack Talpai för att du visade vägen till framgång :kär

Jag körde till slut 1:12.66 :banana

Det är väl mysigt när det är blött & varmt.

Lasen skrev:
Det var nyttigt med regnträning. Tack Talpai för att du visade vägen till framgång :kär

10 sekunder snabbare än mig :gnissla

Lasen skrev:

Sjukt snabbt! Måtte det inte regna nästa helg!

CorbenDallas skrev:
Stort minus till killen med den blåa Peggan. En som inte har alla hönsen hemma....

Inga halvkvävda visor. Ut med språket. Varför hade han inte alla hönsen hemma?

Goodstuff skrev:
Inga halvkvävda visor. Ut med språket. Varför hade han inte alla hönsen hemma?

Han ställde sin 206a under tak, varpå Zurfaren bar honom snällt om han kunde ställa den någon annanstans så att hojåkarna kunde få stå under tak. Han svarar då ¨Nä ni kan väl stå någon annanstans där det finns tak!¨ och sen går han in till sekreteriatet. Vi trodde nästan att han skämtade och blev lite glada när han kom ut en minut senare igen. Fast han gjorde det inte för att flytta bilen, utan för att ta några papper. Jag frågade då en gång till om han inte kunde flytta bilen, men han ville inte. När Ullis senare kommer så vill hon ha plats under taket, men det finns inte eftersom där står en bil. Hon går då in och frågar om han inte kan flytta den, och då går det minsann bra. När han kommer ut så frågar jag honom varför han kunde tänka sig att flytta så fort det var någon med tuttar som frågade, och sen var det i full gång... Han tyckte att vi hade frågat honom på ett arrogant sätt första gången, varpå ALLA stod som frågetecken och undrade vad fan han menade. ZS frågade hur snällt som helst och även jag men men....

Killen, som jobbade på Knudan och vars fru har en blå 206 Cab, är ett rövhål som är jävligt bra på att skaffa sig ovänner!!! :finger

What goes around comes around....

oscar skrev:
Han ställde sin 206a under tak, varpå Zurfaren bar honom snällt om han kunde ställa den någon annanstans så att hojåkarna kunde få stå under tak. Han svarar då ¨Nä ni kan väl stå någon annanstans där det finns tak!¨ och sen går han in till sekreteriatet. Vi trodde nästan att han skämtade och blev lite glada när han kom ut en minut senare igen. Fast han gjorde det inte för att flytta bilen, utan för att ta några papper. Jag frågade då en gång till om han inte kunde flytta bilen, men han ville inte. När Ullis senare kommer så vill hon ha plats under taket, men det finns inte eftersom där står en bil. Hon går då in och frågar om han inte kan flytta den, och då går det minsann bra. När han kommer ut så frågar jag honom varför han kunde tänka sig att flytta så fort det var någon med tuttar som frågade, och sen var det i full gång... Han tyckte att vi hade frågat honom på ett arrogant sätt första gången, varpå ALLA stod som frågetecken och undrade vad fan han menade. ZS frågade hur snällt som helst och även jag men men....

Killen, som jobbade på Knudan och vars fru har en blå 206 Cab, är ett rövhål som är jävligt bra på att skaffa sig ovänner!!! :finger

What goes around comes around....

Hähä, sicket praktpucko.....

Sam skrev:
Kanske hade han bara en dålig dag. Gumman var sur på honom i går kväll? :D

Varje dag han träffar mig i fortsättningen kommer bli en dålig dag! När jag är på Knudan och inte kör så kommer jag göra mitt bästa för att jävlas med den idioten!!!

oscar skrev:
Varje dag han träffar mig i fortsättningen kommer bli en dålig dag! När jag är på Knudan och inte kör så kommer jag göra mitt bästa för att jävlas med den idioten!!!
Det är bara att du bröstar upp dig, så springer han gråtande därifrån.

Det värsta var väl när "snuttegumman" kom ut och sa till oss att vi stod för nära bilen.... hmmm.. Hey, I've got an idea: MOVE YOUR F***ING CAR!!! Sen sa hon något om att den inte kunde stå ute i regnet...

Varför inte bara ställa sig var alla andra bilar står parkerade... Nu vet man ju vad som prioriteras på Knutstorp, även en kväll som ska vara enbart för HOJÅKARE. :kocko

*/ ?>
Back