Blöt träning på Knudan idag

oscar skrev:
Du har uppenbarligen inte sett mitt ¨kycklingbröst¨... :D

Jag är bättre på att jävlas... :hihi
www.grisbrottning.nu fatta att det inte är lönt att ens diskutera med dom som sitter i sekreteriatet, om dom vill parkera under tak så gör dom det.

Glöm inte att dom jobbar gratis åt oss, lite credits måste dom få

:tungan

oscar skrev:
Du har uppenbarligen inte sett mitt ¨kycklingbröst¨... :D

Jag är bättre på att jävlas... :hihi
:hihi
Jalle skrev:
Varför är du kaxig? Är du inte nykter? Sover du vid datorn och drömmer att du har en överkropp? Har du köpt gymkort? Tror du att de där farliga människorna vars musik du lyssnar på är dina kompisar?

Detta är en tråd som tar upp ämnen såsom EPA-traktorer, Wunderbaums, samt farliga omkörningar på MC, dvs manliga ämnen för riktiga karlar.
Vi kommer snart även in på snus, kaffe (utan mjölk) och hårdrock.

SO PLEASE STEP AWAY FROM THIS THREAD YOU O´BOY DRINKING MAMAS BOY!!!

oscar skrev:
Han tyckte att vi hade frågat honom på ett arrogant sätt...
Äntligen någon som vågar säga ifrån :Bugar

Jag tycker också att du och ZS är ena arroganta, och ignoranta, jävlar men har aldrig vågat säga något :skrämd :lol

Bingo skrev:
Äntligen någon som vågar säga ifrån :Bugar

Jag tycker också att du och ZS är ena arroganta, och ignoranta, jävlar men har aldrig vågat säga något :skrämd :lol

Ge hit mitt bakdäck gubbjävel!

oscar skrev:
Han ställde sin 206a under tak, varpå Zurfaren bar honom snällt om han kunde ställa den någon annanstans så att hojåkarna kunde få stå under tak. Han svarar då ¨Nä ni kan väl stå någon annanstans där det finns tak!¨ och sen går han in till sekreteriatet. Vi trodde nästan att han skämtade och blev lite glada när han kom ut en minut senare igen. Fast han gjorde det inte för att flytta bilen, utan för att ta några papper. Jag frågade då en gång till om han inte kunde flytta bilen, men han ville inte. När Ullis senare kommer så vill hon ha plats under taket, men det finns inte eftersom där står en bil. Hon går då in och frågar om han inte kan flytta den, och då går det minsann bra. När han kommer ut så frågar jag honom varför han kunde tänka sig att flytta så fort det var någon med tuttar som frågade, och sen var det i full gång... Han tyckte att vi hade frågat honom på ett arrogant sätt första gången, varpå ALLA stod som frågetecken och undrade vad fan han menade. ZS frågade hur snällt som helst och även jag men men....

Killen, som jobbade på Knudan och vars fru har en blå 206 Cab, är ett rövhål som är jävligt bra på att skaffa sig ovänner!!! :finger

What goes around comes around....
Ni får väl gå en charmkurs hos Ullis :arsele

Inte konstigt att han flyttar den när det komer en söt tjej istället för ett par odrägliga äckel :kramas

kajlyl skrev:
Ni får väl gå en charmkurs hos Ullis :arsele

Inte konstigt att han flyttar den när det komer en söt tjej istället för ett par odrägliga äckel :kramas

Inte nog med att hon är charmig. Hon hade ju hemmaplan också vilket säkert spelade in en hel del. :banana

Last edited:
oscar skrev:
Ge hit mitt bakdäck gubbjävel!
Kom å hämta det för fan :mad:

Eller säg till när du är på Sturup eller på Bökeslund så kan jag komma dit med det.

Jag stod på läktaren ovanför när tanten kom ut och började skälla :kocko
Jag trodde först att hon skojade , men till min fasa :confused: så var hon väldans allvarlig . Gapa om alla andra som fick stå ute i regnet och mecka , hade hon flyttat bilen så hade de flesta fått plats . Mitt råd är köp aldrig Peugot dom tål inte vatten :kulspruta

situationen blev bizarro, genast flög ju tanken i huvudet om hur bilen skulle tas därifrån ... skulle det vara torrt på vägarna först?

aja, resten av funktionärerna får en puss på hjälmen och vi kan konstatera att EG får inte ta semester när det är viktig körning på G

själv blev jag inte lika ruggigt omkörd sedan sist det var blött på knudan, så det är väl bara att hoppas på att lite framsteg kan göras i torrt oxå

*/ ?>
Back