BKK på Tuvängen 2008

Goe då? Han fixa ju vädret idag, ser ut som de kan behövas imorgon också. :gråta

Vill även passa på att tacka alla instruktörer i grön grupp idag. Ni gjorde ett grymt bra jobb. Ja, även du på den oljeläckande-vuxenmopeden (känns som man kommer få äta upp de där.. :D ) som bara stod brevid hade bra tips!

//H

"Pojken" på moppen heter Chippen!

Kul och lärorikt! Jag och Giro har bokat oss för den 23e.
Kan nämna att vi hade en härlig resa hem till Hallsberg... Monsunregn från Strängnäs till straxt innan Örebro. Mysigt.

Äntligen!

Tack alla instruktörer som envist försökt få mig att komma tillbaka från meskörning till mitt riktiga jag :yoparty . De senaste veckorna har jag kämpat med mina f-bannade järnspöken :rolleyes: , så jag har varit på väg att skicka hjälmen, putta ner hojen från ett stup och GÅ hem.

Äntligen släppte en stor sten när vi körde varvet runt utan att bromsa. Nu kan jag börja fila på andra saker istället :tummenupp !

KRAM på er och tack för tålamodet.

//Cicci

Körning på Tuvängen lördag 23 augusti

Lördag 23/8 kör vi på Tuvis.
Info på BMW MC Klubbens hemsida

Vädret vet vi inte så mycket om än, men hittills i år har det varit bra på Tuvängen.

Den här gången är det extra viktigt att komma ihåg vattenflaskan oavsett om det regnar eller är mulet. Vi har nämligen INGEN servering på Tuvängen den 23/8

Nytt just nu, är att vi provar en förbokning för den som vill vara säker på en plats. Vi tror att det främst kan vara något för den som reser lång väg och har det svårare att köa tidigt.
Läs mera här: Förhandsbokning

Vill du titta vilka som föranmält sig går det bra här
Anmälda

Last edited:
Wave Ryggskydd

Tack för ännu en rolig Lördagsförmiddag!

Som sagt, tack alla för ännu en kul och givande dag! :tummenupp

Men jag märkte när jag kom hem att mitt ryggskydd blivit förväxlat, då jag kom dit med ett Dainese Wave 3, och hem med ett Wave 2. Är det någon som känner sig träffad? Troligtvis har det förväxlats uppe vid bänkarna på "altanen".

//Johan

Ännu en kanonkul förmiddag!

Det är få saker som kan motivera mig att ställa klockan på 05:45 en lördag. Detta är en!

Vädret var också kanon!

Tack för en toppendag :tummenupp
Tänk att få köra bana när det är varmt och inget regn:).

Kändes väldigt stelt och konstigt med en "liten" bana de första passen, men de två sista började det lossna lite och var skitkul:D, tack vare värdefulla råd från instruktörerna :tummenupp .

Ännu en riktigt bra dag på Tuvis, och som så vanligt skiner solen:)

Fick några riktigt bra tips av "Chippen", kanon:tummenupp

Stort tack till alla på och utanför banan.

Synd att det inte är Tuvängen varje vecka, men vem vet hur det blir nästa år:tungan

Ännu en riktigt bra dag på Tuvis, och som så vanligt skiner solen:)

Fick några riktigt bra tips av "Chippen", kanon:tummenupp

Stort tack till alla på och utanför banan.

Synd att det inte är Tuvängen varje vecka, men vem vet hur det blir nästa år:tungan

Vem vet om banan finns nästa år, alltihop ska bort inom sinom tid.
Har mailat till kommunen (för 1 månad sen) och frågat om det blir något alternativ till Tuvängen. har inte fått nått svar, man får inte ha bråttom.

>>Eric

Har mailat till kommunen (för 1 månad sen) och frågat om det blir något alternativ till Tuvängen. har inte fått nått svar, man får inte ha bråttom.

>>Eric

Riktigt tråkigt om det inte blir någon mer körning nästa :(
Håller tummarna för att kommunen kommer med ett bra svar:tummenupp

-Magnus

>>Eric

ERIC
:D Nu är alla otåliga på bilder :pannkyss
//Heli

Körningar Tuvängen

Det är två stycken dagar kvar 6 o 27 september

Mycket otåliga!:) Det var ju gott om fotografer där idag. Man bör ju ha fastnat på något kort iaf.

Tack för en ytterligare bra dag på Tuvängen!

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti