BKK på knudan..

bkk den 21:e

1. Ripster
2. Kimi
3. Bjork3n
4. DasPB
5. Oas
6. Maddielene
7. teXmeX

bkk den 22:e

1. Bjork3n
2. DasPB

För att förenkla lite, är här kurserna som går på Knutsorp:

2011-05-21/22, Lördag-Söndag
2011-06-19, Söndag
2011-06-27/28/29, Måndag – Onsdag (målet är att anordna Tjejdag Måndag, BMW-dag Tisdag, SHK Onsdag)
2011-07-3/4, Söndag-Måndag (Dubbeldag)
2011-08-07, Söndag

Uppdatering av kurserna den 27/28/29 Juni

• 2011-05-21/22, Lördag-Söndag
  • 2011-06-19, Söndag
  • 2011-06-27/28/29, Måndag – Onsdag; SHK Måndag, Tjejdag Tisdag, Medlemsfridag (för icke SMC-medlemmar) Onsdag
  • 2011-07-3/4, Söndag-Måndag (Dubbeldag)
  • 2011-08-07, Söndag

Jag tror att alla vi som brukar leda TT:n nu för tiden har gått minst steg 1.

Till alla som brukar eller funderar på att köra med oss till sommaren... gå en SMC kurs om Ni inte gjort det tidigare. Det är väl investerade pengar i Er egen säkerhet, och inte att förglömma vansinnigt roligt att köra bana. Dessutom gäller Er vanliga försäkring (de flesta bolag) på dessa evenemang :) Tror faktiskt inte jag talat med någon som inte varit nöjd eller påstått att de inte lärt sig något... Många är vi som trott oss kunna köra hoj innan vi gått kursen :huvet

Skulle det nu vara så att man skiter i om man går av i en kurva så kan man ju gå kursen bara för att det är så jävla roligt :D

BKK den 21:e

1. Ripster
2. Kimi
3. Bjork3n
4. DasPB
5. Oas
6. Maddielene
7. teXmeX
8. Riddick

BKK den 22:e

1. Bjork3n
2. DasPB

Anmäler troligen också mig. Ska bara fjäska så jag har en hoj att köra :tungan

1. Ripster
2. Kimi
3. Bjork3n
4. DasPB
5. Oas
6. Maddielene
7. teXmeX
8. Riddick
9. ev Vilse

BKK den 22:e

1. Bjork3n
2. DasPB

Sydskanes har även körning på knutstorp den 23-24 maj :)
Blir evt 3 dagar i rad för min del :) 21 - 23 maj :banana

säger som Vilse... måste hitta hoj ^^

1. Ripster
2. Kimi
3. Bjork3n
4. DasPB
5. Oas
6. Maddielene
7. teXmeX
8. Riddick
9. ev Vilse
10. ev Satanja

Jag tror att alla vi som brukar leda TT:n nu för tiden har gått minst steg 1.

Till alla som brukar eller funderar på att köra med oss till sommaren... gå en SMC kurs om Ni inte gjort det tidigare. Det är väl investerade pengar i Er egen säkerhet, och inte att förglömma vansinnigt roligt att köra bana. Dessutom gäller Er vanliga försäkring (de flesta bolag) på dessa evenemang :) Tror faktiskt inte jag talat med någon som inte varit nöjd eller påstått att de inte lärt sig något... Många är vi som trott oss kunna köra hoj innan vi gått kursen :huvet

Skulle det nu vara så att man skiter i om man går av i en kurva så kan man ju gå kursen bara för att det är så jävla roligt :D

BKK är för dom som inte kan köra!!!!

Nädå jag kan bara instämma:) det blir steg 2 och vidare för mig i år:yoparty

Kommer även bli medlem i sydskånes men vi får se om jag törs ta ut den nya på deras körningar eftersom försäkringsfrågan är som den är.

En annan sak angående TT, SVT, NDR och andra RoH körningar hur får vi folk att läsa och förstå våra gruppkörregler?

Det finns en tjejkörd MT03 till salu strax norr om HBG , Lågmilare Välskött (bakdäcken är bytta 5 ggr/år):)
Du brukar säga att jag har konstig verklighetsuppfattning, men jag tror tusan i mig att du är värre än mig :rofl:
Sälj den till Satanja?
Att jag inte skulle ha någon hoj är ju en ganska dålig ursäkt, står tre ute i garaget som jag kan ta ;)
Att jag inte anmält mig ännu handlar mest om att jag är förbaskat seg och inte fått tummen ur röven och kontaktat någon ansvarig om hur jag anmäler mig (jag har flaggat förra året och vill byta det mot en körning nu)
Men men, snaaaart anmälder jag mig också ;)

En annan sak angående TT, SVT, NDR och andra RoH körningar hur får vi folk att läsa och förstå våra gruppkörregler?

Man kan inte mer än uppmana dem, sen är det upp till dem själva om de vill läsa eller inte..
Det enda man kan göra är att dra reglerna lite snabbt varje gång, är där någon ny tar man den långa versionen...

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph